Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 343

Discussie: FIFA 12

Member
    iTrader
    0
    even een vraagje. ik kocht mij zoals alle jaren de live-seizoenen van fifa maar ik zie dat de ratings niet beter of slechter worden als ik online een match speel met gelijk welk team. Weet iemand hier een oplossing of antwoord voor ? alvast bedankt

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog wat minpuntjes die me opvallen.

Een goede voorzet geven is nog steeds bijzonder moeilijk. Dat is natuurlijk niet nieuw. Ook in de vorige versies lukte het me niet echt (de laatste die ik speelde was wel 2009). Daarnaast stoort het me soms echt dat je filmpjes na een doelpunt niet onmiddelijk kan doorspelen. Het is soms zo frustrerend om de tegenstander te zien juichen na een tegengoal

Member Streaker's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Zen het moe, is al installed. Was met Brugge begonnen met mijn virtual pro die toch al 75 had. Sta ik in de spits tegen een ploeg als Bergen en verlies ik 3 - 0. Niet dat ik er veel aan kan doen vermits ik in de spits sta, maar die van Brugge die passen gewoon niet goed, lopen zelf een half uur achter de bal aan. Ksnap er niks van. Moest ik nu gans het team besturen ok, dat het dan zo fout loopt, maar Brugge Bergen, daar zou toch een overwicht moeten zijn en dit lag nu blijkbaar bij Bergen. Ik heb nauwelijks de bal aangeraakt. Sry maar kvind de 12 echt bagger. Ga toch eens PES proberen.

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Streaker Bekijk bericht
    Ik heb het op PC en eens semi-pro werkt het spel al op mijn systeem. Ik speel matchkes van 5min, en soms loop ik denk ik 1 volle minuut achter de bal aan. Zelf met extra verdediger die moet bijstaan lukt het niet om bal af te nemen, als ik dichtbij kom draait hij zich weg en is hij weer voor 20 sec. vertrokken om rond te hollen. Kword er echt horendol van. Ga toch eens PES een kans geven, want dienen FIFA 12 vind ik persoonlijk een misser. Het voelt inderdaad anders aan dan de 11 waar het mss te makkelijk was om de bal af te nemen, maar dit is gewoon te moeilijk of mss moet ik weken oefenen om het onder de knie te krijgen (wat ik de moeite niet vind)

Ook kon je vroeger je pro upgraden met xp punten als je je missie volbracht. Nu blijkt het enkel te gaan door die achievments te doen wat zwaar balen is, want in de arena bv. krijg ik er al geen vrije trap in en ik heb denk ik ver 100 keer geprobeerd. Statistisch gezien zou ik geblinddoekt nog meer geluk moeten hebben.
    ivm bal afpakken: je moet eens de legacy defending setting proberen, veel beter imo

iTrader
    113 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Streaker Bekijk bericht
    Zen het moe, is al installed. Was met Brugge begonnen met mijn virtual pro die toch al 75 had. Sta ik in de spits tegen een ploeg als Bergen en verlies ik 3 - 0. Niet dat ik er veel aan kan doen vermits ik in de spits sta, maar die van Brugge die passen gewoon niet goed, lopen zelf een half uur achter de bal aan. Ksnap er niks van. Moest ik nu gans het team besturen ok, dat het dan zo fout loopt, maar Brugge Bergen, daar zou toch een overwicht moeten zijn en dit lag nu blijkbaar bij Bergen. Ik heb nauwelijks de bal aangeraakt. Sry maar kvind de 12 echt bagger. Ga toch eens PES proberen.
    ik heb daarom bij mij de game settings wa getweaked. tis zeuren, maar tmaakt het spel veel leuker:

User settings:
    Sprint: 60
    Acc: 60
    Shot & pass error: 40
    Shot speed:60
    Pass speed: 65
    Positioning (marking & run enkel): 60
    Al de rest op default (50)

CPU settings:
    Alles op default van 50 laten, behalve de goalkeeper, deze op 45 zetten

Ik speel 10 min. op World Class en maak tegenstander dikwijls af. passen over langere afstand, afstandgoals, bal afpakken, tegenstander eruit dribbelen, vrije trappen meekrijgen voor het strafschopgebied ... lukken nu wťl vaak.

edit: bij Legendary helpen deze settings niet, daar moet ge echt alles op 100 zetten in uw voordeel maar dan is het spel erg onrealistisch, uw spelers vliegen over de tegenstander

iTrader
    16 (94%)
    En ervoor?

iTrader
    113 (100%)
    meestal krappe winst of drawz :o

Member
    iTrader
    0
    Lol, Voorzetten minder goed.... Ik trap af met Brugge, Dirrar dwijlt zijn flank af, geeft een gemeten voorzet en Vleminckx kopt hem binnen... 1-0 na 2 min en nee ik speel niet op amateur en ik heb geen instellingen veranderd.

Wat me ook opviel is dat je echt de hele match geconcentreerd moet zijn... Ook crŽeert de tegenstander soms een storm ( blijven kamperen voor je 16 )... Uitvoetballen is dan echt moeilijk !!!!

iTrader
    16 (94%)
    Met nieuwe instellingen gaat het idd beter ShPonGle, merci. Gisteren toch 3 van de 4 matchen kunnen winnen met Brugge en eentje gelijk. Ook al 3 keer man van de match + 2 x meer dan 9 als score gekregen. Nu nog gans die achievments uitspelen se

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Ik heb een paar vraagjes.

Zodra ik in divisie 8 geraak van Head 2 Head seasons, begint de miserie. Momenteel zit ik in divisie 7, en heb nu al drie keer op rij met zware cijfers verloren. 100% van mijn tegengoals liggen aan een van de twee redenen. Ofwel geven ze een voorzet die recht op mijn hoofd lijkt te gaan vallen, maar dan springt mijn speler gewoonweg absoluut niet, en koppen ze hem doodleuk binnen.

Ofwel geven ze een hoge doorsteekbal van aan de middellijn, komt de bal bij een van hun spelers terecht langs de zijlijn, en begin ze te sprinten. De ene speler die ik bestuur loopt ongeveer half zo traag als hem, en kan hem niet meer inhalen. De rest van mijn verdedigers, die automatisch bestuurd worden, lopen gewoon volledig verkeerd. Zodra mijn tegenstander de bal krijgt aan de zijlijn, wandelen ze naar de plek waar hij de bal in de voeten kreeg. Als gevolg loopt hij doodleuk tot aan het doel, waar er geen enkel van mijn verdedigers staan, en kan hij nog eens naar twee teamspelers passen ook.

In de lagere divisies gebeurt dit ook, maar daar kan ik het nog net oplossen. Maar in die hogere divisies gebruiken ze gewoon enkel nog die tactiek, en telkens werkt het. Mijn verdediging slaat precies tilt zodra er een van hen een sprintje begint aan de zijlijn. Daarbij komen al mijn doelpunten precies ook na doeltrappen. Ik geef een doeltrap, verlies het kopduel op het middenveld, zij koppen hem naar voor en staan meteen in een 3-tegen-2 situatie, terwijl de rest van mijn ploeg gewoon niet reageert.

Offensief zit ik ook met miserie. Hoe geef je in godsnaam snellere passes? Als ik tegen de CPU speel los ik dit op door de pass snelheid bij instellingen te verhogen, maar op Live kan dit niet. Ik merk dat mijn tegenstanders daar precies nooit last van hebben. Maar hoe lang ik ook op de pass knop duw, toch hebben mijn passes een snelheid van zowat een halve kilometer per uur.

Tegen de CPU heb ik al deze problemen absoluut niet. Ik heb zonet in mijn laatste 11 wedstrijden op legendarisch 9 keer gewonnen, een keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren. Maar op Live is het een ramp zodra ik in divisie 7 kom. Vanaf 8 krijg ik het ook heel moeilijk. Ik heb telkens meer balbezit en meer kansen, maar telkens word ik achterin gekloot door extreem traag wandelende verdedigers, die precies ook niet op een bal willen koppen.

Fifa 10 en 11 vond ik gruwelijk slechte games, deze vind ik echt enorm goed. Tot ik op Live begin te spelen. Dan werkt mijn AI-verdediging niet meer, en kan ik om een of andere reden geen enkele deftige pass nog geven. Nuja, misschien overdrijf ik wat, ik heb wel reeds de helft van mijn matchen gewonnen, maar toch. Vrij vervelend om keer op keer exact dezelfde doelpunten tegen te krijgen, omdat hun aanvallers letterlijk twee keer sneller lopen dan mijn verdedigers. Als ik op Live speel, is het precies in slow-motion.

Member MrBungle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vent jah, get altijd al truckskes gehad met fifa, voor zover kme herinner toch

Member MrBungle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik speelde daarnet in de regen, sneeuw en ijzel. Ik waande me efkes in december jeeha

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrBungle Bekijk bericht
    Ik speelde daarnet in de regen, sneeuw en ijzel. Ik waande me efkes in december jeeha
    Ik vind het niet realistisch dat de matchen in BelgiŽ gewoon doorgaan met zo'n weer

Member El_Stino_88's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet er iemand hoe je FIFA 12 offline kan opstarten? dus zonder dat je moet inloggen op Origin?

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik krijg altijd penalties tegen.

Member RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik wordt stillekes onnozel van dat spel.
    Op Semi-Pro win ik alles op mijn sokken.

Op pro ben ik eigenlijk ook een heel pak beter. Zit constant op de CPU zijn helft maar imo is het onmogelijk om fansoenlijk een open ruimte te creeeren. Dus meestal is het 0 - 0 maar soms kan die CPU de zeldzame keren dat hij kan aanvallen nog scoren ook en dan verlies ik nog ook...

Kunnen die AI spelers van uw eigen team zich niet wat verstandiger vrij lopen ofzo (zoals in PES ?) ?

Member Gazebo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    kvind da t wel beter is geworden, zeker da head to head season!

En qua gameplay mocht het iets sneller, maar ben het al gewoon.
    Heb online toch al 15 vd 19 matchen gewonnen (eigelijk 17 gewonnen, ma internet viel 2x uit..)

Member de fitnessbonk's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Hoe kan mijnen virtual pro beter worden? Dien heeft een waarde van 64 en speelt bij anderlecht. Ik haal meestal een matchgemiddelde tussen 6 en 7...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht

Kunnen die AI spelers van uw eigen team zich niet wat verstandiger vrij lopen ofzo (zoals in PES ?) ?
    Idd
    Teamgenoten blijven vaak ook doodleuk naar de bal staren wanneer hij rakelings passeert en bij een pass blijven ze gewoon wachten tot de bal aankomt.

Voorzetten gaat wel al beter. Ik begin creatiever te worden en ik krijg het steeds meer in de vingers.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Ik heb een paar vraagjes.

Zodra ik in divisie 8 geraak van Head 2 Head seasons, begint de miserie. Momenteel zit ik in divisie 7, en heb nu al drie keer op rij met zware cijfers verloren. 100% van mijn tegengoals liggen aan een van de twee redenen. Ofwel geven ze een voorzet die recht op mijn hoofd lijkt te gaan vallen, maar dan springt mijn speler gewoonweg absoluut niet, en koppen ze hem doodleuk binnen.

Ofwel geven ze een hoge doorsteekbal van aan de middellijn, komt de bal bij een van hun spelers terecht langs de zijlijn, en begin ze te sprinten. De ene speler die ik bestuur loopt ongeveer half zo traag als hem, en kan hem niet meer inhalen. De rest van mijn verdedigers, die automatisch bestuurd worden, lopen gewoon volledig verkeerd. Zodra mijn tegenstander de bal krijgt aan de zijlijn, wandelen ze naar de plek waar hij de bal in de voeten kreeg. Als gevolg loopt hij doodleuk tot aan het doel, waar er geen enkel van mijn verdedigers staan, en kan hij nog eens naar twee teamspelers passen ook.

In de lagere divisies gebeurt dit ook, maar daar kan ik het nog net oplossen. Maar in die hogere divisies gebruiken ze gewoon enkel nog die tactiek, en telkens werkt het. Mijn verdediging slaat precies tilt zodra er een van hen een sprintje begint aan de zijlijn. Daarbij komen al mijn doelpunten precies ook na doeltrappen. Ik geef een doeltrap, verlies het kopduel op het middenveld, zij koppen hem naar voor en staan meteen in een 3-tegen-2 situatie, terwijl de rest van mijn ploeg gewoon niet reageert.

Offensief zit ik ook met miserie. Hoe geef je in godsnaam snellere passes? Als ik tegen de CPU speel los ik dit op door de pass snelheid bij instellingen te verhogen, maar op Live kan dit niet. Ik merk dat mijn tegenstanders daar precies nooit last van hebben. Maar hoe lang ik ook op de pass knop duw, toch hebben mijn passes een snelheid van zowat een halve kilometer per uur.

Tegen de CPU heb ik al deze problemen absoluut niet. Ik heb zonet in mijn laatste 11 wedstrijden op legendarisch 9 keer gewonnen, een keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren. Maar op Live is het een ramp zodra ik in divisie 7 kom. Vanaf 8 krijg ik het ook heel moeilijk. Ik heb telkens meer balbezit en meer kansen, maar telkens word ik achterin gekloot door extreem traag wandelende verdedigers, die precies ook niet op een bal willen koppen.

Fifa 10 en 11 vond ik gruwelijk slechte games, deze vind ik echt enorm goed. Tot ik op Live begin te spelen. Dan werkt mijn AI-verdediging niet meer, en kan ik om een of andere reden geen enkele deftige pass nog geven. Nuja, misschien overdrijf ik wat, ik heb wel reeds de helft van mijn matchen gewonnen, maar toch. Vrij vervelend om keer op keer exact dezelfde doelpunten tegen te krijgen, omdat hun aanvallers letterlijk twee keer sneller lopen dan mijn verdedigers. Als ik op Live speel, is het precies in slow-motion.
    oefen op verdedigen en pas je offline instellingen niet aan, maar oefen juist op de online instellingen. Verdedigen is vrij gemakkelijk als je het eenmaal door hebt alleen de 25 meter schoten van Drogba en dergelijke zijn quasi altijd goals. Koppen is overigens pure timing en plaatsing. Duw je spelers voodat je gaat springen.

Harde pases zijn toch echt te geven door langer je knop in te drukken en spelers die sprinten kan je best bijhouden met goeie verdedigers. Zet je snelle aanvallers naast slome verdedigers gaat het natuurlijk niet lukken...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten