Pagina 147 van 165 EersteEerste ... 4797137143144145146147148149150151157 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.921 t/m 2.940 van 3288
    Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    >W>Kheb momenteel 20 A-spelers, en 20 U-19 spelers. (waarvan er miss 4 kans hebben ooit op de bank van A-team te komen)

En de U19 doet mee in een competitie ook, ik kan het mij dus nie echt riskeren iemand te laten gaan.

Qua staff heb ik enkel 1 assistant manager en 1 coach lopen (de rest was ook einde contract vorig seizoen).

Kzit momenteel aan 44k loon, (budget=43k).

En nieuw stadion willen ze heel graag zetten, maar ze hebben er het geld niet voor..
    Zoals eerder gezegd friendlies buitenshuis proberen te regelen voor zoveel mogelijk geld. Maakt niet uit dat je de meeste speelt met je bagger jeugd ofzo. Dit is de eenvoudigste manier om op laag niveau snel centen binnen te halen.

Member Socks's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Nevermind,al een leuke ploeg kunnen samenstellen .
    Laatst gewijzigd door Socks; 24 juli 2012 om 10:44

Member
    iTrader
    0
    Als je je team zou ordenen op positie zouden we het misschien eens deftig kunnen bekijken.

Member Gleke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hoe kan ik er voor zorgen dat mijn spelers hun conditie sneller omhoog gaat ?
    ik heb daar nogal veel problemen mee.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gleke Bekijk bericht
    hoe kan ik er voor zorgen dat mijn spelers hun conditie sneller omhoog gaat ?
    ik heb daar nogal veel problemen mee.
    Conditietraining lijkt mij voor de hand liggend

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Je kan steeds van club veranderen, in welke divisie dan ook. Je zal wel zelf moeten solliciteren aangezien ze zelf geen stappen zullen ondernemen, wat ook logisch is.
    Ook al gedaan. Met Barcelona alles gewonnen dat er te winnen viel en dat zo'n 5 seizoenen op rij. Stak dus tegen en dan maar terugekeerd naar België ^^

(En geen enkele van mijn spelers wou volgen )

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Absintlover Bekijk bericht
    Conditietraining lijkt mij voor de hand liggend
    dacht ik al maar bij Notts country hielp het niet echt zal wel door en te zwakke condietietrainer zijn zeker

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Verschillende opties: Meer roteren, spelers met betere natural fitness en stamina zoeken of spelers daar meer op trainen.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Verschillende opties: Meer roteren, spelers met betere natural fitness en stamina zoeken of spelers daar meer op trainen.
    Spelers eens een dag rust geven tijdens de week (dus vrijstellen van training) helpt ook goed.

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nog eens opnieuw begonnen, ditmaal met Sochaux. Lijkt me leuk teampje.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GemaneDude Bekijk bericht
    Nog eens opnieuw begonnen, ditmaal met Sochaux. Lijkt me leuk teampje.
    Is een heel leuke ploeg als je iedereen tevreden kan houden! Valt zeer veel mee te bereiken want er loopt enorm veel talent rond.

Ik heb een fantastisch seizoen met Racing Santander achter de rug want ik heb de Primera Division en de Champions League gewonnen. Toch wel verassend want ik heb wel wat zwakke plekken in mijn elftal, maar mijn 4-3-3 doet wonderen. Geweldig seizoen!

CL-finale had ik wel spannender verwacht. Napoli heeft een heel sterk team maar eigenlijk zijn ze pas toen het 3-0 stond komen opzetten. Ze speelden heel verdedigend 5-3-2, op zijn Italiaans. Lekker afgemaakt.

Het bestuur is natuurlijk ook in de wolken. Ik heb de Super Cup, de Spaanse titel en de CL gewonnen. Het is de eerste keer dat ik qua vertrouwen boven de 90% procent krijg (is ook een prestatie bij Steam). Leeeekkkkeeeeer!

Nu ga ik nog 1 seizoen met Racing spelen om alles nog eens te evenaren en verder wil ik graag eens de Europese Supercup spelen en het Wereldkampioenschap voor teams. Heb ik nog nooit gedaan dus lijkt me wel eens leuk. Dan zien we wel, kijken of ik nog een uitdaging zie bij Racing Santander, en anders maar eens een ander clubje kiezen of misschien eens een mooi land managen.

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Nog 10 matchen te gaan in mijn eerste seizoen bij Münster, en mijn 4-2-3-1 faalt nog altijd niet!
    Sta na 28 matchen eerstes met 8 punten voorsprong. Volgend seizoen zal wel veel zwaarder worden, veel contracten die verlopen (en die ik ook niet ga verlengen wegens te slecht of te zwaar contract). Dus ik moet hopen op een deftig transferbudget en deftige gratis spelers.

iTrader
    0
    Nu zit ik met het probleem dat ik mijn spelers niet gemotiveerd krijg voor de match hoe kan ik dit oplossen ?
    en ik zoek ook een echte goalengetter voor de duitse 2de klassen ( fortina düsseldorf ) in een 4-1-2-2-1 systeem met 2 aanvallende flank mids.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gleke Bekijk bericht
    Nu zit ik met het probleem dat ik mijn spelers niet gemotiveerd krijg voor de match hoe kan ik dit oplossen ?
    en ik zoek ook een echte goalengetter voor de duitse 2de klassen ( fortina düsseldorf ) in een 4-1-2-2-1 systeem met 2 aanvallende flank mids.
    Win je vaak? Vaak een overwinning eisen dan. Als je veel wint is het gewoon ook moeilijker om de spelers te motiveren?

Hier zijn de goals van mijn CL-finale tegen Napoli:
    Racing 4-0 Napoli - Wedstrijdhoogtepunten - YouTube

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je nieuw bent bij de club ga je ook niet meteen het respect afdwingen waardoor spelers naar u gaan luisteren of gemotiveerd raken. Hangt ook af van uw reputatie: als je als coach zonder enige reputatie bij Barca begint, gaan die spelers u niet echt serieus nemen.

Sommige spelers raken ook gewoon moeilijk gemotiveerd omwille van hun persoonlijkheid.

En soms is het gewoon het spel dat niet veel steek houdt .

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Donderpreek tijdens de rust schopt mijn bende verwende nesten altijd wakker. Bijna altijd tegen Cercle dat ze één helft slapen en na datk ze bijna lappen verkoop maken ze 3-4 goals minimum in één helft.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zafùn Bekijk bericht
    Win je vaak? Vaak een overwinning eisen dan. Als je veel wint is het gewoon ook moeilijker om de spelers te motiveren?

Hier zijn de goals van mijn CL-finale tegen Napoli:
    Racing 4-0 Napoli - Wedstrijdhoogtepunten - YouTube
    6 Van de 8 gewonnen en 2 gelijk met in all matche minstens 3 goals verschil.
    Nu zoek ik nog een topspots die good scoort voor duitse 2de klasse.

Member Jenthe's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Even een vraagje:

Ik wil een nieuwe speler een contract aanbieden maar ik kan maar maximaak 4k loon aanbieden, terwijl ik een paar dagen voordien nog iemand voor 30k loon kon strikken? Het staat in het rood aangegeven met een sterretje waar dan verwezen wordt naar 'beperkingen van het bestuur'. Loonbudget is het alleszins niet, die is namelijk 100k.

Iemand een idee wat het kan zijn?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    je hebt wss je loonbudget overschreden,
    transferoverzicht kan je je budget aanpassen.

Member Jenthe's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door alper Bekijk bericht
    je hebt wss je loonbudget overschreden,
    transferoverzicht kan je je budget aanpassen.
    Dat is het niet, ik heb nog ruim 100k loonsbudget over

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten