Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Veg
    Veg is offline
    Member
    iTrader
    0

PES 2012: Master league online financieel probleem

Ik heb een groot financieel probleem bij de master league online van Pro Evolution Soccer 2012:

Ik ben niet zo goed in dit spel en tot nu toe heb ik telkens iedere vriendschappelijke wedstrijd verloren.
    Voor iedere verloren vriendschappelijke wedstrijd krijg ik 620.000 euro.

Wat me echter opvalt is dat zelfs het loon van de spelers waarmee je het spel start (heel slechte spelers dus) 1.000.000 per speler bedraagd voor tien wedstrijden.

Wanneer ik tien wedstrijden speel:
    Inkomen = 620.000 euro maal 10 = 6.200.000 euro
    Loonkosten elftal = 1.000.000 euro maal 11 spelers = 11.000.000 euro

Dit wil dus zeggen dat je per verloren wedstrijd verlies maakt.
    Zelfs indien je geen betere spelers aankoopt is het dus niet mogelijk om je bestaande spelers hun contract te verlengen.

Ik vind het wel logisch dat je er niet voor beloond wordt om een wedstrijd te verliezen, maar ik zou wel verwachten dat het geld dat je ontvangt voldoende is om de loonkost van slechte spelers te betalen.

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?
    Hoe is het mogelijk dat andere gebruikers echte topspelers kunnen kopen? Zijn dit dan allemaal mensen die meer wedstrijden winnen als verliezen?

Member Soulwaxx's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Geen vriendschappelijke wedstrijden spelen. Verspilling van tijd, meedoen aan die tornooien indien mogelijk.

Misschien handig om dit eens te lezen: https://forums.pesfan.com/showthread...ne-%28-MLO-%29

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten