Pagina 18 van 1038 EersteEerste ... 814151617181920212228681185181018 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 256 t/m 270 van 15556

Discussie: Power training

Member Den Deze's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hele goeie training ook is... zwemmen. Ik heb da vroeger heel veel gedaan (competitie) en nu ben ik daar al 5 jaar mee gestopt ofzo, maar ge blijft da altijd wa zien aan de schouders, die zijn iets 'steviger' gebouwd
    I want to die in my sleep like my grandfather, not screaming and yelling like the passengers in his car

Member
    iTrader
    0

Waar gewichten kopen in Antwerpen

Hey,

Ik zou graag mijn armen / schouders eens wat trainen

Heeft iemand tips hoe dit te doen (niet alleen byceps) en welke gewichten ik moet gebruiken enzo... en waar ik deze gewichten kan kopen voor goede prijzen

Thnx

Super Moderator Dakantochnie's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Threads merged.
    En op de achtste dag schiep Hij dakantochnie. - Epyon | Lang leve Dakantochnie. - Cyberkef
    Ik lust je wel dakantochnie! - Matti | Dakantochnie. Ofte het zijn, het bestaan en het wezen. - Manu
    Der komt NIETS zinnig uit uwen bek. En u karakter is zo rot als u toekomstig onderstel. - GADGET
    Vroeger is over en later zover. De kunst is het hier zijn, Dakantochnie - een ster. - Robust2

Member ASHERON's schermafbeelding
    iTrader
    0
    freeweight's (halters:-))

koopt u gewoon zo twee valieskes van 10 of 15 kg. da zou moete volstaan vo int begin.
    achteraf kunde schijve bijkopen (bv in dreamland:-)) of in een speciaalzaak..

have fun

Member
    iTrader
    0
    valieskes?

iTrader
    0
    dit is een valies

een koffertje dus ge moet is gaan kijke in de gb fzo daar hebben ze dat. in speciaalzaken gaat ge toch wel meer betale..

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoggy
    Hey,

Ik zou graag mijn armen / schouders eens wat trainen

Heeft iemand tips hoe dit te doen (niet alleen byceps) en welke gewichten ik moet gebruiken enzo... en waar ik deze gewichten kan kopen voor goede prijzen

Thnx
    langs de collishop boek van de colruyt, keuze uit gewichten.....

Member wecker's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    hi,

ik zit met een vraagske, ik ben nogal aan de mollige kant en kben al wa afgevalle maar mijnen buik blijft nogal blubberig, ik heb klein bekke nog van die handvatekes opzijn hangen en gwn op buik hangt nog wa. Kan ik da wegkrijgen door gwn sit ups te doen ?
    en kzou graag ook wa aan m'n borst doen, kheb zowa vetophopingen nog () is pompen daar goed voor ?

en dan ff iets totaal anders: spinnen, is dat eigelijk goed voor conditie of meer voor wa vet weg te werken ? kben van plan met wat vriend(inn)en dat te gaan doen maar kwil der wel nog wa meer over weten
    PSN: wecker44
    Games: , COD 4, GTA IV, Ratchet & clank: Tools of Destruction, Resistance: Fall of Man, Resistance 2, Ratchet & clank: quest for booty, Motorstorm, Motorstorm: pacific rift, skate 2, Assassins creed, Battlefield: Bad Company, Killzone 2, Little Big Planet

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeCKeR
    hi,

ik zit met een vraagske, ik ben nogal aan de mollige kant en kben al wa afgevalle maar mijnen buik blijft nogal blubberig, ik heb klein bekke nog van die handvatekes opzijn hangen en gwn op buik hangt nog wa. Kan ik da wegkrijgen door gwn sit ups te doen ?
    en kzou graag ook wa aan m'n borst doen, kheb zowa vetophopingen nog () is pompen daar goed voor ?

en dan ff iets totaal anders: spinnen, is dat eigelijk goed voor conditie of meer voor wa vet weg te werken ? kben van plan met wat vriend(inn)en dat te gaan doen maar kwil der wel nog wa meer over weten
    voor u vet weg te krijgen kunde beter gaan lopen/wandelen/ touwtjes springen/zwemmen enz...

door sit ups ga je wel wat vet werken maar door sit ups versterk je je eigelijk je buikspieren ..

Member
    iTrader
    0
    ik kan echt geen situps doen... mijne rug kraakt en men staartbeen doe dan verschrikikelijk zeer...
    DAMN YOU CRAPPY BACK, DAMN YOU TO HELL !

Banned
    iTrader
    0
    ik kan echt geen situps doen... mijne rug kraakt en men staartbeen doe dan verschrikikelijk zeer...
    koop een buiktrainer mss help u da

toen ik de buiktrainer nie had deed mijne rug ook veel pijn na 10keer en nu niemeer

iTrader
    0
    alternatief: leg u plat op de grond, handen onder zitvlak, en hou u benen 10 cm van de grond, doe dit telkens 1 minuut.

ge kunt variaties doen op deze oefening door bv met u benen cirkels te maken, te trappen etc etc.

kvindt dit eerlijk gezecht beter als sit ups.

greetz wezz

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeCKeR
    hi,

als ge er echt wilt aan werken. ga dan naar een gym of koop je eigen gewichten. begin te traine (2 a3 maal per week +- 45 minuten ) de dagen waarop je niet traint ga je gaan lopen, gewoon op je eigen tempo. hou dit een jaar vol en je zal verschieten van je resultaat.

volhouden kan je enkel door karakter te hebben.
    je gaat ni op 123 arnold zijn eh

check www.dutchbodybuilding.com
    supergoeie site met voedingsschema's

Member Dj Aero's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    wat is eigenlijk ideal: dag trainen - dag rust - dag trainen - dag rust - ...

kheb al verschillende verhalen gehoord dat ge na nen dag training nen dag moet rusten om u spieren de kans te geven om te groeien ... klopt dat of niet?? of kan het geen kwaad om elke dag alles te geven

Member Blad3z's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dj Aero
    wat is eigenlijk ideal: dag trainen - dag rust - dag trainen - dag rust - ...

kheb al verschillende verhalen gehoord dat ge na nen dag training nen dag moet rusten om u spieren de kans te geven om te groeien ... klopt dat of niet?? of kan het geen kwaad om elke dag alles te geven
    2 dagen na mekaar en dan 1 dag rust, dat is zowat het maximum

Pagina 18 van 1038 EersteEerste ... 814151617181920212228681185181018 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten