Pagina 8 van 23 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 106 t/m 120 van 343

Discussie: FIFA 12

Member Erack's schermafbeelding
    iTrader
    0

2de klasse

heb 2de klasse toegevoegt aan creation centre
    Alle teams , spelers , shirt sponsors , clubemblems

deze kan is in carriere gespeeld worden mits kleine betaling
    zonder betaling kan je gewoon online friendlies, head 2 head matches spelen

te vinden in creation centre : 2e klasse
    ea acount is rafcnr1

Member Fanatix's schermafbeelding
    iTrader
    57 (98%)
    Vanaf niveau 7 online wordt het wel pittig, daarvoor bijna alles gewonnen.

Voordat ik in niveau 7 kwam:
    20 winst - 2 gelijk - 1 verloren

Na aantal matchen in niveau 7:
    21 winst - 4 gelijk - 3 verloren

Ik geraak er echt niet door met momenten, al 2x 0-0 gelijk gespeeld.
    Bartleby Gaines: Remember that time we had to steal my mom's birth control pills?
    Sherman Schrader: Yeah, and then Lizzie was born.
    Bartleby Gaines: It's worse than that.

Member
    iTrader
    0
    Zo te zien moet ik nog veel over FIFA ontdekken . Heb net de hele tijd carriere zitten spelen. Dit om de controllers en het spel gewoon te worden. Wat is volgens jullie het leukst?

Member dorian01's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    ik ben divisie 5 maar hier lijkt alles mij tegen te zitten 30 winst en nu 1 draw en 2 verliezen in dev 5

Member Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Kunde fifa goe spelen met een HD4870 videokaart en een amd athlon 64x2 dual core processor 2.6GHZ?

Ik vermoed van wel want fifa is nie echt zwaar zeker

En ist goe op de PC? Scheelt het kwalitatief nog veel met de consoles?

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    ben het spel al beu onbegrijpelijk.. heb nochtans fifa 11 tot vorige maand blijven spelen. niks slechts over het spel te zeggen op 1 ding na. die selectie van speler is SLECHT. echt barslecht. ik probeer met mijn rechter stick mensen te selecteren en altijd is het de verkeerde man. dus ik probeer met de gewone RB (of is het nu LB je m'en fous) om de man te selecteren dicht bij de man en bijna altijd is da echt niet de dichtstsbijzijnde man hoor... soms is het zelfs na 2 seocnden pas dat je mannetje echt reageert. ben zo al enorm veel tegengoals mogen binnenslikken. echt frustrerend. ma bon, zelfs buiten dat kan ik met alles manual (behalve shots) toch op wereldklasse redelijk realistisch winnen. zelfs gewonnen van schalke, werder en arsenal om tot in de kwartfinale van de europa league te geraken. in de league zelf altijd 2de of 3de, anderlecht altijd afgetekend kampioen.

@rebensmans: is volledig hetzelfde als op consoles dit jaar. ik heb een 4850, e8400 en het speelt op het allerhoogste niet echt vloeiend meer. nuja, morgen komt mijn nieuwe pc dus no worries hier
    Laatst gewijzigd door Trebby; 13 oktober 2011 om 18:52
    Le temps..

Member
    iTrader
    0
    Haai everyone,

sinds deze week heb ik fifa 12 de pc versie in mijn bezit..
    De pc versie heeft een serieuze boost gekregen in mijn ogen , is nu zelfs nog beter als de playstation versie dankzij nog betere graphics terwijl dit vroeger zeker niet het geval was. Met het spel te installeren ondervond ik weinig problemen , installatie van origin en via dit programma het downloaden van fifa 12 verliep vlekkeloos zoals het moet.Maar wnr ik het spel voor de eerste keer wil opstarten wordt de controle van de releasedatum nagecheckt maar hier loopt het mis.. er gebeurt helemaal niets, totaal geen progress van de statusbalk onderaan , zelfs na een halfuur w8en. Ik kan dus met andere woorden het spel niet opstarten. Heb al geprobeerd mijn firewall instellingen aan te passen , deze van mijn antivirus en het spel nog eens verwijdert en opnieuw geinstallled maar niets helpt. Heb eveneens al naar ea costumer support gebeld maar zij kunnen mij ook geen antwoord geven op mijn vraag...
    Ohja HET SPEL IS ORIGINEEL AANGEKOCHT!

dus bye bye 45 € tenzij iemand me kan helpen please!!

Member
    iTrader
    0
    Reboot??? Helpt dat niet?

Member Gazebo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ga terug naar de winkel en vraag nieuwe cd?

Member Soler's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mijn veld verandert verandert gewoon in het spel zelf naar precies wat ruis en ik heb een xbox360 controller voor de mac maar de A is een X en hoe doe je een curvebal op de pc ?

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wauw zeg. Ik heb eindelijk mijn eerste seizoen voltooid: kampioen met Anderlecht. Vier clubs bieden me nu een contract aan: Celtic, Ajax, Sampdoria en.... Barcelona. Zeer realistisch

Ik hoopte dat ik naar een staartploeg of een middenmoter in één van de grote competities zou kunnen gaan (liefst Engeland of Duitsland), maar die tussenstap naar de top is blijkbaar niet nodig. Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zullen zijn wanneer ik met Barça alles gewonnen heb wat er te winnen valt in het voetbal.
    Laatst gewijzigd door Bluto; 14 oktober 2011 om 21:16 Reden: schrijffout

Member Skream!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Even een vraagje, na een weekje carrière gespeeld te hebben om de controls gewoon te worden heb ik besloten om aan Ultimate Team te beginnen. Ik heb nu een Braziliaans team met een chemistry van 85.
    Nu mijn vraag is of je chemistry verhoogt als je veel matchen speelt of enkel als er band tussen de spelers bestaat.

Member Jenthe's schermafbeelding
    iTrader
    54 (100%)
    Enkel als er een band tussen je spelers bestaat.

Member dorian01's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    het spel suckt zwaar , ze hebben de verdedigers zo dom als lood gemaakt

Member Ricky Roma's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Zit nu in divisie 5 voor de tweede keer, maar daar is het gewoon zwoegen om erin te blijven. Hopen op een promotie naar divisie 4 is daar totaal niet aan de orde. Serieuze beesten dat ik daar al ben tegengekomen waar ik echt 0,0 kans tegen had
    You stupid fucking cunt. You, Williamson, I'm talking to you, shithead. You just cost me $6,000. Six thousand dollars, and one Cadillac. That's right. What are you going to do about it? What are you going to do about it, asshole? You're fucking shit. Where did you learn your trade, you stupid fucking cunt, you idiot? Who ever told you that you could work with men? Oh, I'm gonna have your job, shithead.

Pagina 8 van 23 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten