Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 343

Discussie: FIFA 12

Member MrBungle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vent jah, get altijd al truckskes gehad met fifa, voor zover kme herinner toch

Member MrBungle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik speelde daarnet in de regen, sneeuw en ijzel. Ik waande me efkes in december jeeha

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBungle Bekijk bericht
    Ik speelde daarnet in de regen, sneeuw en ijzel. Ik waande me efkes in december jeeha
    Ik vind het niet realistisch dat de matchen in Belgi├ź gewoon doorgaan met zo'n weer

Member El_Stino_88's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet er iemand hoe je FIFA 12 offline kan opstarten? dus zonder dat je moet inloggen op Origin?
    PC:

AMD Phenom II Quad 965BE 3.4Ghz || Corsair 2 x 2Gb DDR3 || Sapphire HD4850 1Gb DDR3 Vapor-X PCI-express || Gigabyte MA770T-UD3P socket AM3

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik krijg altijd penalties tegen.
    "Do you mind not farting while I'm trying to save the world?"

Member RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik wordt stillekes onnozel van dat spel.
    Op Semi-Pro win ik alles op mijn sokken.

Op pro ben ik eigenlijk ook een heel pak beter. Zit constant op de CPU zijn helft maar imo is het onmogelijk om fansoenlijk een open ruimte te creeeren. Dus meestal is het 0 - 0 maar soms kan die CPU de zeldzame keren dat hij kan aanvallen nog scoren ook en dan verlies ik nog ook...

Kunnen die AI spelers van uw eigen team zich niet wat verstandiger vrij lopen ofzo (zoals in PES ?) ?

Member Gazebo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    kvind da t wel beter is geworden, zeker da head to head season!

En qua gameplay mocht het iets sneller, maar ben het al gewoon.
    Heb online toch al 15 vd 19 matchen gewonnen (eigelijk 17 gewonnen, ma internet viel 2x uit..)

Member de fitnessbonk's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hoe kan mijnen virtual pro beter worden? Dien heeft een waarde van 64 en speelt bij anderlecht. Ik haal meestal een matchgemiddelde tussen 6 en 7...

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht

Kunnen die AI spelers van uw eigen team zich niet wat verstandiger vrij lopen ofzo (zoals in PES ?) ?
    Idd
    Teamgenoten blijven vaak ook doodleuk naar de bal staren wanneer hij rakelings passeert en bij een pass blijven ze gewoon wachten tot de bal aankomt.

Voorzetten gaat wel al beter. Ik begin creatiever te worden en ik krijg het steeds meer in de vingers.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Ik heb een paar vraagjes.

Zodra ik in divisie 8 geraak van Head 2 Head seasons, begint de miserie. Momenteel zit ik in divisie 7, en heb nu al drie keer op rij met zware cijfers verloren. 100% van mijn tegengoals liggen aan een van de twee redenen. Ofwel geven ze een voorzet die recht op mijn hoofd lijkt te gaan vallen, maar dan springt mijn speler gewoonweg absoluut niet, en koppen ze hem doodleuk binnen.

Ofwel geven ze een hoge doorsteekbal van aan de middellijn, komt de bal bij een van hun spelers terecht langs de zijlijn, en begin ze te sprinten. De ene speler die ik bestuur loopt ongeveer half zo traag als hem, en kan hem niet meer inhalen. De rest van mijn verdedigers, die automatisch bestuurd worden, lopen gewoon volledig verkeerd. Zodra mijn tegenstander de bal krijgt aan de zijlijn, wandelen ze naar de plek waar hij de bal in de voeten kreeg. Als gevolg loopt hij doodleuk tot aan het doel, waar er geen enkel van mijn verdedigers staan, en kan hij nog eens naar twee teamspelers passen ook.

In de lagere divisies gebeurt dit ook, maar daar kan ik het nog net oplossen. Maar in die hogere divisies gebruiken ze gewoon enkel nog die tactiek, en telkens werkt het. Mijn verdediging slaat precies tilt zodra er een van hen een sprintje begint aan de zijlijn. Daarbij komen al mijn doelpunten precies ook na doeltrappen. Ik geef een doeltrap, verlies het kopduel op het middenveld, zij koppen hem naar voor en staan meteen in een 3-tegen-2 situatie, terwijl de rest van mijn ploeg gewoon niet reageert.

Offensief zit ik ook met miserie. Hoe geef je in godsnaam snellere passes? Als ik tegen de CPU speel los ik dit op door de pass snelheid bij instellingen te verhogen, maar op Live kan dit niet. Ik merk dat mijn tegenstanders daar precies nooit last van hebben. Maar hoe lang ik ook op de pass knop duw, toch hebben mijn passes een snelheid van zowat een halve kilometer per uur.

Tegen de CPU heb ik al deze problemen absoluut niet. Ik heb zonet in mijn laatste 11 wedstrijden op legendarisch 9 keer gewonnen, een keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren. Maar op Live is het een ramp zodra ik in divisie 7 kom. Vanaf 8 krijg ik het ook heel moeilijk. Ik heb telkens meer balbezit en meer kansen, maar telkens word ik achterin gekloot door extreem traag wandelende verdedigers, die precies ook niet op een bal willen koppen.

Fifa 10 en 11 vond ik gruwelijk slechte games, deze vind ik echt enorm goed. Tot ik op Live begin te spelen. Dan werkt mijn AI-verdediging niet meer, en kan ik om een of andere reden geen enkele deftige pass nog geven. Nuja, misschien overdrijf ik wat, ik heb wel reeds de helft van mijn matchen gewonnen, maar toch. Vrij vervelend om keer op keer exact dezelfde doelpunten tegen te krijgen, omdat hun aanvallers letterlijk twee keer sneller lopen dan mijn verdedigers. Als ik op Live speel, is het precies in slow-motion.
    oefen op verdedigen en pas je offline instellingen niet aan, maar oefen juist op de online instellingen. Verdedigen is vrij gemakkelijk als je het eenmaal door hebt alleen de 25 meter schoten van Drogba en dergelijke zijn quasi altijd goals. Koppen is overigens pure timing en plaatsing. Duw je spelers voodat je gaat springen.

Harde pases zijn toch echt te geven door langer je knop in te drukken en spelers die sprinten kan je best bijhouden met goeie verdedigers. Zet je snelle aanvallers naast slome verdedigers gaat het natuurlijk niet lukken...

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Ik wordt stillekes onnozel van dat spel.
    Op Semi-Pro win ik alles op mijn sokken.

Op pro ben ik eigenlijk ook een heel pak beter. Zit constant op de CPU zijn helft maar imo is het onmogelijk om fansoenlijk een open ruimte te creeeren. Dus meestal is het 0 - 0 maar soms kan die CPU de zeldzame keren dat hij kan aanvallen nog scoren ook en dan verlies ik nog ook...

ik had dezelfde ervaring ivm het vrijlopen van medespelers, daarom heb ik deze setting veranderd (zie eerder):

settings --> game settings --> player settings --> positioning: running frequency verhogen van 50 naar 60 bvb.

De ganse ploeg gaat hierdoor meer naar voren trekken en de spitsen meer steunen, is een soort verborgen tactische aanpassing ahw.

Member RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShPonGle Bekijk bericht
    ik had dezelfde ervaring ivm het vrijlopen van medespelers, daarom heb ik deze setting veranderd (zie eerder):

settings --> game settings --> player settings --> positioning: running frequency verhogen van 50 naar 60 bvb.

De ganse ploeg gaat hierdoor meer naar voren trekken en de spitsen meer steunen, is een soort verborgen tactische aanpassing ahw.
    Die settings had ik gezien ja.
    Maar dat lijkt me nogal hard op cheaten of vergis ik mij ? Ge laat uw mannekes eigenlijk sneller lopen, sprinten, passen dan wat de CPU kan ?

Cheaten dat is iets wat ik nog nooit over mijn hart heb gekregen eigenlijk Maar als het de gameplay beter maakt.... Nu vind ik echt wel dat ik onterecht gelijk speel of verlies meestal.

Member Gazebo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Nog iemand op pc dit probleem?

Als ik tegen iemand wil spelen (niet online, ma tegen ne kameraad ofzo) en we kiezen 2 ploegen die niet van hetzelfde land zijn, dan valt fifa uit.. Behalve als ik milan pak, dan kan de andere wel een andere ploeg uit een ander land kiezen (milan heb k als favoriete ploeg gekozen in t begin) Internationaal spelen gaat ook niet met 2.

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Die settings had ik gezien ja.
    Maar dat lijkt me nogal hard op cheaten of vergis ik mij ? Ge laat uw mannekes eigenlijk sneller lopen, sprinten, passen dan wat de CPU kan ?

Cheaten dat is iets wat ik nog nooit over mijn hart heb gekregen eigenlijk Maar als het de gameplay beter maakt.... Nu vind ik echt wel dat ik onterecht gelijk speel of verlies meestal.
    volgens mij kloppen die CPU settings niet echt, de cpu lijkt zelfs op lagere moeilijkheidsgraden betere settings te hebben dan 50 voor alles. natuurlijk beslis je zelf hoe ver je erin gaat (bijvoorbeeld shot error van 35 geeft onwaarschijnlijke afstandgoals, er ferm over dus), en zeker als je als moeilijkheidsgraad worldclass of legendary neemt zal je nog zweten hoor

Approved 9-lifer fANAT1C's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nog iemand bij wie Messi weg wilt als hij elders veel meer kan gaan verdienen, zelfs al was het Real Madrid?

board difficulty professional, game difficulty world class.
    PSN ID: fANAT1C_1337 - Xfire: psycho636

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten