Oorspronkelijk geplaatst door SkullZ
jap,
40 dagen dboll op 40mg is voldoende en dan 2-3 weken nakuren op Nolva op 20/30mg
jap,
40 dagen dboll op 40mg is voldoende en dan 2-3 weken nakuren op Nolva op 20/30mg
Ik train nu al bijna vijf jaar en sorry dat ik het zeg maar ik vind kuren persoonlijk voor losers. En het zou al helemaal niet besproken moeten worden op een forum vol 'beginners'. Mijn mening hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
zo zou ik er dus nooit van men leven willen uitzien, zoals 9/10 van de mensen maar als er 1/10 wel is dan is da hun keuze n/o enzo.
Ik niet,maar het probleem bij de meeste is een grens leggen waar ze stoppen....Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
Juist maar wie er niets van kent,snapt er ook niets van éhOorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
![]()
das toch oerlelijk? gelijk dien Jay en Ronnie
Da kan nie anders dan me megaveel preparaten![]()
'k vinnet der echt over
Dude, ge gaat toch niet beginnen met anabolen ofzo?Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
N/o é, maar daar zijt ge toch wel veel te jong nog voor + ge kunt nog zoveel vorderen naturel.
Ik blijf altijd naturel, en daar kunt ge verder mee geraken dan ge denkt.
Kheb geen goesting om plots op 30jarige leeftijd te sterven in men slaap aan een hartaanval, omdat men hart het niet meer aankon.
Ik train nu al vijf jaar 'puur natuur'. Daarmee wil ik zeggen dat ik nooit verder ben gegaan dan m'n shakes, creatine en wat extra vitamines (op mijn voeding letten heb ik ook altijd gedaan zonder daarin te overdrijven). Achttien zomers oud ben ik en velen beginnen dan ook pas rond die leeftijd te trainen. Waar ik train (ik heb geen ervaring met andere centra) komen kereltjes van mijn leeftijd binnen die na drie (3!) maanden aan mij komen vragen waar 'de goei producten te krijgen zijn'.
Sorry maar dat vind ik écht geen mentaliteit. Ook al ben ik totaal tegen kuren maar bij sommigen kan ik het wel begrijpen. Als je 4 à 5 jaar traint kan je moeilijk verwachten dat je nog enorm veel vooruitgang boekt door puur natuur te trainen (je kan nog wel accenten veranderen maar de grote lijnen zijn er). Als je dan verder wil gaan ben jij quasi verplicht over te stappen naar zwaardere supplementen. Maar mensen die 2 of 3 jaar trainen en willen kuren, die moeten ze verbannen uit een fitnesscentrum. Nu spreek ik ook uit eigen ervaring als ik zeg dat het meestal niet gaat om de 'allerslimsten'. Mensen met een beetje gezond verstand weten ook wel dat dat 'not done' is.
En ik ben trots dat ik kan zeggen dat ik met liefde en plezier naast een kuurgorilla wil gaan staan. Na al die jaren kan ik ook perfect zien (niet altijd natuurlijk, wel vaak) wie er kuurt en wie niet. Een bodybuilder ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik ben gewoon atletisch gebouwd (dat was ook mijn streefdoel) en ik heb daar nog nooit iemand over horen klagen ().
Wat ik maar wil zeggen, blijf weg bij die kuren. En als je zo'n zaken wil bespreken, er zijn tientallen fora waar je zo'n zaken kan bespreken maar lig hier geen 16-jarige beginners hun kop zot te maken.
Heb je pics?Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
Ik ga volledig met je akkoord!Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
Geen recente maar ik zal anders wat foto's nemen met m'n gsm als dat lukt, geef me een minuutje. Er is hier niemand thuis dus moet ik het wel zelf doen héOorspronkelijk geplaatst door Stancke
.
Crappy Webcampic maar daar moet je het mee doen!
Laatst gewijzigd door VinceFeet; 15 augustus 2006 om 16:00
Nice! Ongeveer men streefdoel, misschien nog iets bredere armen.![]()
Allé gij, ik ben juist zo trots op m'n armen!Oorspronkelijk geplaatst door WolCoM
![]()
Bovenkant borst moet nog wat aan gewerkt worden maar voor de rest ben ik best tevreden, oh ja, m'n kuiten moeten nog wat strakker.
heum ..
ik ga ik nie zagen door te zeggen '"je bent geen echte bodybuilder als je supplementen of anabolen neemt"' ..
het is gewoon dat ik nu al 4 maanden niet meer hoger geraak met mijn gewichten, en ik d8 als ik nu iets neem voor mijn spieren (creatine) dus, ik weer zou stijgen.
der zijn veel mensen die milshakes drinken naar hun fitness bij ons, sommige gasten begonnen later dan ik, en nu tillen ze meer, hoewel ik veel meer ga, en zwaarder train.
nu goed.. Ik pak geen creatine, wilde het hier gewoon ff komen vermelden
jees![]()
Ligt misschien aan foto; de biceps.Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
Ge staat allesinds ferm droog, hebt ge overlaatst gecut? Of staat ge altijd op zo'n laag vetpercentage?
niets op aan te merkenOorspronkelijk geplaatst door WolCoM
![]()
Voorbije jaren stond ik cutte ik altijd in de zomer om dan vanaf eind september weer goed in 't vlees te komen. Maar vanaf vorig jaar heb ik mezelf niet meer in 't vlees gezet en blijf ik gewoon zo droog staan. De intentie om veel breder te worden is er niet (buiten nog een paar details) dus vanaf nu kan ik gaan 'onderhouden'.Oorspronkelijk geplaatst door WolCoM
Nu train ik nog drie keer in de week maar dat ga ik stilaan afbouwen naar twee keer. Daarnaast ga ik nog één keer in de week zwemmen met m'n zus en één keer (soms ook twee keer) basketten met maten. That's it.
Ik herbegin morgen, na een goeie maand eigenlijk niet meer te gaan fitnessen. Heb wel thuis af en toe eens getrained, maar ik heb niet de nodige gewichten om aan eenzelfde intensiteit te raken als in de fitness zelf.
In juli was het soms een beetje te warm voor mij + moest ik werken. En nu in augustus is de fitness gesloten tot en met vandaag dusja.![]()
Morgen er weer invliegen. Heb er allesinds zin in.
Ik ben ook nog maar sinds een goede week terug bezig, hittegolf was killing me en ze hebben geen airco waar ik train, moordend!Oorspronkelijk geplaatst door WolCoM
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door VinceFeet
Ik vond het toen juist zaligAl het zweet die van je afliep.....zalig gewoon
![]()
mjah ik heb niets tegen kuren als je competitie ofzo gaat doen... maar als je nog snel vooruit kan natural en wat kuurt zonder te weten wat te doen, op jonge leeftijd gewoon om er beter uit te zien.. dat is ronduit zielig...
tegen creatine heb ik ook niets natuurlijk... wel op voorwaarde dat je wel weet hoe je moet trainen / rusten / eten... maak dat eerst in orde zou ik zeggen...Oorspronkelijk geplaatst door Doom Dragon
Laatst gewijzigd door noivilbo; 15 augustus 2006 om 17:06
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)