Pagina 138 van 220 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.056 t/m 2.070 van 3288
    Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Seizoen 2018-2019 met Leganés is men beste seizoen tot nu toe, ik lig op alle vlakken te heersen.
    Sta na 21 speeldagen eerstes met 63 punten, 60 goals voor en 5 tegen.
    In de CL zat ik in een groep met Arsenal, Celtic en Maritimo. Groepswinnaar geworden met 18 punten, 20 goals voor en 1 tegen. 1e knockout fase mag ik de vloer aanvegen met Anderlecht.
    Heb niks uitgegeven aan transfers en heb er 58 mil aan verdiend, daarom dat momenteel al men faciliteiten naar het maximum worden upgegrade.

Ook heeft men CAM (jeugdproduct) de gouden bal en speler van het jaar (wereld) gewonnen.

Met spanje ben ik tevens wereldkampioen geworden in een spannende 4-5 overwinning tegen Frankrijk.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member
    iTrader
    0
    ben benaderd door eendracht aalst nadat ik 2des ben geeindigd met jong geraardsbergen in 3de klasse en de finale verloren heb, voor te promoveren naar 2de, al mijn goede spelers werden verkocht door bestuur, dus heb ik aanbieding maar aanvaard

Member ranudero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Bij de aanvang van een game, op het moment dat je de competities selecteert, kan je een vakje aankruisen in de trend van 'Spelers toevoegen bij speelbare teams'. Dan krijg je onmiddellijk een team van regens. Niet dat je ze veel zal gebruiken
    Bedankt voor de tip, zal ik onthouden voor de volgende keer. Intussen wat verder in de Belgische beker. 1 4de provencialer uitgeschakeld en 2 1ste provencialers en nog geen enkele tegengoal gekregen dus het gaat goed. Volgende tegenstander is Virton (3de klasser).
    He who laughs last thinks slowest!

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Net Chelsea verslagen na een spannende match waarbij we uiteindelijk met 2-3 wonnen met Liverpool. Dirk Kuyt was wonder boven wonder man of the match, hij is toch al 36jaar heeft nét een contract getekend als speler/coach. Eigenlijk vind ik hem nét te duur voor de wedstrijden dat hij speelt maar goed... De kern is niet zo dik gezaaid en ja dan krijgt hij toch speelkansen.

Bij de rode duivels ben ik ook dringend opzoek naar een vervanger voor Kompany.
    Hij gaat het komende WK 32j zijn en dat zijn bij mij spelers die toch al ui de kern durven gaan... Dus als iemand een voorstel heeft.
    Xbox360live tag: donsirus- add me if you want.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    ben u 3 dagen bezig en heb eindelijk (denk ik toch ) een goede taktiek gevonden.

==> Swansea Treble First Season (Sumthin's 4-2-3-1)

als ik zelf de wedstrijden leid, win ik met 3-0 of meer.
    als ik op vakantie ga, en mijn ass. man. leidt de wedstrijden verlies ik, is het gelijk en win ik soms.. raar toch.

ik heb een goed talent (edit : rechtsback) nodig (max 3 milj euro) ik heb maxwell gekocht van 3,5 milj van barcelona en heb geen vervanger moest ie gekwetst geraken of vermoeid zijn.
    Laatst gewijzigd door Mikey_1; 9 mei 2012 om 10:44

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Ziezo, ook begonnen. Ipv turorials te volgen heb ik wat guides gezocht om toch de belangrijkste veranderingen te weten. Begonnen bij PSG en gekozen om de hele club ondersteboven te gooien. Staff vernieuwd, faciliteiten laten upgraden en enkele youngsters gezocht Nu nog goeie taktieken zoeken en we zijn vertrokken.

Edit: vanavond eens de taktiek van Mikey bekijken. Had momenteel een 4-3-3 en een 4-2-3-1 als backup.
    Psn: Xavve
    Project Cars Racing League => RubberMadness

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikey_1 Bekijk bericht

ik heb een goed talent nodig (max 3 milj euro) ik heb maxwell gekocht van 3,5 milj van barcelona en heb geen vervanger moest ie gekwetst geraken of vermoeid zijn.
    Probeer Carlos Fierro eens, is heel goedkoop aan te kopen en wordt een hele dikke speler. Hij is wel pas 16 in het begin van het spel dus je moet hem wat tijd gunnen om te groeien.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ranudero Bekijk bericht
    Probeer Carlos Fierro eens, is heel goedkoop aan te kopen en wordt een hele dikke speler. Hij is wel pas 16 in het begin van het spel dus je moet hem wat tijd gunnen om te groeien.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

srry heb vergeten te vermelden dat het een rechtsback moet zijn.

Fierro heb ik al gekocht maar komt maar pas eind juli 2012.

iTrader
    0
    srry heb vergeten te vermelden dat het een rechtsback moet zijn.

Fierro heb ik al gekocht maar komt maar pas eind juli 2012.

Had ik eigenlijk moeten weten vermits je over maxwell bezig was
    Als ik mij ni vergis zat er een hele goeie RB Romario genaamd in de Braziliaanse competitie. Hoeveel die koste weet ik wel niet meer.

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Romário heb ik binnengehaald voor 450k in de spaanse 2e klasse. Zeker binnen halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Bij de rode duivels ben ik ook dringend opzoek naar een vervanger voor Kompany.
    Hij gaat het komende WK 32j zijn en dat zijn bij mij spelers die toch al ui de kern durven gaan... Dus als iemand een voorstel heeft.
    Boyata?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL` Bekijk bericht
    Edit: vanavond eens de taktiek van Mikey bekijken. Had momenteel een 4-3-3 en een 4-2-3-1 als backup.
    Ik heb een paar pagina's terug ook een 4-2-3-1 gepost, moest het u intresseren.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht

Ik heb een paar pagina's terug ook een 4-2-3-1 gepost, moest het u intresseren.
    Ah ik zal eens zoeken, bedankt! Romario en Fierro heb ik ook al gekocht.
    Guilherme is m'n backup doelman en Joel Valencia is ook een goed tallentje. Doet het reeds goed tijdens z'n invalbeurten.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ziezo, ook begonnen. Ipv turorials te volgen heb ik wat guides gezocht om toch de belangrijkste veranderingen te weten. Begonnen bij PSG en gekozen om de hele club ondersteboven te gooien. Staff vernieuwd, faciliteiten laten upgraden en enkele youngsters gezocht Nu nog goeie taktieken zoeken en we zijn vertrokken.

ben ook begonnen met PSG. (mooi budget om spelers te kopen)

gekochte spelers:
    -Fierro (komt pas volgende zomer bij PSG)
    -Badelj
    -Vrsalkjo
    -Maxwell

alle staf buitengegooid. (5 trainers 4* , 2 trainers 4.5* en 2 trainers 5*)
    2 nieuwe fysios, en nieuwe scouts.
    heb gisteren gevraagd om trainingsfaciliteiten te vernieuwen en is aanvaard

deze tactiek zal dus ook wel bij jou werken.

ik weet niet wat ik heb vandaag , maar ik heb een linksback nodig (maxwell is een linksback).. (en geen rechtsback )

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Guilherme is m'n backup doelman

hoeveel heb je moeten betalen?
    hij kost bij mij, 4,2 milj (clausule in contract, en onmogelijk om minder te betalen),
    welk kostelijk voor een speler die je niet direct kunt gebruiken (te lage stats)
    ik zal hem volgend seizoen wel kopen (de keeper bij psg is wel ne goeie)

welke training gebruik je?

iTrader
    14 (94%)
    hoeveel heb je moeten betalen?
    hij kost bij mij, 4,2 milj (clausule in contract, en onmogelijk om minder te betalen),
    welk kostelijk voor een speler die je niet direct kunt gebruiken (te lage stats)
    ik zal hem volgend seizoen wel kopen (de keeper bij psg is wel ne goeie)

welke training gebruik je?
    M'n training moet ik nog instellen. Was deze morgen nog bezig met het zoeken naar betere staffmembers Ik ga dan ook eens kijken wat ik moeten betalen heb voor hem. Ik weet wel dat ik iets van hun vraagprijs heb kunnen afdoen. Want ze wilden ook nog eens 40% van de doorverkoop.

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Het zal Boyota worden waarschijnlijk. Straks mijn spelers nog eens allemaal uit de kern halen en dan eens zien wat hun prestaties zijn in de competitie. Courtois speelt niet bij Chelsea dus hopelijk vind die snel een andere club.
    Xbox360live tag: donsirus- add me if you want.

Pagina 138 van 220 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten