Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 343

Discussie: FIFA 12

Member
    iTrader
    0
    Hey jongens , ik reserveerde Fifa 12 op Ps3 bij The hut een paar weken geleden. Gisteren kreeg ik deze mail: Your order from TheHut.com has been dispatched and will be with you shortly!

MAAR er stond ook een kader met extra gegevens:

Quantity Title Price Each Estimated Delivery Time
    1 FIFA 12 (Special Edition) EUR 49.43 10-15 days

--> 10-15 days ... , ga ik echt zolang moeten wachten?? ik dacht datje bij the hut na2/3 dagen je order al kreeg?

Killfan

Approved 9-lifer caoimhin's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    44? Waar als ik vragen mag?
    Amazon.co.uk, £40 en gratis vezending.

En blijkbaar 46 EUR, had de koers iets verkeerd ingeschat.

Member
    iTrader
    0
    Heb je eigelijk een erg sterke laptop nodig op grafisch niveau om FIFA 2012 te kunnen spelen? Wat is de totaal schijfruimte (incl de patch)? De demo kon ik zonder problemen draaien.
    Laatst gewijzigd door Mickelangelo; 29 september 2011 om 13:16

Member Gazebo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zou er niet zoiets kunnen komen als ne filter voor online te spelen? Zoda ge de té goei ploegen ni kunt tegenkrijgen ofzo?
    Want altijd tegen barca/real/chelsea suckt ook hard (zeker omda real té goed is in fifa 11)

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Weet er iemand hoe al die sliders ongeveer moeten staan om de meest realistische match tegen de AI te spelen? Want met alles op 50 heeft zelfs een ploeg als OHL een passing van 90%

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    Noobvraagje,
    ik speel normaal PES, maar ik wil ook wel eens Fifa12 proberen.

De functies zijn gelijkaardig, maar ze staan op een andere plaats, dus ik wil zo veel mogelijk dezelfde controle layout gebruiken als in PES, zodat ik de gewoontes niet verleer.
    ik zit met een Thrustmaster thunderstorm dual analog 3 gamepad, met 4 rugknoppen en 2 triggerknopen onderaan. de rechter trggerknop is in fifa voor start en de linker triggerknop voor help.
    Nu zou ik willen de jockey/pace control knop wisselen met de startknop en de rush GK/finesse shot modfier met de help knop.
    Dat ligt gewoon veel beter in mijn hand.
    Nu heb ik dus het probleem dat ik elke keer op mijn startknop druk alsik wil jockey'en... is dat dat op één of andere manier mogelijk?
    Eventueel met een 3th party programma ofzo?

Eneuh, please ...laat de FIFA-PES discussie achterwege...
    Blanco, gewoon voor controller type "alternate" kiezen. Das Fifa spelen "op zijn PES". Ik gebruik wel een Xbox contoller maar dat gaat perfect zoals ik het gewend was van PES.

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mja, met custom kunt ge naar hartelust buttons switchen, dat is t probleem ni
    Bij een Xbox controller staan de start en help buttons in het midden.
    Mijn pad (Thunderstorm dual analog 3) heeft die knoppen niet, hij heeft wel 10 knoppen in totaal, maar dan 4 rugknoppen en 2 triggerbuttons onderaan. Die twee triggerknoppen definieert fifa als help en start, terwijl ik die als L2 en R2 wil gebruiken. Ik heb nogal grote handen en dat speelt relaxer voor mij.
    Maar start en helpknoppen in fifa zijn de enige 2 knoppen die je niet kan switchen in Fifa, bij PES is dat geen probleem.
    Nu begin ik het langzamerhand gewoon te worden allleen krijg ik er ferme krampen van in mijn hand.
    Ook al zitten spelen met joy to key, maar geen resultaat gevonden dat werkt.
    Select en startknop kan ik niet verplaatsen, de rest wel, lijkt hardcoded in fifa12

Kga mij toch een ne nieuwe pad kopen, ik denk nen thrustmaster Dual Trigger 3 in 1, ergonomisch lijkt die te doen voor mij. (en die heeft aparte select en start buttons)
    Ma is het waar dat de Xbox 360 controller niet werkt in win XP SP3?
    Laatst gewijzigd door Blanco; 30 september 2011 om 21:57

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    das totaal geen waar. bij de xbox controller zit een cdtje met drivers, dus gewoon directen naar die cd als XP om drivers vraagt.

thrustmaster ben ik al lang gelejen van afgestapt, heeft hier z'n tijd gehad. xbox controller en ps2/3 controllers blijven ook de beste om pc games mee te spelen.

Member
    iTrader
    0
    Normaal krijg je per wedstrijd dat je speelt xp, maar ik krijg deze niet meer, iemand een oplossing voor ?

Member Nic!'s schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marpheuz Bekijk bericht
    Normaal krijg je per wedstrijd dat je speelt xp, maar ik krijg deze niet meer, iemand een oplossing voor ?
    Waarschijnlijk heb je de 'cap' van maximum 2000EXP per dag bereikt.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nic! Bekijk bericht
    Waarschijnlijk heb je de 'cap' van maximum 2000EXP per dag bereikt.
    Idd , had niet door dat het met een maximum zit, is wel jammer dat je maar 2000EXP per dag kan hebben

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Bij amazon.co.uk heb je hem na 3 dagen al.

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    zijn er nog hier die legendary veel te moeilijk vinden? In fifa 11 heeft het mij 3 seizoenen gekost om op legendary kampioen te geraken, maar nu word ik match na match afgemaakt en scoren lukt amper.

Member Zotn_Dre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShPonGle Bekijk bericht
    das totaal geen waar. bij de xbox controller zit een cdtje met drivers, dus gewoon directen naar die cd als XP om drivers vraagt.

thrustmaster ben ik al lang gelejen van afgestapt, heeft hier z'n tijd gehad. xbox controller en ps2/3 controllers blijven ook de beste om pc games mee te spelen.
    inderdaad, heb me ook nog nie beklaagd dat ik zo een Xbox 360 controller for Windows aangeschaft heb meer & meer games voor pc werken daarmee tegenwoordig. Je kan die drivers ook downloaden hier: http://www.microsoft.com/hardware/en...indows#support

Ga Fifa 12 waarschijnlijk kopen voor pc, heb hem online gezien voor 31 € incl. verzending nr België!

Member Zotn_Dre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gazebo Bekijk bericht
    Zou er niet zoiets kunnen komen als ne filter voor online te spelen? Zoda ge de té goei ploegen ni kunt tegenkrijgen ofzo?
    Want altijd tegen barca/real/chelsea suckt ook hard (zeker omda real té goed is in fifa 11)
    ja, je kunt een online match spelen waar men enkel teams van bv. 2 of 3 sterren kunt kiezen, maar de meesten die online spelen kiezen helaas liever de topteams.

Approved 9-lifer robbie7's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Iemand zin om een club op te starten? Of bestaat er hier al een topic voor (zover ik zie niet)?

Member BURp's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killfan1 Bekijk bericht
    Hey jongens , ik reserveerde Fifa 12 op Ps3 bij The hut een paar weken geleden. Gisteren kreeg ik deze mail: Your order from TheHut.com has been dispatched and will be with you shortly!

MAAR er stond ook een kader met extra gegevens:

Quantity Title Price Each Estimated Delivery Time
    1 FIFA 12 (Special Edition) EUR 49.43 10-15 days

--> 10-15 days ... , ga ik echt zolang moeten wachten?? ik dacht datje bij the hut na2/3 dagen je order al kreeg?

Killfan
    vorig jaar bij FIFA11 heb 'k een klein weekje moeten wachten

Member white_diamond's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weet er iemand hoe je die uitdagingen kunt spelen?

Member white_diamond's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door white_diamond Bekijk bericht
    Weet er iemand hoe je die uitdagingen kunt spelen?
    Kheb het al gevonden..
    Weet er nu iemand hoe ge diene match kunt winnen?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robbie7 Bekijk bericht
    Iemand zin om een club op te starten? Of bestaat er hier al een topic voor (zover ik zie niet)?

Yes. Ik zie dat wel zitten XD. Alleen moet ik een van dees dagen het spel nog eens gaan kopen.
    Ma Robbie is het eigenlijk een serieuse verbetering tov FIFA 11? Heb er al een artikel gelezen waar ze zeggen dat je AI inspeelt op de zwaktes van jou team. Dat ze zich ook aanpassen aan de speelwijze van jou team. (Als je altijd doorsteekpasses doet dan gaat de PC hierop gaan anticiperen)..

Als die AI zo goed in elkaar zit dan lijkt me het wel de moeite om het te gaan kopen XD.

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten