Pagina 94 van 165 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.861 t/m 1.880 van 3288
    Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In mijn eerste seizoen kampioen geworden met Club. Tijdens het seizoen is het lang spannend geweest, maar mijn laatste 8 matchen hadden mijn spelers eindelijk hun vorm gevonden en speelde ik alles plat.

Helaas heb ik het wel niet gehaald tegen Panathinaikos en lag ik er in de beker ook al uit met de kwart finale.

Nu nieuwe spelers zoeken en proberen te stunten in de CL!

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Zonet een heuse spektakelmatch beleefd op bezoek in Manchester. 4-4 tegen United. 89ste minuut de gelijkmaker gescoord. Nu is mijn eerste plaats in de CL groepsfase zo goed als binnen (nog 1 puntje nodig in de laatste match tegen Zurich) wat toch een onverhoopt succes is.

Member Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Contractvoorstel van Rsca gekregen :-)

Jabobs naar Rode Duivels

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op het einde van het eerste seizoen hebben ze hier veldverwarming gelegd met een kostprijs van een dikke 3 miljoen euro. Daardoor kreeg ik in het begin van het tweede seizoen geen transferbudget en werd mijn loonbudget nog wat naar beneden aangeschroefd (30k/week). Desondanks heb ik eindelijk een deftige tactiek uitgedokterd en ben ik met een al bij al matige ploeg goed op weg om PO1 te halen. Zes matchen voor het einde sta ik op de vijfde plaats, met zeven punten voorsprong op nummer zeven, Bergen.

Als er nog iemand op zoek is naar een zeer haalbare rechtsachter voor de Belgische competitie, Rémy Vasseur is een enorme aanrader en valt normaalgezien wel transfervrij te halen.

EDIT: En Norwood is ook de moeite, normaalgezien transfervrij einde eerste seizoen. Solide midmid die vooral briljant is op stilstaande fases.
    Laatst gewijzigd door puni; 20 april 2012 om 22:35
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Platinum Member Cheacker's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Iemand een goede tactiek voor Brugge? Scoren gaat moeizaam en krijg teveel goals tegen.

iTrader
    0
    Hangt ervan af eh.. Wat gaat er juist mis? Gebrek aan kansen? Gebrek aan open kansen? Veel kansen weggeven? Blunders in de verdediging?

iTrader
    13 (100%)
    Krijg enorm veel kansen, maar maak ze gewoon niet af. Bacca (spits) scoort geregeld, praktisch in elke match, maar geef meestal een hoop tegendoelpunten weg in de laatste minuten. Verdediging lijkt niet in zijn plooi te zitten en raken niet gemotiveerd.

iTrader
    0
    Verandert ge uw tactiek in de laatste minuten?

iTrader
    13 (100%)
    Nope. Ik laat ze gewoon spelen, en de spelers die vermoeid zijn of een te slecht moraal hebben tijdens een match wissel ik. Meer "verander" ik niet tijdens een wedstrijd.

iTrader
    0
    Misschien consolideren de laatste minuten. Defensiever spelen, eventueel een extra verdedigende speler inbrengen, tijd rekken..

iTrader
    0
    De verdediging is het enige wat in mijn eerste seizoen echt goed draaide bij Brugge .

Heb nu wel een mooi ploegje! Lucas Digne voor een prijsje gekocht voor de LB, heerlijke speler. Vorig seizoen had ik die gehuurd en was er toen al zeer tevreden over. Is nog jong, dus laat wel eens wat steken vallen, maar hij heeft nog enorme groeimarge. Verder nog Guido Pizarro, een 22jarige Argentijn, binnengehaald voor CM (DLP). Ziet er goed in orde uit. En dan een dure aankoop: Elkeson, 23 jarige Braziliaan van Botofago, die Vazquez en Rafaelov gaat tonen hoe ge op een bal trapt als AMC .

In januari komt er dan nog een twintigjarige spits bij: Matheus Carvalho. Zou een meer dan deftige spits moeten zijn, en kan ook als Inside Forward spelen.

Voorbereiding ging in elk geval goed: 4-3 gewonnen tegen Arsenal en 4-1 tegen Roma. Bacca wel voor 2-3 maanden out -_-.

Oh ja, ik heb vorig seizoen dus de Manager van het Jaar gewonnen. Ceulemans en Van der Elst stonden respectievelijk 2des en 3des
    Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 21 april 2012 om 01:11

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    ik speel in een 4-2-1-3 met Club, maar verdedigend loopt het bij mij ook niet zoals verleden jaar. Vooral op stilstaande fases krijgen we veel doelpunten binnen. Heb wel andere keeper, en Donk is verkocht, da maakt toch ook wel een verschil. Gelukkig scoren mijn spitsen nu pakken meer. Heb Yaya Sanogo voor een kleine 2 mil kunnen kopen. Toch wel een koopje als ge ziet dat die nu topschutter in de competitie is.

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Seizoen 2016-2017 met leganés zit erop, heb voor de 2e keer op rij de Beker en de competitie gewonnen. Champions league finale heb ik jammer genoeg niet kunnen winnen (2-3 verlies tegen Man U).

Voor het nieuwe seizoen heb ik besloten om meer spanjaarden in mijn ploeg te halen. Transferbudget was serieus verbeterd (61mil tov de 20 mil in de vorige seizoenen) en hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt, kleine 40 mil opgedaan aan 3 spelers (de 3 grootste spaanse talenten), een LB, spits en DM/CM. Hierdoor heb ik in totaal een goede 6-7 spaanse basisspelers.
    Heb wel een van men beste spitsen van de voorbije seizoenen verkocht voor 18 mil, hij moest namelijk plaats maken voor eentje die ik al jaren heb lopen (2 seizoenen uitgeleend), een spanjaard/portugees. Met hem + de aangekochte spits kan ik nog eens men 4-4-2 ruit uittesten.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member Energised's schermafbeelding
    iTrader
    8 (85%)
    hmm enige nadeel bij dortmund is dat spelers die (veelal onbegrijpelijk) op de bank zitten bij manutd niet naar mijn ploeg willen komen omdat de reputatie ervan te kleinis

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wohohow!

Ben dus in eerste seizoen tweedes geëindigd met OHL, maw derde kwalificatieronde CL. Ik kom uit tegen Besiktas, 0-0 thuis, dus redelijk pessimistisch naar ginder. Ik win toch met 0-2. Daarna Sevilla, mission impossible dus, kom thuis 0-1 achter, maar Amoah 2x, Remacle en Azevedo scoren en mag dus met een 4-1 bonus naar ginder. Hopelijk houden we dat vast en dan Champions League (en 7 miljoen!)

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    EDIT: En Norwood is ook de moeite, normaalgezien transfervrij einde eerste seizoen. Solide midmid die vooral briljant is op stilstaande fases.

Norwood is een ramp bij mij...
    Hij was nog geen week bij mij als hij kwam zagen dat hij niet kon settlen, ik laat hem even terug naar huis gaan, en als hij terugkomt zegt hij da het nog steeds nie goe is.
    Ik koop een speler waar hij naar vroeg (een DC), dan is het goed, maar dan komt hij zagen da hij wegwil omdat hij geen speelkansen krijgt...

Heeft 3 matchen meegedaan, rating van 5.8..

Maar mijn grootste probleem blijft mn middenveld, heel af en toe haalt eens een speler een rating van meer dan 7, maar da is dan als hij scoort op corner of vrije trap of zo. Normaal gemiddeld 6.5. En ik weet echt nie hoe da komt. Geef ik ze verkeerde rollen?
    - Een Ball Winning Mid (Overmeire of Daerden), en dan een Deep Lying Playmaker en een Advanced Playmaker (Patosi, Leko, Norwood, Praet, Fevang...)

(Oorspronkelijk BWM en 2x gewoon CM)

En kben ook dringend op zoek naar een goeie AMC. Kheb een bod uitgebracht op: De Bruyne, Brüls, Yakovenko en Reynaldo. Allevier aanvaard, maar geeneen van die 4 wil tekenen.. (ik kan zelfs niks qua voorstel doen)

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Wohohow!

Ben dus in eerste seizoen tweedes geëindigd met OHL, maw derde kwalificatieronde CL. Ik kom uit tegen Besiktas, 0-0 thuis, dus redelijk pessimistisch naar ginder. Ik win toch met 0-2. Daarna Sevilla, mission impossible dus, kom thuis 0-1 achter, maar Amoah 2x, Remacle en Azevedo scoren en mag dus met een 4-1 bonus naar ginder. Hopelijk houden we dat vast en dan Champions League (en 7 miljoen!)
    3-1 verloren in Sevilla, Champions League is een feit!

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Norwood is een ramp bij mij...
    Hij was nog geen week bij mij als hij kwam zagen dat hij niet kon settlen, ik laat hem even terug naar huis gaan, en als hij terugkomt zegt hij da het nog steeds nie goe is.
    Ik koop een speler waar hij naar vroeg (een DC), dan is het goed, maar dan komt hij zagen da hij wegwil omdat hij geen speelkansen krijgt...

Heeft 3 matchen meegedaan, rating van 5.8..

Maar mijn grootste probleem blijft mn middenveld, heel af en toe haalt eens een speler een rating van meer dan 7, maar da is dan als hij scoort op corner of vrije trap of zo. Normaal gemiddeld 6.5. En ik weet echt nie hoe da komt. Geef ik ze verkeerde rollen?
    - Een Ball Winning Mid (Overmeire of Daerden), en dan een Deep Lying Playmaker en een Advanced Playmaker (Patosi, Leko, Norwood, Praet, Fevang...)

(Oorspronkelijk BWM en 2x gewoon CM)

En kben ook dringend op zoek naar een goeie AMC. Kheb een bod uitgebracht op: De Bruyne, Brüls, Yakovenko en Reynaldo. Allevier aanvaard, maar geeneen van die 4 wil tekenen.. (ik kan zelfs niks qua voorstel doen)
    Felipe anderson, muhammed demirci zijn al 2 goede mogelijkheden.

iTrader
    0
    Ik zit in de groepsronde van de CL met H. Tel-Aviv, CSKA Moscow en.. Manchester City. Manchester City is de winnaar van de CL van vorig jaar en speelde ook kampioen in de Premier League.

Momenteel twee matchen gespeeld:

0-3 tegen Tel-Aviv (Uit)
    3-1 tegen Manchester City (Thuis)

De 3-1 tegen Manchester City had ik 49% balbezit, 18 schoten waarvan 10 op doel tegenover 10 schoten en 3 op doel van City.
    Niet mis!

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Felipe anderson, muhammed demirci zijn al 2 goede mogelijkheden.
    Ondertussen Stefano Giacomelli (AM-RLC) gekocht (voor 350k), haalde in zn eerste match een rating van 8.05, gescoord en assist (2-2 tegen Lierse) om in de 89e minuut eraf geschopt te worden.. (7 weken uit)

En felipe anderson heeft een waarde van 6M bij rsca blijkbaar.. Kvrees dak die nie ga kunnen betalen..

Kben trouwens nieuwe tacktiek aant uitproberen, mijn favoriete tacktiek eigenlijk, een 4-2-3-1, met aanvallende flanken, maar zelf gemaakt ipv te downloaden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten