Pagina 406 van 778 EersteEerste ... 306356396402403404405406407408409410416456506 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.101 t/m 8.120 van 15556

Discussie: Power training

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoob Bekijk bericht
    lol 62kg
    Ga is met een ander lachen vriend...

Ik woog vier jaar geleden ook 57kg toen ik begon, nu weeg ik er 82 en duw ik 'zonder problemen' twee maal 120kg omhoog. Iedereen moet ergens beginnen dus geef hem liever wat tips in plaats van gewoon te lachen met z'n gewicht.

Doom Dragon. Ik heb ook dat probleem van een snelle stofwisseling. Mijn advies: eten, eten en nog is eten. Ik heb me echt doodgevreten dat eerste jaar en keek niet zo nauw naar wat ik nu juist exact at. Wel héél veel rijst, spaghetti, kip en als ontbijten 4 bananen. Je denkt al snel van 'Damn, ik eet veel?!' maar ik at tot ik m'n broek moest open zetten omdat m'n buik zo bol stond. Met momenten echt spaghetti liggen vreten tegen 't kotsen aan. Dat klinkt freaky en dat is het ook, maar ik was zo onzeker over m'n gestalte/gewicht. Ik moest en zou weight gainen, en uiteindelijk is het geluk. Nu hou ik m'n gewicht ook 'vrij goed' vast, tijdens de examens verlies ik altijd wel een kg of twee.

Member snoob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    oh brother nog meer roze ridders, ik ben gewoon bored van een ganse dag te leren, neem het anders nog serieuzer op.

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Doom Dragon Bekijk bericht

kheb zo, hoe noemen ze da, snelle stoffenwisseling.

ik mag nog zoveel eten en eten als ik wil, ik kom gene gram bij.
    en ik neem niets van drankskes of eiwitten/protienen die u doen opzwellen enzo

dan gade ook nie echt 'zwaar' worden hee.

kzal nooit ne zware worden vrees ik
    Wat is 'zwaar', ik heb zo ook ongeveer dezelfde 'maten' als u toen ik begon.
    (was 1m72 en woog 55 kg ofzo)
    Nu ben ik nog steeds 1m72 , maar weeg al 74.
    Als je merkt dat je met het vele eten niet veel meer bijkomt, kan je shakes beginnen pakken.
    Ik heb ook die harde weg moeten doorstaan om bij te komen, maar je komt er wel hoor gewoon nooit opgeven.

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Ik heb ook die harde weg moeten doorstaan om bij te komen, maar je komt er wel hoor gewoon nooit opgeven.
    njah, idd, die shakes, ik denk er ook eens aan te beginnen in de zomer.
    eens zien hoeveel ik zal bijkomen.

wat moet ik dan innemen, na iedere training een protienen shake, of een eiwitten shake?

leuk om te lezen dat het niet ondenkbaar is om aan 70kg+ te geraken na een aantal jaar.

Member VinceFeet's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    njah, idd, die shakes, ik denk er ook eens aan te beginnen in de zomer.
    eens zien hoeveel ik zal bijkomen.

wat moet ik dan innemen, na iedere training een protienen shake, of een eiwitten shake?

leuk om te lezen dat het niet ondenkbaar is om aan 70kg+ te geraken na een aantal jaar.
    Ik zou eerlijk gezegd nog even wachten met shakes, gewoon omdat het zo duur is. Ikzelf heb het ook anderhalf jaar lang zonder shakes gedaan en ben toch tien KG bijgekomen. Gewoon spaghetti, rijst, bananen,... freten. Dat is minder duur dan shakes denk ik.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet Bekijk bericht
    Ik zou eerlijk gezegd nog even wachten met shakes, gewoon omdat het zo duur is. Ikzelf heb het ook anderhalf jaar lang zonder shakes gedaan en ben toch tien KG bijgekomen. Gewoon spaghetti, rijst, bananen,... freten. Dat is minder duur dan shakes denk ik.
    njah, ik train al anderhalf jaar.
    alle weken 3 keer.

en eet ook veel spaghettie, rijst, banaan, platte kaas, ...
    gene frisdrank meer al voor een jaar, af en toe nog eentje, maar echt weinig dus.

dusja .. welke shakes moet ik innemen om 'zwaarder' te worden
    zwaarder = meer kracht hebben waardoor ik meer gewicht kan duwen en een grotere verzuring heb, waardoor na een tijdje je spieren groeien?

eiwitten? of protienen.
    gehoord dat protienen het beste zijn dan ofzo.
    of is dit geen waar?

(en idd, die shake's zijn duur )

Member Fartman's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    massgainer look it up

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    34 (100%)
    Ik heb dat ook weinig genomen toen ik nog studeerde, nu ik werk kan dat er wel eens af
    Je kan ook zelf proteïne shakes maken: melk, banaan, havermout (dat zijn dan wel brokskes ),... in een blender en mixen. Eens rondvragen naar deze alternatieven.

Member Boukreev's schermafbeelding
    iTrader
    64 (100%)
    alle weken 3 keer.

gene frisdrank meer al voor een jaar, af en toe nog eentje, maar echt weinig dus.

zwaarder = meer kracht hebben waardoor ik meer gewicht kan duwen en een grotere verzuring heb, waardoor na een tijdje je spieren groeien?

eiwitten? of protienen.
    of is dit geen waar?

eiwitten zijn proteïnene...

volges mij is u vraag: eiwitten of koolhydraten?
    om echt massa bij te kome pakte best massgainer en dat zijn eiwitten + koolhydraten

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snoob Bekijk bericht
    oh brother nog meer roze ridders, ik ben gewoon bored van een ganse dag te leren, neem het anders nog serieuzer op.
    Ge kunt het ze niet kwalijk nemen he snoob, uw reactie was ongeplaatst.

Member Cartek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firion Bekijk bericht
    eiwitten zijn proteïnene...

volges mij is u vraag: eiwitten of koolhydraten?
    om echt massa bij te kome pakte best massgainer en dat zijn eiwitten + koolhydraten
    idd.
    en zo duur is dat nu ook weer niet ze. het komt goedkoper uit dan dat ge iedere dag achter kippewit naar de beenhouwer moet lopen.

Member Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    alle weken 3 keer.

eiwitten? of protienen.
    of is dit geen waar?

Maar ik wil toch écht eens foto's zien van u. Dat je ook eens een andere mening hebt, stuur desnoods PM ofzo als je ze hier niet wil posten.

Member Simonn's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    En van vincefeet.. Kdenk dat die ook nog es serieus droog staat bij die 82 kg.

n.t
    n.t is offline
    Member n.t's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Wat valt er eigenlijk aan te raden om tegelijkertijd te trainen + af te vallen?
    vroeger toen ik powertrainde at ik als zot, maar ik ben die gewoonte blijven doorzetten nadat ik gestopt was en dat begint zich nu te tonen.
    Ben sinds even terug bezig met powertraining, en ik probeer minstens 1x/week te lopen of fietsen. Op men voeding let ik ook meer, maar niet om te zeggen dat ik aan het diëten ben. Ik eet normaal, en drink gewoon minder cola en die shit (als ik zoiets drink is het zero ofzo..)
    Maar ik blijf eig rond mn gewicht hangen (1m75 - 68kg).
    ben nog niet Zo lang terug aan het trainen, dus t'is denk ik niet dat het afvallen van vet + spieren bijkweken mekaar in evenwicht houdt

jvc
    jvc is offline
    Member jvc's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    jeeeeuuuuj, der stonden ventilatoren bij ons aan de gewichten
    gedaan met dat overtollig zweten tijdens u oefeningen, want alst zo 24graden is buiten, dan ist daar binnen net 30graden.

vandaag eens mij laten wegen:

lengte: 1m73
    leeftijd: 19jaar (20 in 2 maand)
    vetpercentage: 8.5% (was eerst 5% 2 jaar geleden, dan 10% in januarie)
    gewicht: 62kg (kom van 52kg)

ik wil dus echt aan die 70kg geraken, maar ik begin te denken dat het niet aant feit kan liggen dat ik te weinig eet, ik eet bijna nu al om de 4uur ofzo
    miss eens kijken voor protienen enzo extra in te nemen, want da doe ik dus nog niet
    Om de 4h eten is totaal niet veel, normaal eet ik zeker om de 2h (als het gaat) anders zou ik tegen het eind van den dag bijna niets binnen hebben. Moest je eens deftig beginnen eten kun je gemakkelijk 1kg per week aankomen in het begin.

Member Cartek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n.t Bekijk bericht
    Wat valt er eigenlijk aan te raden om tegelijkertijd te trainen + af te vallen?
    vroeger toen ik powertrainde at ik als zot, maar ik ben die gewoonte blijven doorzetten nadat ik gestopt was en dat begint zich nu te tonen.
    Ben sinds even terug bezig met powertraining, en ik probeer minstens 1x/week te lopen of fietsen. Op men voeding let ik ook meer, maar niet om te zeggen dat ik aan het diëten ben. Ik eet normaal, en drink gewoon minder cola en die shit (als ik zoiets drink is het zero ofzo..)
    Maar ik blijf eig rond mn gewicht hangen (1m75 - 68kg).
    ben nog niet Zo lang terug aan het trainen, dus t'is denk ik niet dat het afvallen van vet + spieren bijkweken mekaar in evenwicht houdt

1x per week lopen is net iets te weinig probeer toch zeker 3a4 keer per week cardio te doen.

n.t
    n.t is offline
    Member n.t's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    what about social life?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L0$t Pr0PhEt Bekijk bericht
    Om de 4h eten is totaal niet veel, normaal eet ik zeker om de 2h (als het gaat) anders zou ik tegen het eind van den dag bijna niets binnen hebben. Moest je eens deftig beginnen eten kun je gemakkelijk 1kg per week aankomen in het begin.
    uhu, maar wat moet ik mij dan voorstellen van maaltijden als je om de 2 uur zou moeten eten :/

want dit zal dan wel geen 'gewoon eten' zijn, en het zal dan ook eten zijn om te eten, ipv van eten omdat je honger hebt

van die massgainer, ze verkopen dat in de fitness, dus dit zal geen probleem worden
    (en dit na de trainig 1 shake in te nemen?)

en ik moet echt eens zoeken achter handschoenen, want bij sommige oefening gebeurd het wel eens dat mijn gewichten gewoon uit mijn handen dreigen te glippen
    iemand die een goed merk weet van powertraining handschoenen MET polsbescherming?

alvast bedankt.

Approved 9-lifer User_BELGIUM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mezelf es quoten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door User_BELGIUM Bekijk bericht
    ochja dees had ik een tijdje geleden gemaakt:
    25gr eiwitten

Boterhammen met 100gr Kalkoenfilet= €1.89
    (Kalkoenfilet €16.55/kg + 4 boterhammen (brood €1.80) = €1.65 + €0.24 = €1.89)

Boterhammen met 100gr Kipfilet = €1.68
    (Kip (met tuinkruiden) €14.4/kg + 4 boterhammen (brood €1.80) = €1.44 + €0.24 = €1.68)

Boterhammen met 100gr Filet Americain= €1.02
    (Filet Americain Puur €7.85/kg + 4 boterhammen (brood €1.80) = €0.78 + €0.24 = €1.02)

Performance Pure Whey shake = € 0.88
    (Performance Pure Whey €20/900gr + 500ml melk (€0.44/doos Aldi) = €0.66 + € 0.22= € 0.88)

jvc
    jvc is offline
    Member jvc's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    uhu, maar wat moet ik mij dan voorstellen van maaltijden als je om de 2 uur zou moeten eten :/

want dit zal dan wel geen 'gewoon eten' zijn, en het zal dan ook eten zijn om te eten, ipv van eten omdat je honger hebt

van die massgainer, ze verkopen dat in de fitness, dus dit zal geen probleem worden
    (en dit na de trainig 1 shake in te nemen?)

en ik moet echt eens zoeken achter handschoenen, want bij sommige oefening gebeurd het wel eens dat mijn gewichten gewoon uit mijn handen dreigen te glippen
    iemand die een goed merk weet van powertraining handschoenen MET polsbescherming?

alvast bedankt.
    Ik eet 3 grote maaltijden per dag en ertussen om de 2h allemaal 'kleine' porties. In het begin is het idd proppen maar na een eindje kan uw maag niet meer zonder.

LinkBacks (?)

1. 5 oktober 2009, 00:51

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten