230 voor een jaarabbo, dat is weinig! bij ons is het meer dan €300
230 voor een jaarabbo, dat is weinig! bij ons is het meer dan €300
bij ons eigenlijk ook hoor... 290 betalen, unief dokt ons 60 terug... als gewone volwassene betaal je 575 / jaar daar (is ook wel fancy gym, maar als je der het jaar erna weer gaat krijg je een mooie korting)
De kamer is doe-het-zelf, slimmeOorspronkelijk geplaatst door noivilbo
Daar had ik het dan vooral over. De fitnessequipment die er nu instaat, heeft me samen iets meer dan 150 euro gekost, dus, cava nog é
Allemaal tweedehands natuurlijk, je moet op zo een koopjes vallen é
![]()
Ah, gij ook. Ik zit nog steeds aan 56cm omtrek bovenbeen. Ik heb echt huge bovenbenen. Maar in verhouding eigenlijk nog relatief smalle heupen. Maar daar tegenover staat dat ik aan m'n borstkas héél snel groei, en dus niet veel moet doen voor een brede borstkas. En dat brengt het allemaal schoon in evenwicht éOorspronkelijk geplaatst door sir oinksalot
![]()
oh.. ik ging dervanuit dat ge die kamer al zo had gekregen buiten equipmentOorspronkelijk geplaatst door Wa_denkte
mjah dat is idd goedkoop johmaar hebt ge al barbell met gewichten voor op bench? en een decent squatrek lijkt me ook veel te kosten, en heb je trainingskameraad bij je in de buurt dan? want je hebt ook een spotter nodig eh ^^
Benchen doe ik voorlopig nog met dumbells, tot dat ik inderdaad een barbell heb gekocht, iets wat bovenaan de lijst staat. Squat rack ga ik misschien zelf inelkaar steken, is overigens toch maar een "houder".Oorspronkelijk geplaatst door noivilbo
Een spotter/trainingskameraad heb ik niet, maar ik moet maar niet te zot doen é![]()
Da's echt vies goedkoop. Zeker een fitness die nog werkt met stenen gewichten en houten bankjesOorspronkelijk geplaatst door noobkillah
![]()
@ wa_denkte mjah pas op joh.. met squatten pak je al snel dik in de 100 kilo... zie maar dat het stevig staat dan
en af en toe tot failure gaan is ook wel eens goed hoor, maar dat kan je idd dan nog met dumbell bench press ofzo
@ noobkillah ok dat is cheapo... ik neem aan dat dat niet voor iedereen daar geldt? want mijn gym in maaseik = 180 per jaar en dan heb ik studentenkorting + gym is zonder douches en allemaal oude apparaten..
Ik betaal 190€ voor 10maand
zo mag ik gebruik maken van sauna,douche,etc...
Ik zit aan €37/maand, 't is de enige fitness in de buurt -_-..
Wel een goede natuurlijk ^^.
KAA Gent komt hier traine, Freddy De Kerpel en dan nog een paar topmodellen.
Sauna & zonnebank zijn inclusief, maar ja, dat gebruik ik toch nooit
En hoe exact traint ge uw benen niet op massa?Oorspronkelijk geplaatst door sir oinksalot
![]()
misschien zo in de zin van : vooral lenigheidsoefeningen niet zozeer met zware gewichten ... allé kweet het ook niet eigenlijkOorspronkelijk geplaatst door Zhao yun
![]()
in leuven als student : 30 euro voor 3 maanden![]()
minder gewicht en meer repsOorspronkelijk geplaatst door Zhao yun
Daar zitte toch verkeerd ze.Oorspronkelijk geplaatst door sir oinksalot
Reps <6 wordt meestal gebruikt voor kracht.
Reps 6-12 is massa.
Tbelangrijkste blijft natuurlijk ete. 'toning' is een mythe. der zijn alleen oefeningen die massa en kracht aanzetten. tone/definitie heeft alleen te make met vet%.
idd, zou kunnen kracht, maar zou ook kunnen dat hij uithouding bedoelt zodat je ook geen massa krijgt, en dan zijn veel meer reps..Oorspronkelijk geplaatst door Zhao yun
True. als ge bove de 12 à 15 reps ga zijde op spieruithouding aant traine. De nuttigheid hiervan ontgaat me wel want dan kunde eve goe cardio doen.Oorspronkelijk geplaatst door noivilbo
Ik betaal hier ook 40 euro per maand. Is wel all-in. Dus mag alle "groepsessies" ook meedoen. Maar ik doe enkel 2 keer per week kickboxing mee.
nee hoor... met cardio train je je hart... met spieruithouding van je benen train je nog altijd je beenspieren...Oorspronkelijk geplaatst door Zhao yun
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)