Pagina 203 van 778 EersteEerste ... 103153193199200201202203204205206207213253303703 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.041 t/m 4.060 van 15556

Discussie: Power training

Member ChfZ | Hanky's schermafbeelding
    iTrader
    0

to short message shit

Member Boukreev's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk bericht
    Kan ik eigenlijk weight gainen (nog een 3-4kg tot 80-81kg @1.77m) en toch nog een deftige conditie hebben? (conditie hebben heeft bepaalde redenen,vooral over korte termijn)
    da verschilt van persoon tot persoon. sportieve types ebbe minder probs as andere. ma van 3-4 kilo gaine gaje echt ni slechter worde in bed. en anders mag zij ok is wa doen e

Member Blad3z's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    zij moet maar bovenop zitten, gij moet uw spieren laten rusten

Member Kiddy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blad3z Bekijk bericht
    zij moet maar bovenop zitten, gij moet uw spieren laten rusten
    Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar tijdens de seks denk ik niet aan mijn spieren, dan heb ik wel andere dingen te doen

iTrader
    0
    Whieee!

Zonet men pakske ontvangen da'k vorige week maandag besteld had op de site van XXL Nutrition.

1 Week en 2 dagen onderweg. Zou normaal zijn.

Approved 9-lifer Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChfZ | Hanky Bekijk bericht
    Mensen die in Merksem trainen (Planet Fitness) mogen ook altijd pm sturen om same is te trainen
    Heb je daar nog niet een chinees gezien? Die woont juist achter de hoek in restaurant Joys Villa waar ik volgende maand ook woon.

Ik heb er zelf ook al getrained en ik zou ook graag terug willen beginnen want vorm is echt beneden peil. ( 74 kg @ 1m90) maar als ik terug begin zou ik graag een soort van coach hebben die er weet & kennis van heeft om een goede begeleiding te garanderen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk bericht
    Heb je daar nog niet een chinees gezien? Die woont juist achter de hoek in restaurant Joys Villa waar ik volgende maand ook woon.

Ik heb er zelf ook al getrained en ik zou ook graag terug willen beginnen want vorm is echt beneden peil. ( 74 kg @ 1m90) maar als ik terug begin zou ik graag een soort van coach hebben die er weet & kennis van heeft om een goede begeleiding te garanderen.
    Heb der al 2 Chinezen gezien

Den eerste die trained alles zo super snel en op een raar manier

Den tweede komt altijd trainen me ne maat van em, ne kleine.. Als die benched dan laat die bar zo 5cm zakken..

Member Kiddy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Whieee!

Zonet men pakske ontvangen da'k vorige week maandag besteld had op de site van XXL Nutrition.

1 Week en 2 dagen onderweg. Zou normaal zijn.
    Vorige week besteld bij XXL Nutrition, en 2 dagen later werd het geleverd Ik betaal wel met paypal, zodat ze niet moeten wachten op hun geld.

Member Cartek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ge begint pas te verbranden vanaf ge een half uur loopt.

bron?

iTrader
    2 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiddy Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe dat bij u zit, maar tijdens de seks denk ik niet aan mijn spieren, dan heb ik wel andere dingen te doen
    zo gaat ge nooit ne beer worden é!

Approved 9-lifer Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Heb der al 2 Chinezen gezien

Den eerste die trained alles zo super snel en op een raar manier

Den tweede komt altijd trainen me ne maat van em, ne kleine.. Als die benched dan laat die bar zo 5cm zakken..
    Ik denk dat het de eerste is.

Soms heeft hij een bril op en dan weer niet. Meestal niet . En traint inderdaad heel bizar. Bvb. geen vast schema, hij doet eerder wat hij wilt wanneer hij wilt.

Dat is dus mijn toekomstige huisgenoot, Nickie Liu :-)

Ik ging eerst met hem trainen daar maar ja, ik wou dat deftig doen en had ook niet direct iemand om op te steunen.

En het is wat wij zeggen : een 'knappe' chinees.

Member Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firion Bekijk bericht
    da verschilt van persoon tot persoon. sportieve types ebbe minder probs as andere. ma van 3-4 kilo gaine gaje echt ni slechter worde in bed. en anders mag zij ok is wa doen e
    Mja,serieus antwoorden is nooit je sterkste punt geweest zeker?

Soit,ik ben bezig met de selectieproeven bij de politie en 1 van de proeven is fysiek,oa in 12min 2100m lopen (ik vraag nu niet naar commentaar dat het easy is ofniet....) maar ik vraag of het niet veel effect heeft om nog 3-4kg te gainen?
    Ben al half bezig met cardio maar aangezien cardio nét het tegenovergestelde is van powertrainen......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cartek Bekijk bericht
    bron?
    Welja,ik heb het ook altijd zo 'geleerd'. Dat je pas éffectief vet begint te verbranden na 30min. Was het niet omdat je lcihaam na +-30min energie uit andere stoffen probeert te halen en dat vet daar 1 van was?
    PSN: Stancke

iTrader
    2 (67%)
    een echte vent wordt geen agent

los daarvan: 3x per week 25 minuten redelijke cardio zou moeten volstaan om vet te verbranden en niet teveel spiermassa te verliezen
    indien ge meer doet zulde meer spieren verbranden

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cartek Bekijk bericht
    bron?
    Is inderdaad zo hoor. Zult daar wel genoeg bronnen van vinden op internet.

Wat niet wil zeggen dat als je een kwartier loopt dat je niets van vetten verbrandt, maar dat is verwaarloosbaar. Wil je echt effect, moet je een minstens een halfuur duurlopen maw op een rustig tempo tegen lage hartslag.

Voor korte inspanning gebruikt u lichaam het opgeslagen ATP op. Is wel maar voor zeer korte inspanningen, een spurt maw.

Tot ongeveer aan een halfuur gaat u lichaam de suikers die opgeslagen liggen opgebruiken.

En na een halfuur, wanneer je dus zo goed als door je voorraad suikers zit, begint het aan je vet.

Verklaart ook meteen waarom je niet enorm lang een extreme inspanning kan leveren. ATP is direct bruikbaar, dus veel energie direct voorhanden. Suiker omzetten in bruikbare energie kost al wat tijd en moeite. Vetten omzetten kost nog veel meer moeite.
    ik ben groter dan maaltijdbox

Member Simonn's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    een echte vent wordt geen agent

los daarvan: 3x per week 25 minuten redelijke cardio zou moeten volstaan om vet te verbranden en niet teveel spiermassa te verliezen
    indien ge meer doet zulde meer spieren verbranden
    Wat is een echte vent dan wel?

Anyhow, @stancke: M'n broer is zonder problemen door de fysieke testen geraakt zonder er maar iets voor te doen en die weegt wel nog wat meer dan jou Kzou er niet teveel mee inzitten dat die extra 3 kg je zullen belemmeren..

iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cclherreman Bekijk bericht
    Wat is een echte vent dan wel?

Anyhow, @stancke: M'n broer is zonder problemen door de fysieke testen geraakt zonder er maar iets voor te doen en die weegt wel nog wat meer dan jou Kzou er niet teveel mee inzitten dat die extra 3 kg je zullen belemmeren..
    ik neem het zekerste voor het onzekerste

Member drumbeater's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het is idd wat herc zee dat je pas na een half uur lopen echt pas vet begint te verbrand wat er voor is, is wat je hebt gegeten en de energie dat in je zit.

maar het moet niet persee lopen zijn je moet gewoon een inspanning aan het leveren zijn ( nu ook niet te slap zodat je geen druppel zweet laat )

maar je moet niet denken een half uur, ja ik heb vet verbrand, nee toch niet wat zoals ze zeggen het BEGINT pas bij een half uur.

@Blad3z ik heb nog niet gehoord van meer dan 25 min cardio dat je spieren gaat verbranden, anders zullen ze het niet voor stellen bij mij in de fitniss om minstens een 45 cardio te doen aan 1 stuk door.

en ik heb een schema gevraagt om spieren bij te komen en ik wil ook el wat vet weg doen, ik snap niet goed waarom julie allemaal vet willen bij komen en dan nog iemand om 3-4 killo maar iedereen zal hun eigen reden hebben waarvoor hij traint, dus: GO FOR IT GUYS, AND NEVER GIVE UP

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drumbeater Bekijk bericht
    ik snap niet goed waarom julie allemaal vet willen bij komen en dan nog iemand om 3-4 killo
    Een hoger vetpercentage zorgt ervoor dat je gemakkelijker spieren kan kweken.

iTrader
    2 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Een hoger vetpercentage zorgt ervoor dat je gemakkelijker spieren kan kweken.
    Hier ga ik niet mee akkoord. Veel en correct eten zorgt ervoor dat je gemakkelijker spieren kan kweken, je huidige vetopslag heeft hier niks mee te maken.
    Bulken is dus NIET 5x per week frieten of pitta eten, zoals iemand hier doet.

iTrader
    17 (100%)
    Hier ga ik niet mee akkoord. Veel en correct eten zorgt ervoor dat je gemakkelijker spieren kan kweken, je huidige vetopslag heeft hier niks mee te maken.
    inderdaad Als je van vet geen spieren kan maken dan zie ik ook niet in hoe je door vet 'vlugger' spieren kan kweken

LinkBacks (?)

1. 5 oktober 2009, 00:51

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten