Pagina 130 van 165 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.581 t/m 2.600 van 3288
    Member
    iTrader
    15 (100%)
    ondertussen in mijn pentagon challenge na 3 maanden de overstap gemaakt van pumas naar orlando pirates in zuid-afrika. Deze is samen met kaizer chiefs de absolute topploeg daar.

ik heb ongelooflijk veel budget gekregen voor zo een kleine competitie (14 miljoen transfer en 6 miljoen voor de lonen). Ik ben er wel niets mee want spelers die in europa spelen enzo willen niet afkomen....dan maar gestart om de topspelers bij concurrenten op te kopen maar ze willen niet afkomen

soit toch paar versterkingen binnengehaald en nu na 12 speeldagen los op kop met 7p voorsprong. Ondertussen ook de super 8 cup gewonnen en zit in de kwartfinale van de beker. Doel is om eerste te eindigen zodat ik CL kan spelen die trouwens begint vlak na het aflopen van de competitie.

Als dat doel bereikt is dan ga ik voluit voor de Noord Amerikaanse waarbij ik hoop op een plaats mij Americas in Mexico of bij LA in de MLS

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Bij de MLS is het even aanpassen aan de regels met drafts e.d. maar eens je het helemaal onder de knie hebt dan vormt het wel een leuke uitdaging.

Spoiler:
    KAA Gent // Borussia Mönchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inqubus Bekijk bericht
    met alle afdeling eronder wordt het wel heel erg zwaar voor men laptop
    Dat kan ik dan wel begrijpen. Maar ik start het liefst toch in de laagste afdeling om me dan echt op te werken :-)

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Met die pentagon challenge duurt het dan wel erg lang .

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voila tijd voor de opkuis. 4 spelers op de transferlijst gezet. Samen verkocht voor ongeveer 40 miljoen . Waren 29-32 jaar oud en geen basisspelers of gingen het volgend seizoen niet meer zijn. Dan heb ik weinig zin om nog lang 70-100k per week te betalen per speler. We gaan ze vervangen door jonge talentvolle spelers.

Ik kon ook wel wat extra cash gebruiken toen ik bij AC Milan kwam had mijn voorganger al voor een dikke 50 miljoen aan spelers gekocht en ik spendeerde (in de winter) nog eens een kleine 40 miljoen extra aan spelers. 27,5 miljoen voor Bale en 11,5 miljoen voor Bonelli (een regen die ik bij Fiorentina haalde maar daar door mijn opvolger niet aan spelen kwam). Alles samen staat er bij uitgaven onder transferkosten maar liefst 100,486 miljoen :O voor dit seizoen :o
    Laatst gewijzigd door dadash; 14 juni 2012 om 14:09

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    56 (100%)
    2e seizoen bij Chelsea zit er op.
    Na een gemakkelijk seizoen heb ik voor de 2e keer op rij de PL gewonnen (107 punten, 35 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren). Topschutter was Hazard met 20 doelpunten (Lukaku had er 19).
    Champions League heb ik ook binnengehaald na een 2-1 winst tegen Man City (men 2e belgische spits was beste speler van de CL).

Voor volgend seizoen weet ik nog niet wat ik ga doen, als er ergens een mooie positie vrijkomt zal ik wss naar daar gaan.
    Als ik blijf zal ik werken aan de club financieel gezonder maken, ik word hierdoor al geholpen door een paar spelers met zware contracten die op pensioen gaan (waaronder Torres en Mata).
    Eind volgend seizoen mag Chelsea spelen in een nieuw stadium van 60k (Chelsea stadium).
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

iTrader
    78 (100%)
    Ik heb echt nog eens een uitdaging nodig want mijn games beginnen te vervelen Ik had gedacht aan een Brits avontuur waar ik Engeland, Schotland, Wales, Ierland en Noord-Ierland laadt en dan werkloos begin

Member
    iTrader
    0
    Download misschien een paar kutlandjes? Zo heb ik nu een erg leuke game in gans het Oostblok (maar dan ook echt alle landen). Ik zit nu in Letland.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Ik heb echt nog eens een uitdaging nodig want mijn games beginnen te vervelen Ik had gedacht aan een Brits avontuur waar ik Engeland, Schotland, Wales, Ierland en Noord-Ierland laadt en dan werkloos begin
    doe de pentagon challenge?

iTrader
    78 (100%)
    Ik heb momenteel slechts tijd om elke dag even een casual speelmoment in te lassen dus ga ik het voorlopig niet te ver drijven Maar dat van die extra landen en de pentagon challenge zal er ooit wel eens van komen. Zit nu bij Crusaders FC in Noord-Ierland, wat een geniale naam

Die Noord-Ieren hebben wel een sh*tload aan bekers gedurende het jaar (o.a. ook regionale beker)

Member Thierrichi's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Na een aantal seizoenen eindelijk een top speler (regen) gevonden die er meer dan 30 in trapt op een seizoen (het is zelfs nog niet helemaal ten einde en hij zit nu aan 50 stuks). Eigenlijk is het een dodelijk duo, want zijn spitsbroeder heeft ook meer dan 30 doelpunten, maar de stats van deze speler zijn toch nog net iets beter. Hem houden wordt sowieso moeilijk.

Imageshack - bogdan.jpg

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedeco Bekijk bericht
    Ik heb momenteel slechts tijd om elke dag even een casual speelmoment in te lassen dus ga ik het voorlopig niet te ver drijven Maar dat van die extra landen en de pentagon challenge zal er ooit wel eens van komen. Zit nu bij Crusaders FC in Noord-Ierland, wat een geniale naam

Die Noord-Ieren hebben wel een sh*tload aan bekers gedurende het jaar (o.a. ook regionale beker)
    Hahaha, Crusaders FC stond ook op mijn lijst puur door die naam. Ik vond het een geniaal idee om als ploeg Europa te veroveren met die naam :P

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    3e met lommel united in eerste klasse! Wel gek want sta met gelijke punten tov bugge (2e) en heb een match meer winst. Doelpunt saldo wel lager bij mij. Op wa wordt dan die 2e plaats beslist?

Nu nog beker finale tege anderlecht!

Member Tracktor19's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    3e met lommel united in eerste klasse! Wel gek want sta met gelijke punten tov bugge (2e) en heb een match meer winst. Doelpunt saldo wel lager bij mij. Op wa wordt dan die 2e plaats beslist?

Moet je zien bij de reglementen van de competitie, daar ga je het denk ik vinden.

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tracktor19 Bekijk bericht
    Moet je zien bij de reglementen van de competitie, daar ga je het denk ik vinden.
    ni direkt terug te vinden ook de beker finale verloren dju toch nu moedek nog door stoten naar EL

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0

Doelpuntensaldo geloof ik.

iTrader
    14 (100%)
    Oke dus toch ^^ heb nu 1.85milj transferbudget en 30k salaris!

Member Arades's schermafbeelding
    iTrader
    76 (100%)
    Man man, net weg getikt door Barca in de CL. Hoe stop je die mannen eigenlijk af? Heb na de 4-0 maar Lopez eraf gehaald en Strootman erop gegooid op het middenveld. En dat heeft toch iets afgedaan. Meer balbezit en hij scoorde zowaar zijn eerste voor ons. 5-1 eindstand na 2x Xavi, 2x Sanchez en die dekselse Messi.

In de competitie gaat het voorlopig goed, sta nu met Lyon 3 punt voor op L'Om en nu de kraker tegen PSG thuis.

Member Tracktor19's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ni direkt terug te vinden ook de beker finale verloren dju toch nu moedek nog door stoten naar EL
    Als het in de play-off is, kan het mss zijn door de afronding van de punten voor de play-off en de volgorde van plaatsbepalingen staan inderdaad bij reglementen, staat naast stand als je naar de stand van de competitie aan het kijken bent.

(staat naast schema als 'reglement' op de screen. Ik heb gisterenavond nog eens gekeken en voor de belgische eerste klasse is dat ook beschikbaar. Screen is van een tijdje terug)

Member
    iTrader
    0
    Pfff... Wat een seizoen met Beerschot.. Heel goed begonnen. Ik had de eerste positie in handen en dan is het fout beginnen te gaan...
    Sta nu momenteel 11de. Mijn positie is aan het verslechteren binnen de club. Er zijn nu nog 9 matchen te gaan en ik hoop dat ik toch terug kan aanknopen met een paar overwinningen om zo toch nog in de linker helft van de competitie te eindigen. Dan zou mijn seizoen geslaagd zijn.....

Btw iemand een idee hoe ik snel beterschap in men spel kan krijgen. Speel met een 4-5-1,4-4-2 of 3-4-3...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten