![]()
to short message shit
zij moet maar bovenop zitten, gij moet uw spieren laten rusten![]()
Whieee!
Zonet men pakske ontvangen da'k vorige week maandag besteld had op de site van XXL Nutrition.
1 Week en 2 dagen onderweg. Zou normaal zijn.
Heb je daar nog niet een chinees gezien? Die woont juist achter de hoek in restaurant Joys Villa waar ik volgende maand ook woon.
Ik heb er zelf ook al getrained en ik zou ook graag terug willen beginnen want vorm is echt beneden peil. ( 74 kg @ 1m90) maar als ik terug begin zou ik graag een soort van coach hebben die er weet & kennis van heeft om een goede begeleiding te garanderen.
Ik denk dat het de eerste is.
Soms heeft hij een bril op en dan weer niet. Meestal niet . En traint inderdaad heel bizar. Bvb. geen vast schema, hij doet eerder wat hij wilt wanneer hij wilt.
Dat is dus mijn toekomstige huisgenoot, Nickie Liu :-)
Ik ging eerst met hem trainen daar maar ja, ik wou dat deftig doen en had ook niet direct iemand om op te steunen.
En het is wat wij zeggen : een 'knappe' chinees.
Mja,serieus antwoorden is nooit je sterkste punt geweest zeker?
Soit,ik ben bezig met de selectieproeven bij de politie en 1 van de proeven is fysiek,oa in 12min 2100m lopen (ik vraag nu niet naar commentaar dat het easy is ofniet....) maar ik vraag of het niet veel effect heeft om nog 3-4kg te gainen?
Ben al half bezig met cardio maar aangezien cardio nét het tegenovergestelde is van powertrainen......
Welja,ik heb het ook altijd zo 'geleerd'. Dat je pas éffectief vet begint te verbranden na 30min. Was het niet omdat je lcihaam na +-30min energie uit andere stoffen probeert te halen en dat vet daar 1 van was?
een echte vent wordt geen agent
los daarvan: 3x per week 25 minuten redelijke cardio zou moeten volstaan om vet te verbranden en niet teveel spiermassa te verliezen
indien ge meer doet zulde meer spieren verbranden
Is inderdaad zo hoor. Zult daar wel genoeg bronnen van vinden op internet.
Wat niet wil zeggen dat als je een kwartier loopt dat je niets van vetten verbrandt, maar dat is verwaarloosbaar. Wil je echt effect, moet je een minstens een halfuur duurlopen maw op een rustig tempo tegen lage hartslag.
Voor korte inspanning gebruikt u lichaam het opgeslagen ATP op. Is wel maar voor zeer korte inspanningen, een spurt maw.
Tot ongeveer aan een halfuur gaat u lichaam de suikers die opgeslagen liggen opgebruiken.
En na een halfuur, wanneer je dus zo goed als door je voorraad suikers zit, begint het aan je vet.
Verklaart ook meteen waarom je niet enorm lang een extreme inspanning kan leveren. ATP is direct bruikbaar, dus veel energie direct voorhanden. Suiker omzetten in bruikbare energie kost al wat tijd en moeite. Vetten omzetten kost nog veel meer moeite.
het is idd wat herc zee dat je pas na een half uur lopen echt pas vet begint te verbrand wat er voor is, is wat je hebt gegeten en de energie dat in je zit.
maar het moet niet persee lopen zijn je moet gewoon een inspanning aan het leveren zijn ( nu ook niet te slap zodat je geen druppel zweet laat )
maar je moet niet denken een half uur, ja ik heb vet verbrand, nee toch niet wat zoals ze zeggen het BEGINT pas bij een half uur.
@Blad3z ik heb nog niet gehoord van meer dan 25 min cardio dat je spieren gaat verbranden, anders zullen ze het niet voor stellen bij mij in de fitniss om minstens een 45 cardio te doen aan 1 stuk door.
en ik heb een schema gevraagt om spieren bij te komen en ik wil ook el wat vet weg doen, ik snap niet goed waarom julie allemaal vet willen bij komen en dan nog iemand om 3-4 killomaar iedereen zal hun eigen reden hebben waarvoor hij traint, dus: GO FOR IT GUYS, AND NEVER GIVE UP
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)