Pagina 4 van 778 EersteEerste 123456781454104504 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 15556

Discussie: Power training

Banned
    iTrader
    0
    gvd ik doe al 1 week situps en kem nogaltijd geen blokskes
    integendeel, kweeg ne halve kilo meer

Member Z!zZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bekijk rocky4 dan weet ge hoe ge zonder onkosten in the hulk veranderd......bij mij heeft het geholpen =p

Banned
    iTrader
    0
    ja ok ma kmoe wel tege volgende week zaterdag blokskes hemme

Member john de non's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malice2
    On-mo-ge-lijk.

Member Z!zZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    laat u zelf opspuiten als het echt een noodgeval is =p

Afrader///////////

Member Kriminal's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Druckz
    jonge jonge ik lees hier nen hoop zever maar ik ga er mij niet druk over maken. Ik weet hoeveel kennis ik erover heb en dat is voor mij genoeg.
    Als je informatie wil, ga je er toch zeker niet op een gameforum achter vragen he... je gaat toch ook niet informatie over katten op een honderforum vragen?
    Ga eens rondkijken op verschillende boards en sites die over fitness en bodybuilding gaan... kijk in mijn sig

grtz

Hebt gelijk lees ook al tijdje de verschillende threads over dit onderwerp en constateer er alleen maar uit dat velen hier niet eens willen leren .. denken al dat hun manier de beste is maar face it it ain't ...

Jullie krijgen hier alle mogelijkheden om bij te leren maar toch denkt den enen er meer over te weten dan den anderen en is dit de zoveelste niet serieuse thread in dit onderwerp, doe wat ik eerder al zei in het zwam gedeeltje visit www.dutchbodybuilding.com en klapt dan ...

Just my 2 cents ..

Member volpetrolski's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ Kriminal
    Hebt gelijk lees ook al tijdje de verschillende threads over dit onderwerp en constateer er alleen maar uit dat velen hier niet eens willen leren .. denken al dat hun manier de beste is maar face it it ain't ...

Jullie krijgen hier alle mogelijkheden om bij te leren maar toch denkt den enen er meer over te weten dan den anderen en is dit de zoveelste niet serieuse thread in dit onderwerp, doe wat ik eerder al zei in het zwam gedeeltje visit www.dutchbodybuilding.com en klapt dan ...

Just my 2 cents ..
    Misschien omdat elk menselijk lichaam anders reageert op een dergelijke 'kuur'.

Hetgeen mij altijd vertelt is geweest om af te vallen (niet dat ik dat nodig had offcourse ;p):

GELEIDELIJK minder eten, zodat uw maag inkrimpt en het hongergevoel langer uitblijft. Verder eten met beetjes, niet 2 of 3 keer per dag een gigantische hoeveelheid. Voor zover dit mogelijk is natuurlijk.

Vraag me echter niks over bodybuilding want dat vind ik je reinste tijdverspilling. 't lijkt me trouwens niet zo gezond ook nie. ne kennis van ne kennis heeft zo twee weken geleden gewoon een spierscheuring opgelopen tijdens het 'weightlifting'. Ik bedoel hoe zot kunde zijn. Trouwens een gespierde atleet onderscheiden van een gepantserd michelinmanneke dat elke dag 2 uur in de fitness zit, da's niet moeilijk hoor!!

Member go_ndw's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik train zelf ook al even als volgt ... 4 dagen / Woensdag Rustdag.
    En dan doe ik het zoals

Dag 1 : Borstspieren // Biceps - Bovenarmspieren
    Dag 2 : Rugspieren // Triceps - Polsen
    Dag 3 : Woensdag Rustdag
    Dag 4 : Schouders // Onderarmen - Benen
    Dag 5 : Meestal die ik hier wat verschillende oefeneing....

Maar kan ik voorbeeld op dag 5 Borst en biceps terug overdoen of wat zou ik met die dag 5 doen?

Member SpiRit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door go_ndw
    Ik train zelf ook al even als volgt ... 4 dagen / Woensdag Rustdag.
    En dan doe ik het zoals

Dag 1 : Borstspieren // Biceps - Bovenarmspieren
    Dag 2 : Rugspieren // Triceps - Polsen
    Dag 3 : Woensdag Rustdag
    Dag 4 : Schouders // Onderarmen - Benen
    Dag 5 : Meestal die ik hier wat verschillende oefeneing....

Maar kan ik voorbeeld op dag 5 Borst en biceps terug overdoen of wat zou ik met die dag 5 doen?
    Ik zou al beginnen met heel dat programme is te verbeteren: borstspieren en triceps op zelfde dag (of toch al zeker niet de dag na borstspieren triceps doen), ik vraag me ook af wrm je niet biceps samen zet met polsen omdat met de juiste oefeningen je deze allebei tesamen traint, rugspieren samen met buikspieren (die doe je blijkbaar niet)... nu is er altijd al groot debat geweest over wat het beste is voor de buikspieren dus als je die wilt trainen stel ik voor dat je ofwel om de andere dag zonder gewichten traint ofwel 1 mss 2 keer per week met gewichten. schouders en onderarmen? neen best onderarmen ook samen zetten met biceps en polsen (1 oefening alledrie getrained)

Je moet het zelf wat aanvoelen wat je doet met dag 5... maar voor de meeste mensen is het best aanteraden dit niet te doen en deze dag te gebruiken voor iets anders (bv rug of benen zijn 2 spiergroepen die best een dag voor hun alleen kunnen gebruiken). Normaal gezien heeft een spiergroep 48 uur nodig om te rusten... maar je zult sneller groeien als je er meer tijd tussen neemt, ik denk dat je beter niet over de 2 keer per week gaat voor 1 bepaalde spiergroep en dan moet je wel nog een beetje aanvoelen of dit iets is voor jouw lichaam (1 keer per week grondig trainen is meer dan voldoende en zal hoogstwss ook het beste resultaat leveren).
    Fo' shizzle

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malice2
    onmogelijk idd en je buikspieren trainen is minder belangerijk dan ervoor te zorgen dat het vet op je buik weg is... als je vet op je buik hebt mogen je buikspieren zo groot zijn als ze willen je zult lang kunnen wachten op je blokskes. maar als je er volledig voor gaat gwn om die blokskes te hebben zal da toch wel te doen zijn op een maand... maar dan zul je toch wel bovenmenselijke prestaties moeten neerzetten, tenzij je nu al mager bent mss.

blokjes maak je niet in de gym maar in je keuken.

Member Emerxill's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben ook nog ma pas begonne met fitness (dikke 2 maand). Daarvoor heb ik wel altijd aan sport gedaan (boksen).
    Ik en nog 2 maten steken gemiddeld 2u tot 3u, 3x per week in de fitness:
    Eerst half uur tot 45min cardio = fietsen, lopen of roeien.
    Meestal trainen we eerst op de machienes (schema vant sportcentrum): benen, borst, armen en buik.
    Als da schema afgewerkt is gaan we verder op losse gewichten.
    En hier en daar een of andere groepssessie voor buikspieren of voor kracht.
    Alles hoofdzakelijk op kracht, minder gewicht maar veel herhalingen (3 tot 4 reeksen van 20 tot 25 herhalingen)

Veel van die "zware" mannen daar vinden da maar niks en doen ni anders dan constant commentaar te geven omdat wij daar veel te lang blijven hangen . Ma 1 van mijn maten die meetraint doctoreert in die richting en doet onderzoek op spieren ed en vindt dit een optimale manier om te traine.
    Mijne bokstrainer vindt dit ook een goede manier, ma vreest dat we da ni lang gaan volhouden zo...

Nu voorlopig lukt da perfect zo, die andere (niet doctoraat) heeft altijd al zo getraind en ziet der goed uit: ni echt breed, maar wel goed gevormde en krachtige spieren.
    Ik zelf heb nog ni zoveel verstand van fitness en volg maar

Nu ben ik wel ens benieuwd wa andere forumgangers van deze manier van traine vinden aangezien ik zelf ni echt wil traine gelijk die "echte" mannen. Want ik weinig ambitie om zo ne "opgepompte" stier te worden

iTrader
    0
    ^^

door zo te trainen gaat ge idd ni echt breed worden ge krijgt wel explosieve kracht da klinkt mss goe maar ik ben er ni van onder den indruk ge ga sneller worden (sneller kunnen slagen of lopen maar niet met heel veel kracht)... kort samengevat: sneller maar niet veel sterker.

Member Mujahied's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik lees hier veel onzin....Ik zelf train 5 keer per week. Laat elke spiergroep een dag rusten voor alleer je die op ter nieuw traint. Wil je serieus massa en kracht bijkomen dan moet je veel koolydraten voor en na je training eten. Wat nog belangrijk is dat je voldoende eiwitten eet. Het aantal eiwitten dat je dagelijks nodig hebt is 2g maal u gewicht. Het beste om dit te kunnen halen is eiwit schakes ( whey ), kalkoen, kip, tonijn. Want na elke training onstaan er miniscule scheuren in u spieren, en eiwit is de bouwsteen om dit te versterken en te herstelen. Niet te vergeten een goede nacht rust is heel belangrijk en elke dag minstens 2 liter water drinken. Ben zelf al 6 maande bezig en ben 11 kilo spiermassa bij gekome. Ik eet ook geen vettten of frisdrank (cola, fanta...). strikt schema. Wat ik nu zeg is alleen als je echt aan krachttraining wil beginnen. De term droogstaan wil zeggen dat je vet het verbrand dat je spieren bedekt, zodat die er beter uit komen. Dit diet bestaat uit 6 maaltijden per dag, groenten, fruit, en eiwitten en een heel klein hoeveelheid koolydraten.
    Amd xp 3000+ @ 2471 Mhz idle 43 str. 51 ( 1.825 v, 190 Mhz x 13 ) - 9800 pro 256 DDR @ XT idle 59 str. 67 ( core 445,5 Mhz, Mem 391,5 Mhz) - 768 DDR pc 3200 - Raid 2+0 ( 2 x 80 Gb sata ) - 2 x 80 GB ATA 133 8 mb - Dvd Asus - cd-rw Plextor - Psu 550 watt
    GPU cooling : ATI Silencer 3 - CPU cooling : Thermalright SLK-900A + 80 mm Noiseblocker S4

Member Hale's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emerxill
    Alles hoofdzakelijk op kracht, minder gewicht maar veel herhalingen (3 tot 4 reeksen van 20 tot 25 herhalingen)

Nu ben ik wel ens benieuwd wa andere forumgangers van deze manier van traine vinden aangezien ik zelf ni echt wil traine gelijk die "echte" mannen. Want ik weinig ambitie om zo ne "opgepompte" stier te worden
    om op kracht te trainen moet ge eigenlijk heel weinig reps doen met een erg zwaar gewicht ( dus dicht tegen uw 1rep gewicht ), als ge me lage gewichten veel reps doet zijt ge meer uithouding aan het trainen
    ( massa opbouwen doet ge me een gewicht waarbij ge rond de 8 reps zit )

nuja, als die kerel daarin doctoreert, zal die het wel beter weten als ik

en die kerel hier boven : ge zult bedoelen geen verzadigde vetten, want uw lichaam heeft wel degelijk vetten nodig...

Member MrSik's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsh'
    Ik lees op verschillende fora als men een lichaam bekritiseerd dat ze veel de term "droog" gebruiken. (als positief punt) Wat bedoelen ze hier juist mee
    in tegenstelling tot wat veel hier zeggen heeft het toch niet te maken met het vochtgehalte, maar met het vetgehalte ... hoe minder vet, hoe meer dat je de omtrekken ziet van de spieren, hoe droger ...
    (was ik toch vrij zeker van )

p.s. creatine wordt verwerkt door de nieren en niet door de lever, dus moest ge dat ooit gebruiken, vergeet niet dat ge dan veel water moet drinken (ongeveer 3 liter water per dag). Anders kunt ge ferm last krijgen van uw nieren!
    Laatst gewijzigd door MrSik; 7 maart 2005 om 16:00

Member Hale's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja , is idd juist

vanaf da je zo rond de 8% vet komt te zitten krijg je het gekende wasbord effect.
    bodybuilders gaan in hun aanloop naar een wedstrijd nog lager zitten, waarbij ze de laatste paar dagen ook nog is proberen zoveel mogelijk vocht dat het lichaam vasthoudt ( en dat boven de spieren zit ) te verliezen.
    misschien vandaar de verwarring...

Banned
    iTrader
    0
    voor uw armspieren te trainen moede om de 2dagen doen voor uw spieren te laten rusten

u buikspieren kunde elke dag oefenen geloof

een programma voor uw beenspieren te oefen(eigelijk ook sprongrkracht)
    ===> http://twisted.9cy.com/index.htm

vetpercentage meten===> http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm
    Laatst gewijzigd door e_talking; 7 maart 2005 om 17:26

Member wecker's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    nu het hier toch staat:
    hoe kan je je benen/kont thuis wat in vorm krijgen ?
    ik ben nogal wat afgevallen en mijn bovenlijf is nu bijna goed maar mijn benen blijven dus even dik

edit:volgens die site van e-talking is mijn vetpercentage 21%
    Laatst gewijzigd door wecker; 7 maart 2005 om 17:34

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeCKeR
    nu het hier toch staat:
    hoe kan je je benen/kont thuis wat in vorm krijgen ?
    ik ben nogal wat afgevallen en mijn bovenlijf is nu bijna goed maar mijn benen blijven dus even dik

edit:volgens die site van e-talking is mijn vetpercentage 21%
    kunt geen vet verbranden in 1 bepaalde plek... waar het het eerst bijkomt gaat het er het laatst af (vrouwen: bekken, mannen: buik)... dus wat jij zegt spreekt dat wa tegen maar als ge veel afgevallen zij op u bovenlijf dan kan da ni da u benen nog hetzelfde zijn.

en een site die u vetpercentage kan zeggen? vergis ik mij nu over wat het hier gaat (betwijfel het) want zelfs da machinekes in de gym die dit kunnen meten zijn geregeld onnauwkeurig.

Member beemer's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb jaren getraind volgens een afwisselend 4-dagen schema ( ben ten gevolge van een verkeersongeval moeten stoppen ).

week1:
    dag1: 15/20 min cardio, borst (benchpress, dumbbell incline bench flyes, butterfly), triceps (close grip benchpress, pushdowns), stretchen
    dag2: 15/20 min cardio, benen (squat, deadlift), buik (crunshes), stretchen
    dag3: 15/20 min cardio, rug (chins, front pulldown, neck pulldown), schouders (press behind neck, side laterals, barbell shrugs), biceps (dumbbell curl, barbell curl, scott curls), stretchen
    dag4: 15/20min cardio, buik (hanging leg raises, crunshes ... ), stretchen

week2:
    dag1: cardio, borst (incline benchpress, dumbbel incline press of flat bench flyes, pullovers, cable crossovers), triceps (rope behind neck push forwards, pushdowns), stretchen
    dag2: cardio, benen (leg press, leg curl, leg extension), buik (toestel), stretchen
    dag3: cardio, rug (close grip pulldown, bent over rows of roeien, neck pulldown), schouders (side laterals, upright rows, press behind neck), biceps (cable curl, dumbbell curl, concentration curl), stretchen
    dag4: cardio, kuiten (standing en seated calf raises), buik (toestel en leg raises), onderarmspieren (barbell curl en reverse barbell curl), stretchen

week3:
    dag1: cardio, borst, triceps, stretchen
    dag2: cardio, rug, biceps, stretchen
    dag3: zwemmen of lopen
    dag4: cardio, benen, buik, stretchen

Vanaf april/mei tot juni/juli werden er ook 1 keer/week supersets ingebouwd in het trainingsschema. logischerwijs vervielen dan de normale oefeningen van die spiergroep waarvoor de supersets werden uitgevoerd. In de zomermaanden lag het accent van de training iets meer op herhalingen dan op krachttraining en deed ik minder oefeningen per spiergroep.
    Laatst gewijzigd door beemer; 7 maart 2005 om 17:46

LinkBacks (?)

1. 5 oktober 2009, 00:51

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten