Pagina 89 van 165 EersteEerste ... 397985868788899091929399139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.761 t/m 1.780 van 3288
    Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    3e seizoen in de Liga BBVA loopt zeer vlotjes, sta momenteel 2es met 48 punten (2 punten achter op Real Madrid).
    In de Europa League ben ik groepswinnaar geworden in een groep met Liverpool, Kopenhagen en een oost-europese ploeg (kan niet direct op de naam komen). Eerste Knock-out ronde mocht ik het direct opnemen tegen Inter, ginder 1-0 gaan verliezen om ze dan thuis droog in de kakker te nemen met 6-0.
    Volgend seizoen zal het zoeken worden naar een extra LAM, is de enigste positie waarop ik niet echt vaak kan roteren.

Ben ondertussen ook al 3 jaar bondscoach bij spanje, daar zit ondertussen 3 man van mijn ploeg tussen (waaronder een genaturaliseerde Tsjech).
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Vraagje::

Budget: 1.6M

Gezocht:
    - 2CM's (1 defensieve en 1 gewone)
    - 2DC's, liefst niveau Taravel (mogen al wat leeftijd hebben)
    Norwood is ook ideaal voor Belgische subtop, en moet absoluut niet veel kosten. In FM11 draaide die bij mij zelfs vlot mee als subtopper in de PL.

EDIT: Blijkbaar zit-ie na de patch bij United, dus waarschijnlijk geen optie meer. Spijtig.
    Laatst gewijzigd door puni; 9 april 2012 om 00:13

Member Tracktor19's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb mijn spel met FC United of Manchester terug opgepakt in het seizoen '21 -'22 sta nu 4e in de League 2 na 10 speeldagen met 20/30 op 5 punten van de leider Yeovil. Heb nu juist met 2-0 verloren van Southend (stonden 15e) en daar moet ik dan juist van verliezen. Is echt dan zo frustrerend om van een middenmotor te verliezen als je juist met 4-0 hebt gewonnen van Luton, die ook bovenaan staan. Hopelijk kan ik de titel nog pakken (alhoewel top 3 van de League 2 rechtstreeks promoveert).

Ben al uitgeschakeld in de league cup door te verliezen van Derby (Championship), juist de ploeg waar ik mijn beste centrale verdediger van vorige seizoenen verkocht voor 100k.

Volgende wedstrijd is tegen Stockport uit de League 1 in de tweede ronde van de Vans Throphy. In de vorige ronde Carlisle (eveneens League 1) eruitgeknikkerd.
    If Hitler decides to invade hell, i would advise the Lowerhouse to forge an alliance with the devil.
    Churchill

iTrader
    58 (100%)
    2e knockout ronde in de Europa League zit er hier ook op; zowel uit als thuis 3-1 gewonnen tegen Stuttgart. Volgende ronde is tegen Vitesse, geen overdreven moeilijke affiche (ze hebben wel een extreem goede spits lopen).

Titelstrijd is ook serieus spannend:

LeganÚs: 63 punten in 30 matchen
    Real Madrig: 62 punten in 29 matchen
    Real sociedad: 61 punten in 30 matchen.

Ik heb wel het gemakkelijkere programma maar toch... Had ook totaal niet verwacht dat ik het uiteindelijk zo goed zou doen (ik had een top 5 verwacht).

Member wakka's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb hier een speler gehuurd van real Madrid. jonge CM.
    Die kerel doet het fantastisch als hij speelt.
    Nu doe ik een bod bij Real, en gaan ze akkoord ook. (iets wat ik niet verwachtte)
    Wilt die kerel nie komen

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wakka Bekijk bericht
    Ik heb hier een speler gehuurd van real Madrid. jonge CM.
    Die kerel doet het fantastisch als hij speelt.
    Nu doe ik een bod bij Real, en gaan ze akkoord ook. (iets wat ik niet verwachtte)
    Wilt die kerel nie komen
    Beetje logisch eh .

En torres blijft precies wel zotte speler, 32 jaar en nog 17 acceleration en 16 pace.

Member Energised's schermafbeelding
    iTrader
    8 (85%)
    hmm gek,

speler vn mij (speelt wel altijd, ma zeker niet de beste speler vn de club) wilt weg omdat ie
    "alles al gewonnen heeft" bij mijn ploeg.. goed, speler aangeboden voor 70m en real biedt 53m + 20% doorverkoop clausule, tjah, strik erom en weg ermee? kan ik 'n 15jarig megatalent op zijn plek vlammen..

edit : paar dagen na de verkoop van mn middenvelder heb ik ook mn keeper aangeboden voor 60m (heb 'n veel beter talent op de bank) en real hapt toe voor 51m.. dus op 'n week tijd 104!!!! miljoen verdient aan real madrid ^^ blijkbaar loont talentscouting en goedkoop aantrekken op jonge leeftijd (middenvelder gratis & keeper 4.5m betaald)
    Laatst gewijzigd door Energised; 9 april 2012 om 20:39

Approved 9-lifer Cpt. Caparzo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Haha nice, bij mij willen al die ploegen nooit hoger gaan dan 30mil. Der zijn veel ploegen die interesse hebben in Bale, maar niemand die er veel voor op tafel wilt leggen. Nuja des te beter voor mij uiteindelijk

iTrader
    8 (85%)
    mja ik was ook wel verbaasd dat ze zoveel op tafel legden, want meestal bieden ze veel minder dan wat ik vraag (beetje nrml denk ik) dus ga ik telkens meer vragen, van die middenvelder had ik 70m voor gevraagd omdat ik hem niet wou verkopen en als niemand n' bod ging doen dan zag hij dat hij beter kon blijven (gebeurd meestal), maar real wou toch meer dan 50m geven, en dan ist verkopen, hoe goed de speler ook is

Member fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    1
    FM chrasht altijd op dezelfste dag.
    krijg een nieuwsbericht binnen dat scouting in een bepaald land is beindigd door Insurt Surname...
    any chance to fix it?
    want echt klote, net voor de finale van de spaanse beker...

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fearofthedark Bekijk bericht
    FM chrasht altijd op dezelfste dag.
    krijg een nieuwsbericht binnen dat scouting in een bepaald land is beindigd door Insurt Surname...
    any chance to fix it?
    want echt klote, net voor de finale van de spaanse beker...
    Elke keer je je mails moet lezen, al u mails selecteren en read doen (je kan dit via de knopjes net boven de inbox doen).
    Dit ga je moeten doen totdat die mail niet meer tussen de 225 mails staat die je in je inbox kan hebben.

Ik moet wel zeggen dat sinds de laatste patch weer veel meer crasht.

iTrader
    8 (85%)
    woop ! 50 zeges op 'n rij ^^

toch maar eens rondkijken of er nergens 'n gevallen topclub is wat ik kan terugbrengen want dees begint eentonig te worden

Member fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Elke keer je je mails moet lezen, al u mails selecteren en read doen (je kan dit via de knopjes net boven de inbox doen).
    Dit ga je moeten doen totdat die mail niet meer tussen de 225 mails staat die je in je inbox kan hebben.

Ik moet wel zeggen dat sinds de laatste patch weer veel meer crasht.
    ok thanks, straks eens proberen

Approved 9-lifer Arne's schermafbeelding
    iTrader
    126 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Energised Bekijk bericht
    woop ! 50 zeges op 'n rij ^^

toch maar eens rondkijken of er nergens 'n gevallen topclub is wat ik kan terugbrengen want dees begint eentonig te worden
    Real Madrid misschien, die moeten op uw spel nu toch ver failliet zijn

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Crashdump en mijn backup gaat ook niet meer.. Daar gaat mijn prachtige game met MŘnster..

iTrader
    58 (100%)
    Treble gehaald in mijn 3e Liga BBVA seizoen, Europa cup 1-0 gewonnen tegen Fiorentina.
    Kampioen geworden op de laatste speeldag, stond op gelijke hoogte met Real Madrid. Zij moesten naar AthlÚtic en ik naar Barcelona, beetje geluk gehad dat ik 3-3 speelde en zei 3-1 verloren hebben .

Nu ga ik denk ik nog een beetje voortspelen op men Sheff W game, heb ff genoeg van deze .

iTrader
    58 (100%)
    The fuck, 2 dagen na mekaar een wedstrijd, eentje tegen liverpool en eentje tegen chelsea .

iTrader
    8 (85%)
    hmm tga OF dortmund worden of Juventus ^^ ik denk op zich wl Dortmund, zegt me altijd wl iets zo'n duitse ploeg, ff de heerschappij van Bayern doorbreken..

Member
    iTrader
    0
    ik heb raad opgevolgd en begonnen met hoffenheim
    klaar om ook de heerschappij van bayern te doorbreken

iTrader
    8 (85%)
    bon, getekend bij Dortmund, weinig budget (van 957m naar 50m :| )

maar de ploeg wat er nu staat moet al voldoende zijn om kampioen te spelen, lening is bijna afbetaald (laatste maand !!) dus de club kan enkel beter worden

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten