Pagina 90 van 220 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.336 t/m 1.350 van 3288
    Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb het spel sinds gisteren ook. Na een aantal jaar niet meer gespeeld te hebben dus nog is de nieuwe FM.

Ik heb wel een vraag. Moet ge die patches nu zoals vroeger zelf of gebeurt dat allemaal automatisch via steam?

Ne keer begonnen met Genk om het spel terug wat te leren kennen. Ziet er wel fijn uit moet ik zeggen, al loopt het qua uitslagen totaal nog niet vlot. Heb meestal wel het betere van het spel, maar mis te veel kansen in vergelijking met de tegenstander. (het klassieke probleem dus )

Wat mij wel opvalt - zowel bij mezelf als bij de tegenploeg - is dat er regelmatig zotte goals van op afstand worden gemaakt en dat grote kansen dan weer vaak vakkundig de nek omgewrongen worden.

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lastig gehad met Birmingham.
    4/21 in het begin, EL uitgeschakeld en ook in de beker...

Nu 14/18 waaronder een uitmatch tegen de leider en thuismatch tegen de 2de.
    Lijk eindelijk op dreef te zijn voor promotie

Edit : beter gezwegen, West Ham steelt de 3 punten, was duidelijk de betere ploeg

Edit2: nog 2 keer verloren en ben ontslagen Nog nooit meegemaakt
    Laatst gewijzigd door TheRedDevils; 9 februari 2012 om 21:38

Member Finarfin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb eens 10 doelpunten gemaakt op 1 seizoen, resulterend in een degradatie met ocharme 5 punten in totaal, en nog werd ik niet ontslagen.

Member mtm's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheRedDevils Bekijk bericht
    Lastig gehad met Birmingham.
    4/21 in het begin, EL uitgeschakeld en ook in de beker...

Nu 14/18 waaronder een uitmatch tegen de leider en thuismatch tegen de 2de.
    Lijk eindelijk op dreef te zijn voor promotie

Edit : beter gezwegen, West Ham steelt de 3 punten, was duidelijk de betere ploeg

Edit2: nog 2 keer verloren en ben ontslagen Nog nooit meegemaakt
    Ik heb het seizoen volgemaakt en eigenlijk mijn doelstelling behaald. Ik moest er gewoon voor zorgen dat Brighton eindigde in de middenmoot, dus dat viel goed mee. Maar blijkbaar was een 18de plaats van de 24 toch niet goed genoeg en kreeg ik mijn ontslag.

Nu zal ik eens beginnen met Groningen. Coole ploeg.
    Craig Bellamy on Luis Suárez: "He was an incredible player and a lovely guy. He trained hard and worked relentlessly during matches. People talk about him diving but he took a hell of a lot of punishment, too. He would take his socks off after a game and his calves and his ankle would be black and blue from where he had been kicked."

Approved 9-lifer Forzaracing's schermafbeelding
    iTrader
    90 (100%)
    Hoffenheim is ook een aanrader om mee te beginnen
    Obasi en Babel zijn mooie spelers bij zo een ploeg, doelstellingen zijn makkelijk haalbaar

Approved 9-lifer TheRedDevils's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mtm Bekijk bericht
    Ik heb het seizoen volgemaakt en eigenlijk mijn doelstelling behaald. Ik moest er gewoon voor zorgen dat Brighton eindigde in de middenmoot, dus dat viel goed mee. Maar blijkbaar was een 18de plaats van de 24 toch niet goed genoeg en kreeg ik mijn ontslag.

Nu zal ik eens beginnen met Groningen. Coole ploeg.
    Blijkbaar zijn ze daar streng. Seizoen was nog niet eens halfweg bij mij, kon zeker nog top 6 halen als ik een goede reeks neerzette. (en zo nog voor promotie vechten)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forzaracing Bekijk bericht
    Hoffenheim is ook een aanrader om mee te beginnen
    Obasi en Babel zijn mooie spelers bij zo een ploeg, doelstellingen zijn makkelijk haalbaar
    Hoffenheim was een vrije ploeg toen ik ontslagen werd, stonden voorlaatste.

Zal eens opnieuw beginnen met Club Brugge. Dat zou beter moeten lukken. Enkele gerichte aankopen doen.

Approved 9-lifer Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Met Anderlecht voorlaatste na 10 speeldagen en 3/9 in de EL!
    Aanvallers kunnen niet scoren, vleugelspitsen kunnen geen deftige voorzet trappen, verdedigers verliezen elk duel, om de 2 matchen een penalty tegen ...
    Toppunt was een vrije trap op de middenlijn, jovanovic doet een hakje naar achter (waar alleen een spits van de tegenstander staat) die dus alleen op proto af kon en scoorde. Nog nooit meegemaakt.
    Nu een keer opnieuw beginnen met 34 competities. (1 sterretje bij spelsnelheid)
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

Member wakka's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hier speelt Alan (ondanks de negatieve kritieken hier op de speler) de pannen van het dak. Heeft mbokani met verve vervangen, en heeft in januari bijna evenveel keer gescoord als dieu over het hele vorige seizoen (en die was topschutter toen). De Sutter zit dit seizoen iets meer op de bank als vorig jaar (toen speelde hij 9/10 wedstrijden.) maar ik heb dan ook nog 2 andere, jonge spitsen die echt wel meedraaien in de ploeg. verder is mijn laatste talent dat ik gevonden had (Alvarez, argentijn, AML) aangekomen en die is moeiteloos geintegreerd in de ploeg. In de CL in een groep met Spurs, Barcelona en een kleine ploeg (ben even de naam kwijt) 9/18 gehaald (winst thuis tegen spurs). Thuis barcelona lang kunnen afhouden maar uiteindelijk nog verloren met 1-3.

Member lordfett's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    is deze al de moeite om te spelen? speel momenteel nog fm11 en wil mss wel overschakelen indien het dit waard blijkt te zijn.

Member Audiosonic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    10 out of 11

Approved 9-lifer ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Net hetzelfde gehad dit jaar, ook een spits die er zich kwam tussen moeien
    Nu speel ik ook maar met 1 spits dus was het ergens wel te verwachten
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    8-0 verlies tegen Barca in Champions League???
    FRUSTREREND
    My specs: Corsair 650D; Corsair 850HX PSU; Asus P8P67 Pro; Intel Core i5 2500K @4,5Ghz; Corsair H80; Corsair Dominator DDR3 8GB; MSI GTX 560 Ti TFII SLI; OCZ Vertex II 90GB; 2x Western Digital 320GB S-ATA3
    Diablo 3: Baldarich#2473

Approved 9-lifer Lamsednav's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En dan nog het frustrerende van al zijn die blessures, gewoon ni te doen en maakt het voor mij onspeelbaar.

Hulk, Van Persie, Leandro Damiao, Wilshere, Azpilicueta, Song.. Allemaal geblesseerd. Goesting om mijn vuist in m'n scherm te rammen.
    My specs: Corsair 650D; Corsair 850HX PSU; Asus P8P67 Pro; Intel Core i5 2500K @4,5Ghz; Corsair H80; Corsair Dominator DDR3 8GB; MSI GTX 560 Ti TFII SLI; OCZ Vertex II 90GB; 2x Western Digital 320GB S-ATA3
    Diablo 3: Baldarich#2473

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Net hetzelfde gehad dit jaar, ook een spits die er zich kwam tussen moeien
    Nu speel ik ook maar met 1 spits dus was het ergens wel te verwachten
    Hetzelfde hier, maar dan op de rechtsmidden (aangezien ik een asymmetrische opstelling heb en enkel met een linksbuiten speel).
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lamsednav Bekijk bericht
    En dan nog het frustrerende van al zijn die blessures, gewoon ni te doen en maakt het voor mij onspeelbaar.

Hulk, Van Persie, Leandro Damiao, Wilshere, Azpilicueta, Song.. Allemaal geblesseerd. Goesting om mijn vuist in m'n scherm te rammen.
    Haha, zo herkenbaar . Ik denk dat ik mij bij geen enkele game zo erger als bij football manager. Desondanks blijf ik het toch één van de leukste games vinden.
    Come home with your shield, or on it.

Pagina 90 van 220 EersteEerste ... 4080868788899091929394100140190 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten