Pagina 134 van 165 EersteEerste ... 3484124130131132133134135136137138144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.661 t/m 2.680 van 3288
    Member Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonnoR Bekijk bericht
    Vorig seizoen 9de geëindigd. Dit seizoen een bijna volledig nieuwe kern gekocht, stuk voor stuk betere spelers en voor één of andere reden haal ik maar 2 op 15 . Raar, want ik gebruik dezelfde tactiek. Hopelijk betert het nog..
    Das ook niet moeilijk... nieuwe spelers moeten altijd op elkaar ingespeeld geraken.

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ja, dat kan wel de reden zijn. Al zijn ze op de tactiek zelf al wel redelijk ingespeeld, het zal dus nog wat afwachten worden.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Darom dat het ni altij botert in mn ploeg dit seizoen

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Begonnen met Juventus. Niet echt veel veranderd aan de ploeg (kan ook niet, gezien geen transferbudget), maar wel enkele spelers geleend: Robinson, Flanagan en Welbeck (). Die spelen wel nauwelijks.

Ook één "grote" vrije transfer binnengehaald: Zé Roberto. 37 jaar, maar damn, wat een speler is dat nog! Samen met Del Piero (36) is dat echt pure magie. Del Piero op 6 matchen trouwens 5 goals en 5 assists .
    Video van een staaltje magie tussen Roberto en Del Piero (wel echt kut beeldkwaliteit): Juventus vs Udinese - Ze Roberto Goal 56 minutes - YouTube

Ik sta momenteel, na 6 matchen dus, eerstes met 18 punten, 21 doelpunten gemaakt en 6 tegen. Vijf van de 6 matchen 4 keer gescoord.

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonnoR Bekijk bericht
    Vorig seizoen 9de geëindigd. Dit seizoen een bijna volledig nieuwe kern gekocht, stuk voor stuk betere spelers en voor één of andere reden haal ik maar 2 op 15 . Raar, want ik gebruik dezelfde tactiek. Hopelijk betert het nog..
    Ge kunt moeilijk verwachten dat een compleet nieuwe kern perfect gaat samenspelen eh.

Member Arades's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    1ste seizoen met Lyon zit er net op. Het was zwaar op het einde. De combinatie van CL en ligue 1 was voor deze groep toch te zwaar. Laatste 15 matchen vaak gelijk gespeeld en verloren. Gelukkig was de vorm van L'Om ook zwak en zijn we met doelpuntensaldo kampioen geworden. Beste speler was Briand. Ook de beker gewonnen van Valenciennes. Dus een zeer goed seizoen gedraaid.

Voor het nieuwe seizoen wel wat versterkingen gehaald. Had 54 milj gekregen. Hamsik (30 milj), Van der wiel (15 milj) Varane en Pedro (10 milj) gehaald. De laatste 2 moesten weg en dat viel me net ff mee. Vooral Varane omdat Adil Rami AC Milan boven mij verkoos. Mss vertrekt Lisandro nog maar dan zal er toch 30 milj moeten op tafel worden gelegd. Ook afscheid genomen van een hele hoop B spelers en Chris heb ik ook laten gaan naar Buraspor.

De doelstelling voor het nieuwe seizoen zijn simpel, kampioen spelen en zover mogelijk geraken in de CL.

Member kingsodab0mb's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Na het lezen van Roy Keane's biografie had ik plots de drang om een carrière te starten in Ierland.

Zit ondertussen in het derde seizoen en zojuist via 2e en 3e kwalificatieronde + playoffs in de CL geraakt. Macabi Haifa, Sheriff en Rosenborg uitgeschakeld, onverwachts trouwens dacht dat het na de wedstrijden tegen Haifa al voorbij ging zijn. Mooi 7.1 miljoen euro in het laadje wat voor een Ierse club enorm veel is.

Verder ook nog in de running voor de Senior Challenge cup en in de halve finale van de League cup. Dit jaar wel voor het eerst lokale "Munster senior cup" niet gewonnen.

De competitie loopt iets stroever dan vorig jaar, op heden 4 matchen van de 22 verloren. Al wijt ik dit vooral aan de behoorlijk smalle kern, het groot aantal wedstrijden die moeten gespeeld worden + het sterke presteren van een aantal "kleinere ploegen". Voorlopig bezetten we echter nog steeds de 1e plaats en zit het prolongeren van de titel er zeker in.

Uiteindelijke doel is trainer geweest te zijn van een Ierse club, Nottingham Forest, Manchester United en Celtic. Een postje als bondscoach van de nationale ploeg lijkt mij daartussen ook wel leuk.
    Laatst gewijzigd door kingsodab0mb; 27 juni 2012 om 23:53
    FM12: Currently managing Kv Kortrijk/Uruguay, season 2017 - 2018

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Seizoen gestart met Roma! Geen eenvoudige ploeg. Smalle kern, veel oude spelers, geen transferbudget en jong dribbeltalent dat net te kort lijkt te komen voor de absolute top (Lamela, Pjanic).

Helaas naast Ze Roberto gegrepen die Benfica verkoos maar wel Lucio en Mensah binnen kunnen halen om de verdediging te versterken! Totti is natuurlijk nog een genie maar lang zal die het ook niet meer uithouden

Tzal jonge talentvolle spelers en transfervrije spelers binnenhalen worden

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Na mijn slecht begin dit seizoen hebben de spelers toch eindelijk hun draai gevonden. 19 op 27 gehaald en sta nu op een 8ste plek met maar 6 punten verwijderd van een playoff plaats. Hopelijk dat ik dit niveau kan aanhouden, want een promotie was dit jaar toch wel mijn doelstelling.

Member Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Tijdje geleden heb ik al de vraag gesteld voor 2e klasse, nu ik gepromoveerd ben komt de vraag voor 1ste klasse: wa is zowat het prijzengeld da er te verdienen valt? ook voor de lagere posities want ik vrees dat ik niet zo hoog zal eindigen in mijn eerste seizoen 1e klasse.
    had al een put door een lening van een miljoen in 2e die moest terugbetaald worden op 1 jaar. in het 2e jaar 2e klasse met het minste salarisbudget van de reeks kampioen gespeeld en nu over met een salarisbudget da nog niet de helft is van het budget van de 15e in de stand van de salarisbudgetten. Allemaal door die verplichte veldverwarming van 2.5 miljoen. Zit nu met ne put van 2.6miljoen en nen hoop buchtspelers (dus met verkopen is ook niet te veel te winnen).
    PSN: Iendrachter
    Now playing:
    PS3: Gran Turismo 6; F1 2011, GTA V
    PC: Football Manager 2014

iTrader
    14 (100%)
    Eeeuhm ik kreeg met united na het winne van degradatie PO iets van een 150k dacht ik! Alleszins ni meer als 200k

Member Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ale ik heb het al gehoord. ik zal nog een paar jaar moeten afzien en geduldig elke euro in 5 bijten
    hopen op ne rijken voorzitter die wa geld in mijn ploeg wil steken.

iTrader
    14 (100%)
    ik heb gelukkig ni zoveel problemen gehad financieel. 2 seizoenen int rood gezeten, half weg 3e seizoen er door geraakt

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Stom eigelijk dat ge zelf geen leningen kunt aangaan of zie ik daar over? Zou op korte termijn wel oplossingen bieden

Member
    iTrader
    1 (100%)
    ik had een regen gevonden (wel maar 16 jaar), zijn waarde was 900k en hij had een contract bij Inter.

mijn scouts gaven hem 4.5 sterren!!

ik bied 1,5 milj en ik wou tot 4 milj geven.
    voor de fun gaf ik al mijn transfer geld (+-8 milj) (moesten ze het aanvaard hebben zou ik hem niet gekocht hebben) en dan kwam inter me zeggen dat ze 20 milj wouden!!

en dat voor een speler van 16 jaar

iTrader
    14 (100%)
    K heb ne italiaan gekocht, transferprijs 525k ma ze zoude 4milj wille... K gaf 650k en had hem

Wel overdreve 20milj

Member
    iTrader
    0
    Iemand enig gedacht hoe de ontwikkeling is van Filip Pivkovski? ik zit nu in het seizoen 2012 - 2013. Die speler heeft op dribbelen, techniek en voorzetten een 16.... Zou echt grg zijn verdere stats weten XD

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Speelt bij mij in 2020 in de Blue Square Premier League bij Stevenage. Heeft voor dribellen en techniek een 15 en voor voorzetten 14.

Ik speel wel met de orginele DB. Misschien heb jij een update?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Speelt bij mij in 2020 in de Blue Square Premier League bij Stevenage. Heeft voor dribellen en techniek een 15 en voor voorzetten 14.

Ik speel wel met de orginele DB. Misschien heb jij een update?
    Kan zijn. maar het is echt wel een vet spelertje...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten