Pagina 135 van 165 EersteEerste ... 3585125131132133134135136137138139145 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.681 t/m 2.700 van 3288
    Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    pff vorig seizoen ging echt alles vele beter als nu.

14 speeldage ver en ne 5/3/6 gehaald... wel maar 4 punten verwijdert van PO 1 op't moment dus het is nog wel mogelijk al ligt mnne sterspits eruit voor 40 dagen :-\ beker gaat ook geen succes worden dit jaar, 7e ronde al tegen standard ai ai

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quiller Bekijk bericht
    stuur je save naar si. Dezen zullen dat met plezier in orde brengen.
    Not sure if serious.

Zou wel straf zijn moest een devteam zich bezighouden met savegames te restoren!

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is serieus.

Member Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Not sure if serious.

Zou wel straf zijn moest een devteam zich bezighouden met savegames te restoren!
    Dit wordt idd gedaan. Is in feite een soort support voor degenen die het spel effectief gekocht hebben

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Not sure if serious.

Yup ze doen da

Member Audiosonic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikey_1 Bekijk bericht
    hoeveel sateliets clubs hebben jullie? en zenden jullie er spelers naar om beter te worden?

hoe kan ik een spelere naar een sateliet club zenden? (heb gezocht maar ik vind die optie niet terug)
    Meestal jonge talentjes die nog niet het gewenste niveau halen, maar wel enorm veel potentieel hebben.
    Gaat via rechtermuisknop op de speler -> selectie en dan het onderste dacht ik (niet thuis dus uit het hoofd)

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hehe kampioen worden met Man City thuis tegen Man Utd leuk . Eerste seizoen en meteen dus bingo. Nu nog proberen de CL en de FA Cup te winnen. FA Cup is tegen Man Utd wordt nog een leuke wedstrijd. In de CL moet ik een voorsprong verdedigen tegen OM daarna volgt normaal AC Milan die hun heenwedstrijd wonnen met 4-1 tegen PSG. AC Milan is mijn ploeg van vorig seizoen, zou dus een leuke finale zijn :O.

iTrader
    0
    En voor het eerst ook de CL gewonnen. Zoals verwacht tegen mijn vorige werkgever AC Milan en op het eind met 2-0 gewonnen. Lange tijd evenwichtig maar na een owngoal kwam ik toch voor en op het einde maakten we het nog helemaal af.

De FA Cup liepen we jammer genoeg wel mis. 1-0 verloren tegen Man Utd. Hazard kreeg na 4 minuten rood de ganse wedstrijd kunnen domineren maar in de 89e minuut scoren ze toch X(. Een schande eigenlijk dat had ik gewoon moeten afwerken.

Amper 3 keer verloren dit seizoen. 2 keer in de competitie en dus de FA Cup finale. Was 36 wedstrijden ongeslagen. Nu goed de titel en de CL zijn belangrijker natuurlijk.

Dat was dus mijn 10e seizoen. Ik denk dat ik er nu weer even mee op hou ben het wat beu. Begonnen met deze carriŤre toen FM uitkwam toen amper 3 seizoenen ver geraakt voor ik het beu werd dan een maand of twee geleden opnieuw begonnen en er 7 seizoenen bijgedaan.

Eventjes een overzicht tot waar ik geraakt ben

Luton
    1e Seizoen: Kampioen in BSP + FA Trophy
    2e Seizoen: Promotie in League Two
    3e Seizoen: Kampioen in League One + Vans Trophy
    4e Seizoen: Kampioen in Championship

Mainz
    5e Seizoen: 9e Bundesliga
    6e Sezioen: Kampioen in Bundesliga

Fiorentina
    7e Seizoen: 4e in Serie A

AC Milan
    8e Seizoen: Kampioen in Serie A + Beker + Europese Supercup
    9e Seizoen: Kampioen in Serie A + Beker + Supercup

Man City
    10 Seizoen: Kampioen in Premier League + League Cup + Community Shield + Champions League

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Meest zotte prestatie is toch die met Mainz hoor. 9e eindigen en dan kampioen is best een hele uitdaging in de Bundesliga en al zeker met Mainz.

In mijn game met Gladbach zit ik al een seizoen of 6 ver en de afstand tussen Dortmund, Bayern, Schalke, Leverkusen en mezelf is te verwaarlozen. Epische gevechten bovenaan de competitietabel

iTrader
    0
    Die titel met Mainz was gewoon een dikke reeks geluk gehad . Werd kampioen met 1 puntje voor en 2 op de 3e. Ben pas op de voorlaatste speeldag naar plek 1 gegaan. Werd pijnlijk duidelijk hoeveel geluk ik daar had toen ik op het eind nog voor de Beker tegen Dortmunt moest daar een pandoering gekregen amper een kans bij een gespeeld toen. Niet enkel had ik geluk maar de tegenstand (Bayern vooral) liet het toen ook plots op het einde afweten. Zo kon ik Bayern nog kloppen met 3-1.

Maar in de Bundesliga zat alles inderdaad wel meer op een hoop dan in de Serie A of Premier League daar was het meestal vechten tegen 1 tegenstander. Dat laatste seizoen bv ben ik pas leider geworden na speeldag 25 maar wel met 12 punten voorsprong Kampioen geworden, Arsenal bleef 25 speeldag uitstekend spelen en zakte toen wat in.

Nu dat is wel in alle 10 de seizoenen zowat geweest, de tweede helft van het seizoen was altijd beter dan de eerste helft.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiosonic Bekijk bericht
    Meestal jonge talentjes die nog niet het gewenste niveau halen, maar wel enorm veel potentieel hebben.
    Gaat via rechtermuisknop op de speler -> selectie en dan het onderste dacht ik (niet thuis dus uit het hoofd)

ik wil spelers (die een contract hebben als wisselspeler en dan zagen dat ze niet mogen spelen) een tijdje plaatsen in een satelietclub, maar ik zie niet optie bij selectie..raar en zelfs bij mijn toptalenten (ik heb 4 spelers onder de 17 jaar met 3 sterren en 1 eentje met 4.5 die ik niet kan plaatsen in een sattelietclub..)

Member Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikey_1 Bekijk bericht
    ik wil spelers (die een contract hebben als wisselspeler en dan zagen dat ze niet mogen spelen) een tijdje plaatsen in een satelietclub, maar ik zie niet optie bij selectie..raar en zelfs bij mijn toptalenten (ik heb 4 spelers onder de 17 jaar met 3 sterren en 1 eentje met 4.5 die ik niet kan plaatsen in een sattelietclub..)
    ge moet wel tijdens de transferperiodes zijn om die optie voor satellietclub te zien. dus in juli-aug en jan voor BelgiŽ.

Member Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hier ook nog eens opnieuw begonnen.

Kwou eens een seizoen starten bij een club met immens veel geld. Maar voor Man City gekozen omdat de Premier League mij het meest aanspreekt.

Doel is om op termijn zoveel mogelijk Belgen in mn kern te hebben, en dus ook bondscoach van de Rode duivels te worden..

Int begin direct Fellaini(25M) en Hazard(71M) aangekocht.
    Tijdens de winterstop Mats Hummels(26M) er nog bijgehaald.

Ook direct aan mn bestuur gevraagd om het stadion te kopen, waarmee ze direct akkoord waren. Dit heeft wel een seizoen geduurd

Mn huidige ploeg/tacktiek:

Hiermee dus 2es geeÔndigd in de PL met 90 ptn, op 6 ptn van Man Utd. (Waar ik wel 2x van gewonnen heb, en nog 2x in kwartfinales CL).
    In het begin, mede door de nieuwe tacktiek wss, veel onnozele punten verloren.
    Gelijk tegen Wigan, Bolton, QPR (die kansloos laatste werden), verloren van Sunderland en Everton.
    Ik was ook vergeten dat er een zekere Teves in de B-kern zat, die heb ik na enige tijd ingebracht, en het beterde direct.

Dan nog de CL gewonnen. (1e in poule met Inter, OM, Maribor), dan Zenit, Man Utd en Barca naar huis gestuurd. Finale tegen Real na 20' op achterstand gekomen, 30' krijgen zij rode kaart. 75' de 1-1 gemaakt, en net voor affluiten, in 94' de 1-2 gemaakt. 2x aguero.

Mn ploeg heeft momenteel niet echt een zwakke plek, alhoewel Dzeko en Balotelli enorm teleurstellen.. Tevez is wel een beest.

Ik ga afwachten wie weg wil, waar ik een interessant bod op krijg.
    En voor de rest denk ik mn ploeg wat in de breedte te versterken, proberen Courtois binnen te halen, en eens zoeken naar nog Belgen die de moeite waard zijn.
    Verder miss zoeken om mn backs te verbeteren, alhoewel die het vrij goed deden.
    En zoeken naar talentjes, regens, ...

iTrader
    14 (100%)
    Hier juist over de helft in mn vierde seizoen met Lommel United.

10e plaats maar vorig seizoen nog mee gedraaid aan de top ma nu lukt het mij echt niet meer. tactiek is nochtans ni verandert maar mijne goeie spits zat meer als een maand aan de kant met blessure. speel vooral veel gelijk of verliezen natuurlijk.

anderlecht staat nog steeds maar 9e ;

edit: en hoe the fuck komt het dat ALTIJD mijn wedstrijdvoorbereiding terug springt naar die godverdomse defensief positie kiezen. als ik verdomme een aanvallende match wil spelen en men tactiek 3 dage op voorhand ofzo al instel op dynamisch aanvallend steekt da verdedigend aspect wel tege za :-\
    Laatst gewijzigd door Tah_b00nz0r; 5 juli 2012 om 11:44
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4 (PS4), GTA V, Last of Us
    Waiting for :: Watch Dogs
    Follow My South West USA Travel Blog

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    edit: en hoe the fuck komt het dat ALTIJD mijn wedstrijdvoorbereiding terug springt naar die godverdomse defensief positie kiezen. als ik verdomme een aanvallende match wil spelen en men tactiek 3 dage op voorhand ofzo al instel op dynamisch aanvallend steekt da verdedigend aspect wel tege za :-\

Laat ge uw match preparation nie door uw assistent doen? Want als gij da veranderd, dan past hij da terug aan naar hoe hij da wil..

Btw, hier volgende spelertjes aangekocht ondertussen:
    Courtois (37M)
    ÷zil (56M)
    Van Der Vaart (22.5M) ==> De fans vroegen er uitdrukkelijk om, was man van het seizoen..

Nu heb ik in het aanvallende compartiment wel wat overschot:
    David Silva (MC, AMR, AML, AMC)
    Eden Hazard (MC, AMC, AML)
    Rafael Van Der Vaart (AMC, AMR)
    Samir Nasri (AMC, AML, AMR)
    Mesut ÷zil (AMC, AML)
    Sergio Aguero (AMC, ST)
    Mario Balotelli (ST)
    Carlos Tevez (ST)
    Edin Dzeko (ST)

9 man die allen eigenlijk een basisplek zouden moeten hebben, voor 4 posities...

iTrader
    14 (100%)
    Goeie tip, ga ik nu eens bekijken! Hopelijk werkt het want rage hier serieus op mn seizoen haha

iTrader
    3 (100%)
    Fuck!!!!!
    Fuck!!!!!
    Fuck!!!!!
    Fuck!!!!!

Mn savegame crasht elke keer ik 28/06/2012 passeer...
    Op 2 verschillende PC's (waaronder de pc waar ik ermee begonnen ben), zelfs als ik op vakantie ga, ...

Member Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Fuck!!!!!
    Fuck!!!!!
    Fuck!!!!!
    Fuck!!!!!

Mn savegame crasht elke keer ik 28/06/2012 passeer...
    Op 2 verschillende PC's (waaronder de pc waar ik ermee begonnen ben), zelfs als ik op vakantie ga, ...
    opsturen naar si

iTrader
    3 (100%)
    Hoe en waar doe je da?

(en kan da kwaad da da vanop een gedownloade versie is?)

iTrader
    14 (100%)
    Ik denk van wel al weet ik niet of ze dat kunne controlere ^^

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten