Nevermind,al een leuke ploeg kunnen samenstellen.
Laatst gewijzigd door Socks; 24 juli 2012 om 10:44
Als je je team zou ordenen op positie zouden we het misschien eens deftig kunnen bekijken.
hoe kan ik er voor zorgen dat mijn spelers hun conditie sneller omhoog gaat ?
ik heb daar nogal veel problemen mee.
Verschillende opties: Meer roteren, spelers met betere natural fitness en stamina zoeken of spelers daar meer op trainen.
Nog eens opnieuw begonnen, ditmaal met Sochaux. Lijkt me leuk teampje.
Is een heel leuke ploeg als je iedereen tevreden kan houden! Valt zeer veel mee te bereiken want er loopt enorm veel talent rond.
Ik heb een fantastisch seizoen met Racing Santander achter de rug want ik heb de Primera Division en de Champions League gewonnen. Toch wel verassend want ik heb wel wat zwakke plekken in mijn elftal, maar mijn 4-3-3 doet wonderen. Geweldig seizoen!
CL-finale had ik wel spannender verwacht. Napoli heeft een heel sterk team maar eigenlijk zijn ze pas toen het 3-0 stond komen opzetten. Ze speelden heel verdedigend 5-3-2, op zijn Italiaans. Lekker afgemaakt.
Het bestuur is natuurlijk ook in de wolken. Ik heb de Super Cup, de Spaanse titel en de CL gewonnen. Het is de eerste keer dat ik qua vertrouwen boven de 90% procent krijg (is ook een prestatie bij Steam). Leeeekkkkeeeeer!
Nu ga ik nog 1 seizoen met Racing spelen om alles nog eens te evenaren en verder wil ik graag eens de Europese Supercup spelen en het Wereldkampioenschap voor teams. Heb ik nog nooit gedaan dus lijkt me wel eens leuk. Dan zien we wel, kijken of ik nog een uitdaging zie bij Racing Santander, en anders maar eens een ander clubje kiezen of misschien eens een mooi land managen.
Nog 10 matchen te gaan in mijn eerste seizoen bij Münster, en mijn 4-2-3-1 faalt nog altijd niet!
Sta na 28 matchen eerstes met 8 punten voorsprong. Volgend seizoen zal wel veel zwaarder worden, veel contracten die verlopen (en die ik ook niet ga verlengen wegens te slecht of te zwaar contract). Dus ik moet hopen op een deftig transferbudget en deftige gratis spelers.
Nu zit ik met het probleem dat ik mijn spelers niet gemotiveerd krijg voor de match hoe kan ik dit oplossen ?
en ik zoek ook een echte goalengetter voor de duitse 2de klassen ( fortina düsseldorf ) in een 4-1-2-2-1 systeem met 2 aanvallende flank mids.
Win je vaak? Vaak een overwinning eisen dan. Als je veel wint is het gewoon ook moeilijker om de spelers te motiveren?
Hier zijn de goals van mijn CL-finale tegen Napoli:
Racing 4-0 Napoli - Wedstrijdhoogtepunten - YouTube
Als je nieuw bent bij de club ga je ook niet meteen het respect afdwingen waardoor spelers naar u gaan luisteren of gemotiveerd raken. Hangt ook af van uw reputatie: als je als coach zonder enige reputatie bij Barca begint, gaan die spelers u niet echt serieus nemen.
Sommige spelers raken ook gewoon moeilijk gemotiveerd omwille van hun persoonlijkheid.
En soms is het gewoon het spel dat niet veel steek houdt.
Donderpreek tijdens de rust schopt mijn bende verwende nesten altijd wakker. Bijna altijd tegen Cercle dat ze één helft slapen en na datk ze bijna lappen verkoop maken ze 3-4 goals minimum in één helft.
Even een vraagje:
Ik wil een nieuwe speler een contract aanbieden maar ik kan maar maximaak 4k loon aanbieden, terwijl ik een paar dagen voordien nog iemand voor 30k loon kon strikken? Het staat in het rood aangegeven met een sterretje waar dan verwezen wordt naar 'beperkingen van het bestuur'. Loonbudget is het alleszins niet, die is namelijk 100k.
Iemand een idee wat het kan zijn?
je hebt wss je loonbudget overschreden,
transferoverzicht kan je je budget aanpassen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)