Pagina 1 van 165 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 3288
    Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)

Football Manager 2012

Het is weer zover, Sega en SI hebben de eerste details vrijgegeven voor het vervolg van de-ons-allen-nauw-aan-het-hart-liggende Football Manager serie

Football Manager 2012

DEMO: http://www.footballmanager.com/demo

Football Manager 2012 allows you to take control of any club in over 50 nations across the world, including all of the biggest leagues across Europe.

You’re in the hot-seat, which means you decide who plays and who sits on the bench, you’re in total control of tactics, team-talks, substitutions and pitch-side instructions as you follow the match live with the acclaimed 3D match engine allowing YOU to make the difference!

As the boss you’ll also have full control of team affairs away from the pitch:

Will you spend big-money on expensive superstars or put a focus on scouting for wonderkids?
    How will you approach training & match preparation?
    Will you be the chairman’s best friend or always demand the best investment from the board?
    How do you react when a young star has problems – a shoulder to cry on or a clip round the ear?
    And how will you deal with tricky questions from the media?

Now it’s time to put your opinions to the test.

New & improved key features for Football Manager 2012:

Manage Anywhere, Anytime – the ability to add or take away playable nations in your saved game as often as you want. Manage in that country at the start of the next season - meaning you don’t have to decide on which nations are playable at the start of your career.

Transfers & Contracts – significant changes to the transfer and contract systems, including loyalty bonuses, better implementation of amateur and youth contracts, an improved transfer centre and the ability to lock areas of the contract negotiation when you aren't prepared to budge. This helps you to manage your budgets and gives you flexibility in what you offer money hungry players, or agents, as incentives.

Scouting improvements – using several real life scouting reports, a new in-game report was devised which includes squad analysis, tactics information and information about goals scored and conceded alongside lots of other scouting improvements, giving you all the information you need to prepare before kick-off and throughout the season.

3D Match Improvements – new animations, a whole new crowd system, improved weather system, more stadiums, plus two brand new cameras - "Behind Goal" and "Director Cam" as well as all other camera angles being reversible - meaning you can watch and analyse every aspect of every game.

Intelligent Interface – a new adaptive layout system, which means the higher your screen resolution, the more info is easily at your fingertips. The new interface also contains new filters, customisable columns, a new tactics screen, and lots of new overview screens.

Tone – a whole new level has been added to team talks and conversations, with the new tone system, which allows you to specify the way you want to say things – be as cool as a cucumber by saying things calmly or throw tea cups around by saying things with passion. There are 5 different tones to choose from with specific comments per tone.

Brand New Tutorial – standing separate from the main game, a mode to help new players find their way around the game easily, whilst also offering tips to experienced managers on how to get the most out of the game, as well as a new in-game “how to” system.

On top of these key innovations, there are lots of areas of the game that have had huge improvements, such as the media system, press conferences, the youth system, newgens, the social networking options, friendlies, international management and many more which will be detailed in a series of video blogs over the coming months, alongside more information about Football Manager 2012.

On top of these key innovations, there are over 800 new features making huge improvements, such as the media system, press conferences, the youth system, newgens, the social networking options, friendlies, international management and many more which will be detailed in a series of video blogs over the coming months, alongside more information about Football Manager 2012.
    Laatst gewijzigd door Vedeco; 7 oktober 2011 om 09:29

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Vooral die competities toevoegen

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Bah, da's dan echt wel het enige dat je nog als nuttig zou kunnen beschouwen. PC's van tegenwoordig kunnen makkelijk 10-15 competities over 5 landen aan zonder echt te vertragen.
    Helemaal geen must buy voor mij, en ik weet nu al dat wanneer ik toch ooit moet overschakelen voor een of andere functie die wel nodig is, ik me serieus ga ergeren aan al die onnodig gedetailleerde dingen. Tenzij m'n 2010 save onderuit gaat door bugs natuurlijk.

Member Efni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan niet wachten.

Member BBQezel's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Ik hoop dat ie in oktober zal komen maar zal weer november zijn wss

Member MrBrightside's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Uiteindelijk verandert er dus niet veel.. Die competities toevoegen en verwijderen tijdens je game zijn wel nice.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    ga ik kopen, laatste spel was fm 08.
    kunt ge ondertussen japan al kiezen in 11? ( of een deftige mod )

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Ook die stijl van commentaren geven is een leuke aanpassing. Kan ik eindelijk de Mourinho uithangen en mensen uitschelden in persconferenties.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Bah, da's dan echt wel het enige dat je nog als nuttig zou kunnen beschouwen. PC's van tegenwoordig kunnen makkelijk 10-15 competities over 5 landen aan zonder echt te vertragen.
    Helemaal geen must buy voor mij, en ik weet nu al dat wanneer ik toch ooit moet overschakelen voor een of andere functie die wel nodig is, ik me serieus ga ergeren aan al die onnodig gedetailleerde dingen. Tenzij m'n 2010 save onderuit gaat door bugs natuurlijk.
    Bwo, na nen tijd ben ik alle landen uit mijn savegame beu (dat zijn er dan idd zo'n viertal) en dan zie ik er tegen op om een nieuwe te beginnen

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Over hoeveel seizoen zijn we dan bezig die je achter de rug hebt?

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kijk ik toch weer naar uit. Toen mijn save game in FM11 corrupt was ben ik het toch wel een tijdje beu geweest maar nu begint het toch weer te kriebelen. Heeft ook veel te maken met de start van het voetbal seizoen natuurlijk.

Dat toevoegen van Leagues in een savegame is echt wel een grote verbetering voor mij. Ik load niet graag te veel leagues omdat alles anders zo sloom verloopt maar na een tijdje voel je je toch beperkt in het aantal keuzemogelijkheden.

Ook die interface kunnen aanpassen was hoog tijd. Ik heb hier een 26" staan daar kunnen een pak pixels op en ik hate het om telkens naar een half lege overview pagina te moeten kijken. Mijn squad pagina kon ik naar hartelust aanpassen, wat ik dan ook deed massas kolommen toegevoegd om zo alle info in 1 overzicht te hebben. Was echt een van hun betere verbeteringen van de afgelopen jaren.

Nu net het filmpje bekenen waarin ze dat tonen en ben toch nog niet helemaal tevreden. Waarom kan ik de grote van die individuele panels niet aanpassen. Bv dat panel met het klassement op waarom kan ik dat niet zo aanpassen dat het ganse klassement zichtbaar is op die overview pagina. Die board confidence interreseerd me bv niet waarom kan ik dat niet weg laten en die ruimte extra gebruiken om dat klassementpanel open te rekken.

Nu ik hoop vooral ook op een paar kleine aanpassingen. Vorige versie was het bv soms erg moeilijk om als manager naar een ander land te trekken (misschien aangepast in laatste patch?).

Daarin was FM07 de beste eigenlijk. Alle functies die erin zaten werkten perfect. Geen kleine vervelende zaken die de fun uit de game haalden.
    Laatst gewijzigd door dadash; 15 augustus 2011 om 21:07

iTrader
    78 (100%)
    Uiteindelijk zijn ze er nog steeds aan bezig hť, het blijft afwachten op de demo's om een echt oordeel te kunnen vellen over de toevoegingen. Zelf raak ik de demo wel niet aan om het verrassingseffect bij de full game niet te verpesten

iTrader
    0
    Ow ik moet beter lezen. De kolommen in de overview pagina zijn wel aanpasbaar. Mijn excuses. Alles dus nog perfect op schema

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    dadash, hebde een linkje waar ze dat uitleggen van die kolommen? Zit ook best met een groot scherm en als je op hoge resolutie speelt worden alle letters echt superklein en zijn er zeeŽn van leegtes tussen bijvoorbeeld de spelersnaam en hun positie/conditie/beoordelingen etc...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_reloaded Bekijk bericht
    dadash, hebde een linkje waar ze dat uitleggen van die kolommen? Zit ook best met een groot scherm en als je op hoge resolutie speelt worden alle letters echt superklein en zijn er zeeŽn van leegtes tussen bijvoorbeeld de spelersnaam en hun positie/conditie/beoordelingen etc...

Staat gewoon in de openingspost.

Intelligent Interface – a new adaptive layout system, which means the higher your screen resolution, the more info is easily at your fingertips. The new interface also contains new filters, customisable columns, a new tactics screen, and lots of new overview screens.

Of heb je het over de squad pagina?

Die kan je gewoon aanpassen zoals in bv Excel. Gewoon met je muis bovenaan op de scheidingslijn tussen 2 kolommen. En met rechtermuis kan je kolommen toevoegen dacht ik. Is al weer een paar maanden geleden dat ik het gespeeld heb.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Over hoeveel seizoen zijn we dan bezig die je achter de rug hebt?
    20-tal seizoenen. Dan heb ik gewoon zin in een andere competitie, en dan heb ik totaal geen zin om terug in 2010 te beginnen

Member Energised's schermafbeelding
    iTrader
    8 (85%)
    ik hoop gewoon dat ze het aanpassen ivm het feit dat ploegen altijd "interesse" tonen maar weinig tot een bod komen op een van mijn spelers in fm11..

voor de rest weer same old fm style (daar bedoel ik mee nutteloze dingen verbeteren die al goed waren in de vorige versies)

Approved 9-lifer nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Energised Bekijk bericht
    ik hoop gewoon dat ze het aanpassen ivm het feit dat ploegen altijd "interesse" tonen maar weinig tot een bod komen op een van mijn spelers in fm11..
    Als ge die speler daarna aanbied zijn die ploegen wel de eerste die met een bod afkomen.

iTrader
    78 (100%)
    Hopelijk halen ze dat vervelend gebeuren eruit wanneer je een bod uitbrengt op een speler dat plots heel Europa erop springt. Je kan zo wel clubs behoorlijk kloten en die heel hun kern laten verkopen

Member Energised's schermafbeelding
    iTrader
    8 (85%)
    @ nonkel wulle..

als ik ze aanbied dan zijn het idd die ploegen wat afkomen, maar bijna altijd met 'n lager bedrag dan ik ervoor vraag..

Pagina 1 van 165 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten