Pagina 103 van 778 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203603 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.060 van 15556

Discussie: Power training

Approved 9-lifer Terror Factor's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    als uw vetpercentage zo laag is,en ge hebt ni echt conditie nodig, dan kunde beter cardio overslaan. nuja, 5tal minuutjes ofzo vo ewa los te kome kan nooit veel kwaad
    Drift.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
    dan zou ik in jou geval geen cardio doen (voorlopig niet)

Mijn opwarming is met de fiets naar daar gaan,+-10minuten
    Voila, doe ik dus ook. Ik rij NOOIT met de auto (of het moet écht regenen zoals nu) maar altijd met de fiets. Kwartiertje fietsen en ik heb de perfecte opwarming achter de rug. Daarnaast sport ik nog veel naast powertraining ook dus cardio is niet nodig voor mij.
    .: Turntables 2x Technics SL-1200 MKII .: Mixer Ecler Nuo-2 :.
    .: How can Hip Hop be dead if the Wu is forever?

Member Toeriest's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zal wssch in deze 100blz ergens staan maar da zoeken is onbegonnen werk.
    Ben missch geinteresseerd in fitness volgen, ben zelf voetballer maar heb nadeel dat ik klein(1m70) en licht ben(56-58kg). Ben nu 20 dus zou missch wat kracht willen bijkrijgen en dus ook gewicht.
    Massa interesseerd mij niet zoveel, eerder de kracht en de vraag is
    op hoeveel tijd kan je deftig wat kracht bijkrijgen,'k zal het zo stellen, heb je snel resultaat op gebied van kracht als je +/- 2x op de week gaat fitnessen + dan ja 2x op de week voetbal training + 1 match.

+

Wat zijn zowat goede prijzen voor fitnesscentra voor een jaar?
    Want hier in Sint-Niklaas in de passage kost het ongeveer 600€ / jaar (iets meer dacht ik) en dat lijkt me toch wel wat te veel voor een student als mij.

iTrader
    99 (100%)
    op t begin ga ge snel verschil merke in kracht, ik had da toch. ge merkt da redelijk snel zenne. 2x i/d week is wel zowa een minimum, ma da is voldoende voor uw doel.

600€ lijkt me idd ook veel, hier is er een van 250 en een van 350€ dacht k. da van 350 is al n duur center(50€/maand)
    Drift.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    http://www.looknmeet.be/photo.html?l...hotoid=2021638

gaan jullie discussiëren of dat haalbaar is
    hij stelt niet eens iets voor op BB niveau... een beachboy die op zijn 20ste 8 kilo lichter is als mij op 18.. wow hoor... hij heeft zeker zwaar aan de supps gezeten...

iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noivilbo
    http://www.looknmeet.be/photo.html?l...hotoid=2021638

gaan jullie discussiëren of dat haalbaar is
    hij stelt niet eens iets voor op BB niveau... een beachboy die op zijn 20ste 8 kilo lichter is als mij op 18.. wow hoor... hij heeft zeker zwaar aan de supps gezeten...
    tis dan ook geen bodybuildingthread, maar een powertrainingthread
    Drift.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terror Factor
    tis dan ook geen bodybuildingthread, maar een powertrainingthread
    point? de discussie was of het haalbaar was terwijl hij nix voorstelt...

Member Phaetor's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    powertrainers aka powerlifters zijn meestal huge kerels van 15% bodyfat en meer want die gaan voor pure massa en raw power. Jullie zijn stuk voor stuk beachboys die niet powertrainen en niet bodybuilden (met uitzondering van een paar gasten die hier posten)
    En die beachboy look moet je 1 jaartje voor trainen en dan een laag genoeg bodyfat hebben ... dus ja het is haalbaar zonder fucking supps

Member Aresonlyone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toeriest
    Wat zijn zowat goede prijzen voor fitnesscentra voor een jaar?
    Want hier in Sint-Niklaas in de passage kost het ongeveer 600€ / jaar (iets meer dacht ik) en dat lijkt me toch wel wat te veel voor een student als mij.
    snel resultaat hangt van jezelf af.. je kan 20jaar 'trainen' zonder resultaat en 1 jaar trainen met al wat resultaat dus

eurofit in de entrepotstraat!!!!! supergoeie gym en niet te duur
    www.eurofitnesswereld.be
    + ik train er ook nog tot eind september ;p (dan weer in gent met school )
    hallo ik ben een sig...

iTrader
    99 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phaetor
    powertrainers aka powerlifters zijn meestal huge kerels van 15% bodyfat en meer want die gaan voor pure massa en raw power. Jullie zijn stuk voor stuk beachboys die niet powertrainen en niet bodybuilden (met uitzondering van een paar gasten die hier posten)
    En die beachboy look moet je 1 jaartje voor trainen en dan een laag genoeg bodyfat hebben ... dus ja het is haalbaar zonder fucking supps
    der is een heel verschil tussen ne powertrainer en ne powerlifter. als ge de eerste post van de thread leest, dan weet ge ook da die jong niks vraagt over bodybuilding.
    Ge moet ook ni allemaal bodybuilders verwachte op een gamesforum e, monsieur elite. deze thread dient vooral voor info vo mense die iet wille wete, as ge u daar te goe vo voelt, tja.

gij wor precies wel aggressief van al die supps e

EDIT: anyway, toch bedankt voor de info, da weet k ook weer. dan ga k maar voor de beachboylook, girls like that better anyway
    Drift.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Wow seg, een paar testosteronbommen zijn hier precies nogal vlug op de teentjes getrapt... en waarom is dan de vraag?
    .: Turntables 2x Technics SL-1200 MKII .: Mixer Ecler Nuo-2 :.
    .: How can Hip Hop be dead if the Wu is forever?

iTrader
    18 (100%)
    Ik wil niet uit de hoogte spreken hoor maar ik word gewoon wild van sommige posts in dit topic.
    En nee ik word niet wild van supps, ik neem trouwens alleen maar Whey 100% eiwitten en creatine. Dat is dus natural in mijn ogen, maar voor jullie misschien niet
    Zo te horen doe jij het ook alleen maar voor meisjes te krijgen. Ik train voor mezelf en omdat ik gewoon sterk wil zijn voor mijn gevechts en verdedigingssporten.

FF ontopic nu Mijn bulk verloopt goed ik zit nu op 84kg (in de ochtend), ik kom van 79kg (op die foto's die hier ergens in deze thread staan). Armpjes meten nu 38cm koud yay

Member
    iTrader
    2 (100%)
    der is een heel verschil tussen ne powertrainer en ne powerlifter. als ge de eerste post van de thread leest, dan weet ge ook da die jong niks vraagt over bodybuilding.
    Ge moet ook ni allemaal bodybuilders verwachte op een gamesforum e, monsieur elite. deze thread dient vooral voor info vo mense die iet wille wete, as ge u daar te goe vo voelt, tja.

gij wor precies wel aggressief van al die supps e

EDIT: anyway, toch bedankt voor de info, da weet k ook weer. dan ga k maar voor de beachboylook, girls like that better anyway
    de eerste post van de thread heeft na 100 pag geen fuck meer te maken met waarover we praten dus dat hoef je der niet bij te halen...
    En niemand verwacht bodybuilders hier, maar een discussie of een beachboylook haalbaar is zonder supps is gewoon te belachelijk...

en wie ben jij om te zeggen "al die supps"... je kent em niet eens...en als je hem wel kende zou je weten dat met dat soort supps werken op 18 jaar volgens hem zielig is...

have fun met je beachboylook sommige mensen willen dat gewoon idd... ik voel me er eerlijk gezegd veel beter bij als ik helemaal getrained ben, want dat niveau kunnen beachboys toch nooit halen...

iTrader
    18 (100%)
    Vele "zware" supps zijn trouwens nutteloos voor je late twintiger jaren. Bijvoorbeeld testo boosters : nutteloos op onze leeftijd want je zit nu in je natuurlijk piek van je lichaam, je hebt testosteron in overvloed. Compleet nutteloos om die supp te gebruiken. En daarbij vraag ik mij eigenlijk nog eens af wat jullie eigenlijk wel weten van supps want je zegt zelf dat je geen BB'er bent en ook geen powerlifter. Je mag niet over zaken praten waar je geen kennis over hebt zei mijn mamma vroeger atlijd

Member Toeriest's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aresonlyone
    snel resultaat hangt van jezelf af.. je kan 20jaar 'trainen' zonder resultaat en 1 jaar trainen met al wat resultaat dus

eurofit in de entrepotstraat!!!!! supergoeie gym en niet te duur
    www.eurofitnesswereld.be
    + ik train er ook nog tot eind september ;p (dan weer in gent met school )
    en wa zijn de prijzen daar?
    Ik ken niks van fitness centra, enigste da ik al gezien heb is bads & michel + passage hier in sint-niklaas. Valt da wa te vergelijken?

Ma die eurofitness als die prijs goe meevalt ben ik wel geinteresseerd.

Member Aresonlyone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik betaal nu 101 vr 3 maand maja... voor een jaar is da dus goeiekoper é
    ma ik kan geen jaar me dak in gent op school zit

eurofit is btw 10 keer beter dan passage enzo
    3 bench presses
    nen incline
    nen decline
    squatrack
    dumbells tot 50kg
    hallo ik ben een sig...

iTrader
    99 (100%)
    Ik wil niet uit de hoogte spreken hoor maar ik word gewoon wild van sommige posts in dit topic.
    En nee ik word niet wild van supps, ik neem trouwens alleen maar Whey 100% eiwitten en creatine. Dat is dus natural in mijn ogen, maar voor jullie misschien niet
    Zo te horen doe jij het ook alleen maar voor meisjes te krijgen. Ik train voor mezelf en omdat ik gewoon sterk wil zijn voor mijn gevechts en verdedigingssporten.

FF ontopic nu Mijn bulk verloopt goed ik zit nu op 84kg (in de ochtend), ik kom van 79kg (op die foto's die hier ergens in deze thread staan). Armpjes meten nu 38cm koud yay
    da van die supps was ook maar n grapke e,khad hier al geleze da ge alleen mar whey en creatine nam, da was maar om te zevere

en nee,k doe t ni om alleen maar meiskes te krijge(da werkt int alledaags leve toch ni,as ge klere aanhebt ziede daar ni zoveel van), k doe da omda ik da mooi vin, omda ik toename in kracht wil(zonder overdreve te doen, dus gewoon op mn max kracht zitte dak zo kan hale,zonder echt op voeding enz te lette), en ja,da meiskes da schoon vinde, das alleen maar een pluspunt e

ma ge moe echt wel ewa rekening houde da ni iederen bodybuilder as doel heeft, sommige mense traine alleen maar om gewoon in vorm te zijn etc. da komt ook allemaal in deze thread e(das vooral op noivilbo gericht)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noivilbo
    de eerste post van de thread heeft na 100 pag geen fuck meer te maken met waarover we praten dus dat hoef je der niet bij te halen...
    En niemand verwacht bodybuilders hier, maar een discussie of een beachboylook haalbaar is zonder supps is gewoon te belachelijk...

en wie ben jij om te zeggen "al die supps"... je kent em niet eens...en als je hem wel kende zou je weten dat met dat soort supps werken op 18 jaar volgens hem zielig is...

have fun met je beachboylook sommige mensen willen dat gewoon idd... ik voel me er eerlijk gezegd veel beter bij als ik helemaal getrained ben, want dat niveau kunnen beachboys toch nooit halen...
    twas dan ook geen discussie,ma een vraag. sorry da ik ni alwetend ben e :/ moete superieure mense zoals uzelf ni juist mense als mij helpe?

da van al die sups, da was maar e grapke

t hangt er ook vanaf wa ge verstaat onder helemaal getrained e, als ge niks van sups pakt is da helemaal getrained, as ge sups pakt ligt da hoger, as ge anabole enz pakt,dan ligt da nog hoger,dusja,tis maar waarda ge de grens legt e.
    t doel is trouwens heel anders. me zo een beachboylijf kunde bvb veel sneller zijn als ne bodybuilder, en da heeft dan ook voordele voor vechtsporten. kijk maar naar sprinters ofzo.

der zijn ook beachboys van deze "soort": http://www.sixpacknow.com/images/img250.jpg
    Drift.

iTrader
    99 (100%)
    Vele "zware" supps zijn trouwens nutteloos voor je late twintiger jaren. Bijvoorbeeld testo boosters : nutteloos op onze leeftijd want je zit nu in je natuurlijk piek van je lichaam, je hebt testosteron in overvloed. Compleet nutteloos om die supp te gebruiken. En daarbij vraag ik mij eigenlijk nog eens af wat jullie eigenlijk wel weten van supps want je zegt zelf dat je geen BB'er bent en ook geen powerlifter. Je mag niet over zaken praten waar je geen kennis over hebt zei mijn mamma vroeger atlijd
    in praktijk ongeveer eveveel as gij wss,aangezien ge da ook ni gebruikt.
    in theorie: k las DBForum ook geregeld. ma kom,al de brede kerels ier: doe gewoon ni alsof ge alles weet enz, en reageer ewa vriendelijker op een gewone vraag, da kan toch ni zo moeilijk zijn e:/
    Drift.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    twas dan ook geen discussie,ma een vraag. sorry da ik ni alwetend ben e :/ moete superieure mense zoals uzelf ni juist mense als mij helpe?

da van al die sups, da was maar e grapke

t hangt er ook vanaf wa ge verstaat onder helemaal getrained e, als ge niks van sups pakt is da helemaal getrained, as ge sups pakt ligt da hoger, as ge anabole enz pakt,dan ligt da nog hoger,dusja,tis maar waarda ge de grens legt e.
    t doel is trouwens heel anders. me zo een beachboylijf kunde bvb veel sneller zijn als ne bodybuilder, en da heeft dan ook voordele voor vechtsporten. kijk maar naar sprinters ofzo.

der zijn ook beachboys van deze "soort": http://www.sixpacknow.com/images/img250.jpg
    mjah ik las gewoon de discussie van mensen die beweren er wat van te weten, tis gewoon te belachelijk...
    en helemaal getrained bedoel ik nix van niveau, gewoon alle spieren
    en believe me.. beachboys doen normaal geen vechtsport,want dan hoefden ze niet veel te fitnessen voor dat lijf te krijgen, dan hadden ze dat al ongeveer

iTrader
    18 (100%)
    I am friendly :P Nee maar ik vind net hetzelfde van jullie , sommige beginners hier liggen echt TOTALE ONZIN uit te kramen aan andere beginners. Beginners die beginners leren trainen ? Daar klopt iets niet he en daar erger ik me dan enorm aan en dan post ik van die shit reacties

Pagina 103 van 778 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153203603 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten