Pagina 3 van 220 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 3288
    Member Gazebo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zafùn Bekijk bericht
    Als je graag veel poen hebt kan je PSG of Malaga eens proberen.
    PSG zal het toch worden denk k!
    Pastore , meteen Eriksen kopen en los kampioen worden. Dan nog ne spits en tis binnen

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Ik begin altijd met Gent, dan Gladbach en dan een echte topper Daarna is het pure willekeur met meestal eens Nederland en Portugal.
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member
    iTrader
    0
    Ik begin steeds met Sint-Truiden of Anderlecht om dan meestal een 15-20j durende carriere op te zetten. Clubs die het moeilijk hebben pik ik op en probeer ik te herstructureren en/of kampioen te maken. Can't wait for FM 2012

Member fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    1
    altijd met antwerp beginnen en dan zien we wel waar ik uit kom.

in FM 2011 begonnen met antwerp, dan anderlecht, bondcoach ivoorkust, bondscoach belgie & FC twente, en waarschijnlijk maak ik binnekort de overstap naar een engelse ploeg.

of van antwerp naar kermt-hasselt, Lommel united, Preston north end, mechelen, lierse, lokeren, Racing Genk, PSV

Dus ga dat opnieuw doen in 2012. ik vind dat wel plezant zo
    At the bottom, you see, we are not Homo-sapiens at all. Our core is madness. The prime directive is murder. What Darwin was too polite to say, my friends, is that we came to rule the earth not because we were the smartest, or even the meanest, but because we have always been the craziest, most murderous motherfuckers in the jungle. -Stephen King

Member Tracktor19's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ik het koop, ga ik beginnen in de Conference North/South met zo'n juist gepromoveerd ploegje en het nor de Premier League leiden.
    If Hitler decides to invade hell, i would advise the Lowerhouse to forge an alliance with the devil.
    Churchill

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    PSG hier sowiezo! Nog niets bewezen in het echt, maar wel talent en geld, en dan zo'n prachtig stadion. Heerlijk

Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    PSG om all features en tactiek te testen.

dan overstappen naar de enige ware liefde : Antwerp

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    Als ze goed zijn en spelen goed komt er altijd wel een bod binnen hoor. Maar meestal (zo goed als altijd) niet hoog genoeg, bij mij toch.

Is in feite toch ook zo irl? Je gaat toch ook maar iemand weghalen die de moeite is.
    Mja in FM2011 zit dat toch niet helemaal goed hoor.

Als een speler van mij goed presteert (pak nu mijn ACM met een waarde van 38mil) dan komt daar wel een bod op binnen van bv 40 000 000, maar is natuurlijk veel te laag => gij stelt een tegenbod in van bv 60 000 000 => ploeg haakt af.

Ik wil een speler kopen met waarde van 7 000 000, bied bv 15 000 000 => andere ploeg doet tegenbod van 30 000 000. Kunt ge dan nog wel een paar miljoen van afpitsen maar dat is de moeite eigenlijk niet.

Dat ploegen bepaalde spelers niet kwijtwillen tot daar aan toe, maar bij zo'n boden moeten de meeste ploegen toch gewoon aanvaarden omwille van economische overwegingen, maar in FM2011 gebeurd dat blijkbaar dus niet.

Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Mja in FM2011 zit dat toch niet helemaal goed hoor.

Als een speler van mij goed presteert (pak nu mijn ACM met een waarde van 38mil) dan komt daar wel een bod op binnen van bv 40 000 000, maar is natuurlijk veel te laag => gij stelt een tegenbod in van bv 60 000 000 => ploeg haakt af.

Ik wil een speler kopen met waarde van 7 000 000, bied bv 15 000 000 => andere ploeg doet tegenbod van 30 000 000. Kunt ge dan nog wel een paar miljoen van afpitsen maar dat is de moeite eigenlijk niet.

Dat ploegen bepaalde spelers niet kwijtwillen tot daar aan toe, maar bij zo'n boden moeten de meeste ploegen toch gewoon aanvaarden omwille van economische overwegingen, maar in FM2011 gebeurd dat blijkbaar dus niet.
    Terwijl je dat zelf wel voorhebt als je er financieel niet goed voorzit . (+ hangt wat af van de voorzitter)

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Iemand die weet of ge met die rijke oliestaten eens gaat kunnen spelen? Voor zij die al eens een avontuurtje a-la Preud-homme, Vercauteren, Eto'o en Bouss willen proberen? Lijkt me ook wel leuk met zo'n monsterachtige budgetten te kunnen strooien en van niks uit een ploeg bouwen

Member Time's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Dat zou niet gaan, in de praktijk is de enige factor die die spelers overhaalt te komen het geld dat ze krijgen. In fm zal door de engine de speler echter eerst altijd naar de reputatie van je ploeg en competitie kijken en aangezien die quasi nihil zal zijn, zal niemand willen komen.
    Dan zouden ze al een hidden geldstat in de spelersprofielen moeten steken zodat spelers voor een bepaald astronomisch hoog loon toch die overstap willen maken. Zie je hen zich daar al mee bezighouden? Ik niet tbh.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Crew Member gilly's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Dat zou niet gaan, in de praktijk is de enige factor die die spelers overhaalt te komen het geld dat ze krijgen. In fm zal door de engine de speler echter eerst altijd naar de reputatie van je ploeg en competitie kijken en aangezien die quasi nihil zal zijn, zal niemand willen komen.
    Dan zouden ze al een hidden geldstat in de spelersprofielen moeten steken zodat spelers voor een bepaald astronomisch hoog loon toch die overstap willen maken. Zie je hen zich daar al mee bezighouden? Ik niet tbh.
    je kan toppers aantrekken als je veel geld hebt en de reputatie niet hoog is van u team. De messi's en ronaldo's gaan natuurlijk niet willen komen maar je hebt genoeg spelers (+150ca) die gaan willen komen hoor.

iTrader
    7 (100%)
    Ik wil het je wel eens zien doen dan. Met een editor een IJslandse tweedeklasser 500 miljoen euro geven en spelers aantrekken. Boven de 100 ca geraak je echt niet, of het moet een enkeling en 35plusser zijn.
    WANN DU DEINE PFERDEKOPF NICHT GESCHLOSSEN HALT GEHEN WIR DU EINEM FACIAL GIEBEN

Crew Member gilly's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Time Bekijk bericht
    Ik wil het je wel eens zien doen dan. Met een editor een IJslandse tweedeklasser 500 miljoen euro geven en spelers aantrekken. Boven de 100 ca geraak je echt niet, of het moet een enkeling en 35plusser zijn.
    wat ook realistisch is, wie wil er nu naar 2de klasse in ijsland.
    ik wil het gerust wel eens proberen met al ahly en consoorten hoor

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gilly Bekijk bericht
    wat ook realistisch is, wie wil er nu naar 2de klasse in ijsland.
    ik wil het gerust wel eens proberen met al ahly en consoorten hoor
    Wie wil er nu in een woestijnland spelen?

Pagina 3 van 220 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten