Pagina 133 van 165 EersteEerste ... 3383123129130131132133134135136137143 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.641 t/m 2.660 van 3288
    Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    WTF, Halve finale CL tegen Sevilla (goede ploeg geworden) thuis win ik met 2-0 dus met een been in de finale. Krijg ik ginder er 3 om de oren zeker X(. En in de 13e minuut kwamen ze met 10 te staan. Een schande. Ze hebben er daar echt 3 in gepoeierd niet te geloven. Match ging redelijk gelijk op wel na 17 minuten al 2-0 achter. Maar ook een paar degelijke kansen gehad. De laatste goal viel
    pas in de 92e minuut X(. Klote weer geen CL dit jaar . Finale zou tegen Barcelona zijn geweest die Lyon hebben uitgeschakeld.

Wilde met de CL afscheiden nemen van AC Milan en andere oorden opzoeken. Nu twijfel ik. Titel is wel zo goed als binnen en sta ook in de beker finale, maar dat won ik vorig seizoen ook al. Zien wat er allemaal gebeurd na het EK na zo'n groot toernooi komen altijd een pak leuke banen open. Misschien word ik wel bondscoach maar dan wel voltijds. Twee ploegen tegelijk vind ik niks ik moet me volledig kunnen focussen om resultaten te halen.
    Laatst gewijzigd door dadash; 22 juni 2012 om 16:25

iTrader
    0
    Lmao wat een kut bestuur bij AC Milan. Nadat ik hen in 2 jaar 2 titels en 2 bekers bezorgde zocht ik dus een andere uitdaging. Na het EK kwamen er een paar leuke jobs open zoals bij Lyon. Ik solliciteer bij Lyon krijg ik een ultimatum van AC Milan ofwel excuses of wel ontslag nemen. Dan maar ontslag genomen. Eerste keer dat ik het meemaak. Nochtans al de 4x dat ik van job (probeer) te veranderen.

Luton -> Mainz -> Fiorentina -> AC Milan -> ???

Ben nu ook even manager van Frankrijk -23 voor de OS. Eens zien wat ik daar kan uitsteken.

EDIT: WTF sollicatie bij Lyon afgewezen ze zijn voor een manager met een Lokale reputatie gegaan X(. Ik heb Wereldklasse als reputatie. Wat nu gedaan lol. Zit plots zonder job.

EDIT: Rijkaard volgde me op bij AC Milan waardoor Man City zonder manager zat. Ben nu manager bij Man City. Was niet echt gepland want ooit wil ik uitkomen bij Man Utd. Dan lijkt me dit niet meteen de beste keuze maar goed ik moet toch een job hebben. Hebben wel belachelijk veel geld. Ik kon niet klagen bij AC Milan maar hier is alles nog eens dubbel. 4 miljoen loonbudget per week!!!!!. En 100 miljoen transferbudget.

Wel vreemd dat ze me maar 30k per week boden. Bij AC Milan kreeg ik 40k wat ook al een stap terug was van Fiorentina die 50k gaven. Blijkbaar kun je geen toplonen meer krijgen als manager zoals in vorige edities.
    Laatst gewijzigd door dadash; 23 juni 2012 om 15:37

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Een carriŤre vol drama, zoals ik ze graag heb!

Ik las ergens dat FIFA 13 gaat werken met enkele ''voice commands'' om een ploeg bij te sturen. Hoe geniaal zou dit wel niet zijn voor Football Manager
    Mijn vriendin zou mij dan wel zot verklaren maar /care

iTrader
    0
    Ja is best een leuke carriere. Ik verplicht me om niet te lang bij een club te blijven anders wil ik nooit meer weg, maar als ik te lang blijf en een te goede ploeg uitbouw is er ook niks meer aan en wordt ik het te vlug beu.

Voice commands voor FM lijken me redelijk nutteloos. Voor FIFA kan ik het begrijpen dan kan je je ploegmaten aansturen via voice command.

EDIT: Amai we gaan weten wat gedaan bij Man City. Gemiddelde leeftijd 29,25. Bij AC Milan had ik 1 basis speler van 30 jaar. En een back up of 3 die +30 waren. Erg jonge ploeg dus. Nu compleet tegenovergestelde. Gelukkig kunnen de meesten nog altijd een aardig potje voetballen maar toch wat jong bloed kan geen kwaad.

Doelstellingen zijn wel erg hoog, Finale CL, meedoen voor titel en de FA Cup winnen. Beetje vreemd ze verwacht finale CL maar dan gewoon meedoen voor de titel is genoeg. Bij AC Milan verwachten ze de titel + kwart finale CL. CL wordt hier dus erg hoog ingeschat.
    Laatst gewijzigd door dadash; 23 juni 2012 om 18:40

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    3e ronde door geraakt se in de EL! na 40sec scoorde ik al 1-0 en derna werke mn 4-1-4-1 opstelling wel goed toch 90min kunnen ophouden al speelde ze best wel zwak.

nu moedek tegen sunderland da gaat een ander paar mouwen worden!

iTrader
    0
    in de finale van de OS verloren tegen Argentinie. In de 120e minuut scoorde Ilarza een kopbal doelpunt op aangeven van Bonelli. Allebei mannen die ik bij AC Milan heb grootgebracht . We waren de betere ploeg creŽerden de meeste kansen maar het mocht allemaal niet baten .

Nu kunnen we beginnen met Man City. Meteen al Community Shield tegen Arsenal (Man City won de FA Cup vorig seizoen). Moet ook nog voorbij Zenit in de voorronde van de CL eindigden pas 4e. Wordt nog riskant want duurt altijd wel even tegen mijn ploegen echt ingespeeld geraken.

Member
    iTrader
    0
    Ergens heb ik gelezen dat je je assistent vriendschappelijke wedstrijden kan laten inplannen, maar hoe doe je dat ook alweer aub?

Member
    iTrader
    0
    is al opgelost :-)

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben eens begonnen met Chelsea. Uitdaging om de ploeg te vernieuwen en aantrekkelijker voetbal te laten spelen. In de editor wel al aangepast dat Hazard zich het volgende seizoen bij Chelsea komt vervoegen.

Jezus, wat een verschrikkelijk kleine kern hebben die! Daarbij dan nog eens giga veel geblesseerden en kaartenpakkers... Op de een of andere manier sta ik wel nog 2des. We zitten nu eind november, en heb 33 miljoen gekregen voor me te versterken in de winter (was begonnen met 0 transferbudget). Hoog nodig, want ik moet een hele ploeg kopen .

Member OxYg3N's schermafbeelding
    iTrader
    0
    onlangs er achter gekomen dat zo een vriendschappelijke competitie enorm veel geld opbrengt. Met San marino er zo 5 kunnen houden met eerste klasse clubs en heeft me zo een 2.5 mio opgeleverd.

iTrader
    0
    Amai eerste 5 wedstrijden met Man City 9 goals binnen gehad, gelukkig zelf wel 16 keer gescoord. Community Shield gewonnen, gekwalificeerd voor de CL wel jammer van dat gelijkspel in de Premier League.

Komt wel in orde hoop ik eens ze elkaar en de tactiek wat beter kennen.

EDIT: Is dat om ik nu Man City ben maar ze vragen allemaal massa's geld. Nieuwe spits verdiende 61k bij Leverkussen verdiend nu bij mij 205k. Bij Fiorentina en AC Milan was 150k zowat het max en zat er 2-3 spelers boven de 100k. Nu zit de helft van de ploeg met +100k.

EDIT: Wil ik nog een centrale verdediger van Utd overnemen die daar niet meer blij was verdiende 91k wilde hij nu 155k. Serieus zeg het is niet omdat ik veel geld heb dat ik het zomaar ga uitgeven. Wilde met hem gewoon mijn ploeg wat verbreden. Want je hebt nu 8 spelers die hun opleiding in Engeland hebben genoten nodig voor in de Premier League.
    Laatst gewijzigd door dadash; 24 juni 2012 om 16:55

Member theelement's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Amai eerste 5 wedstrijden met Man City 9 goals binnen gehad, gelukkig zelf wel 16 keer gescoord. Community Shield gewonnen, gekwalificeerd voor de CL wel jammer van dat gelijkspel in de Premier League.

Komt wel in orde hoop ik eens ze elkaar en de tactiek wat beter kennen.

EDIT: Is dat om ik nu Man City ben maar ze vragen allemaal massa's geld. Nieuwe spits verdiende 61k bij Leverkussen verdiend nu bij mij 205k. Bij Fiorentina en AC Milan was 150k zowat het max en zat er 2-3 spelers boven de 100k. Nu zit de helft van de ploeg met +100k.

EDIT: Wil ik nog een centrale verdediger van Utd overnemen die daar niet meer blij was verdiende 91k wilde hij nu 155k. Serieus zeg het is niet omdat ik veel geld heb dat ik het zomaar ga uitgeven. Wilde met hem gewoon mijn ploeg wat verbreden. Want je hebt nu 8 spelers die hun opleiding in Engeland hebben genoten nodig voor in de Premier League.
    heb ik altijd al gehad, hoe meer geld je hebt hoe meer ze vragen/eisen. De manier van het spel om het wat eerlijker te maken zeker.

Member Thierrichi's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Ik probeer al een hele tijd terug een satelliet club te krijgen om mijn jonge spelers aan uit te lenen. Ik zou graag een ploeg uit onze derde klasse hebben (vroeger had ik die, maar omdat die stegen naar tweede of eerste klasse viel dat weg). Als ik men bestuur laat kiezen, dan zeggen ze dat ze geen vinden, als ik zelf eentje kies, die nog geen moederclub heeft, dan wil die club niet.

Zijn er bepaalde voorwaarden waar ik naar moet kijken ofzo of is het echt op goed geluk?

iTrader
    14 (100%)
    verdorie eh, tot de 75e minuut de 0 gehouden in sunderland maar dan ineens 2 goals op 5min tegen waarvan een OG... opt einde nog 1x de keeper serieus aant werk moete zetten maar nix kunne scoren. spijtig da'k ni tot de groepsfase ga geraken (al haal ik er maar 0 op 9 mss)

Member Mau5's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Neymar maakt niks klaar ( 6goals 22matchen) en ik ga dan toch maar een effor'ke doen voor Cavani. Begint meneer eind December ineens alles op een hoopje te spelen =(. Daar zit ik dan met 2 toppers ineens.

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Eindelijk terug eens begonnen. Ik ben met SaarbrŁcken gestart in Duitse derde klasse. Voorspelling was 12de ofzo, in het begin echt sterk begonnen, maar nu tegen de winter toch ineens een slechte reeks waardoor ik 11de sta. Hopelijk kan ik nu nog wat versterkingen vinden, maar een promotie zit er dit jaar nog niet in vrees ik.

Member Soler's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iemand paar tips voor een tactiek. Ik had FM2011 overgeslaan en met FM2010 vele succesen gekend maar in FM12 nog niets kunnen presteren. het is echt een ramp geworden.

iTrader
    14 (100%)
    verdomme wa 'n begin van de competitie... 7/15 maar
    brugge ook en anderlecht zelfs een 5/15

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soler Bekijk bericht
    Iemand paar tips voor een tactiek. Ik had FM2011 overgeslaan en met FM2010 vele succesen gekend maar in FM12 nog niets kunnen presteren. het is echt een ramp geworden.
    Hangt af van uw spelersmateriaal he.

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vorig seizoen 9de geŽindigd. Dit seizoen een bijna volledig nieuwe kern gekocht, stuk voor stuk betere spelers en voor ťťn of andere reden haal ik maar 2 op 15 . Raar, want ik gebruik dezelfde tactiek. Hopelijk betert het nog..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten