oki, ge zult ier dan wa meer van mij hore de komende maande (de eerste 1.5 weke nog ni (schijtexamens))
oki, ge zult ier dan wa meer van mij hore de komende maande (de eerste 1.5 weke nog ni (schijtexamens))
waar blijven die foto's Stancke, kben echt es benieuwd![]()
der staan er normaal in de pics thread van hem
'k Ga dat ook eens doen, mijn lichaam verkopen aan al die meiskes in de fitness
Eens rondgaan en zien of ze willen afdokken om eens aan mijn biceps te komen
Als ik zo hoor wat voor nen hoerenboel dat da er soms is bij ons in de fitness.
Denk echt dat de meeste mensen daar zitten om een lief te vinden(ik niet zo zeer, maar 't is altijd schoon meegenomen
)
Ook een vraagje stellen :]
Dit schooljaar kon ik nog niet beginnen powertrainen:
heel veel schoolwerk, en ik doe al vechtsport training
Ik merk dankzij die training wel toename van men kracht en spieren die terug iets strakker staan (ik heb een heel laag vetpercentage)
Nu zou ik niet meteen intensief willen powertrainen, enige watk over een periode van 2 jaar (ofzo) zou wilen bereiken is overall iets atletischer gespierd zijn, met vooral een snelheid/"explosie"kracht toename, daarnaast zou ik men conditie gewoon trainen door te gaan lopen (das ook nog een ambitie van me: marathonlopen, te beginnen met 20 km kunnen lopen)
Mijn buikspieren zijn redelijk zichtbaar (praktisch ongetraind eigenlijk), maar men borstspieren zijn nogal plattekes dertegenover...
Zouden die al wa in "volume" toenemen met iedere avond x aantal keren te pompen? (of met enkele simpele oefeningen met een setje gewichten?)
Het is niet de bedoeling dat ze ferm toenemen in volume, anders moetk alles beginnen trainen (kwil ook nie volledig buiten proportie getraind zijn hé)
Grtz Flipkikker
Ja, als ze nu niks waard zijn wel.
Och ja, je moet nu ook niet denken dat ze daar in zwermen toestromen hé.
Meestal zitten die in de spinning (achter glas) en dan kan ik er niet aan![]()
Er zitten er wel die de moeite zijn (tja kijken mag altijd hé) Je moet je toch op iets focussen als j met een oefening bezig bent)
idd
wat een vrouwen
en die schouders enzo
die ene was net een man .. infeitelijk waren ze net allemaal venten, maar soit.
ik geil alleszins niet op gespierde vrouwen
diene ene kreeg daar bijna ne natte droom toen die Louis liet vechten tegen een gespierde 'babe'
@Stancke, kheb uw pics al gevonden dus ge kunt naar uw 300 dollars fluiten, het was het niets eens waard!
j/k, uw fysiek lijkt verdacht veel op de mijne
Fucked
Soit, ik mis m'n trainingen![]()
Arh, kwil die-hard gaan... kwil 70kg benchen, kwil zweten, kwil voelen hoe alles brand.... Zaterdag zal het waarschijnlijk de schade beperken zijn, terug beginnen benchen op 60kg () en dan zal het terug 2 weken duren eer ik de 70kg bench bereik. Kvoel me fucked
![]()
Zolang ge nog kunt gaan zitte moogde van geluk spreken...
Stancke, this goed voor zaterdag
k'moet eerst naar mn werk en dan kan ik om je komen.
Kan je mee naar mijn 1337-fitness![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)