Pagina 129 van 165 EersteEerste ... 2979119125126127128129130131132133139 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.561 t/m 2.580 van 3288
    Member
    iTrader
    19 (100%)
    vorige week begonnen met de pentagon challenge.

Dit wil zeggen:

• champions league winnen in elke continent
    • unemployed beginnen aan de start van het seizoen
    • je reputatie instellen als sunday league footballer

Om te beginnen heb ik volgende competities ingesteld als speelbaar (wel telkens alleen maar de hoogste divisie):

• China
    • Korea
    • Mexico
    • USA
    • ArgentiniŽ
    • Zuid-Afrika
    • Duitsland
    • ItaliŽ
    • Spanje
    • BelgiŽ

dus nu alle voorbereidingen gedaan waren, kon ik van start gaan. Mijn bedoeling was om op alle jobs te gaan solliciteren. Direct na de eerste sollicitatieronde kreeg ik onmiddellijk een aantal aanbiedingen.

Na wat evaluatie heb ik besloten om de starten in de Chinese Superleague bij Henan. Loon budget was gene vette nl: 2.3 miljoen op een jaar en een miezerige 230k transfer budget. In de competitie en in de CL mag je trouwens niet meer dan 4 buitenlanders in team hebben dus ik zal vooral moeten rekenen op chinese spelers

1e seizoen:

controle overgenomen na 15 speeldagen waar ze 7e stonden op 9p van de leider.

competitie: 2e geŽindigd
    beker: gewonnen

2e seizoen:

competitie: 1e geŽindigd
    beker: gewonnen
    supercup: gewonnen
    All star game (de winnaar van de competitie speelt tegen sterspelers van andere teams in de chinese competitie): gewonnen
    Champions league (de eerste 4 van de vorige competitie spelen dit): kansloos uitgeschakelt in de groepsfase met een miezerige 3 gelijke spelen.

de uitschakeling van de CL wijt ik vooral dat ik een 5 tal nieuwe spelers had gekocht in het begin van het seizoen. De CL vindt plaatst aan het begin dus men was de tactic en elkaar niet gewoon. Naarmate het seizoen vorderde kwam men team onder stoom.

3e seizoen:

Door de slechte financiele situatie had ik geen transferbudget en kon ik ook geen goede loonvoorwaarden bieden een vrije spelers. Hiermee dan maar verder gegaan met het huidige team waar ik na vorig seizoen toch wel wat van verwachtte alhoewel ik toch schrik had van de CL

competitie: 5e geŽindigd
    beker: halve finale
    supercup: gewonnen
    Champions league: gewonnen doel 1/5 bereikt jeeej
    World club cup champions: finale bereik maar in de verlenging alsnog 5-2 op mijn doos gekregen van Santos

ik heb het 3e seizoen alles op alles gezet op de CL en wonder bij wonder is het nog gelukt ook. In de groepsfase wel 2x verloren maar al de rest ging redelijk vlotjes. De finale bereiken van de world club cup was ook een totale verrassing. In de halve finale kwam ik tegen Chelsea uit maar toch kunnen winnen met 1-2 (wel met ontzettend veel geluk)

Nu ik de Aziatische CL had gewonnen was het voor mij tijd om andere oorden op te zoeken. Aangezien mijn contract afliep en ik het niet wou verlengen, werd ik dus bewust even werkloos. Mijn doel was om ofwel de Noord-Amerikaanse competitie of de Zuid-Afrikaanse onveilig te maken. 1 voorwaarde: het moest wel een top 3 ploeg zijn.

Gemakkelijker gezegd dan gedaan...ik dacht door de Aziatische CL te winnen dat mijn reputatie toch genoeg was om bij een topploeg aan de slag te gaan maar niets was minder waar...keer op keer wezen de ploegen me af.

Na 5 maanden zonder job heb ik uiteindelijk getekend bij Pumas in Mexico.

to be continued....(mochten jullie interesse hebben )

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Nice, mij is het na 5 jaar in colombia nog altijd niet gelukt

Member
    iTrader
    1 (100%)
    iemand die me een link kan geven naar een (zeer) goed werkende training?

hoeveel jeugdtrainers hebben jullie? (en houden jullie je veel bezig met de jeugd?)

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikey_1 Bekijk bericht
    iemand die me een link kan geven naar een (zeer) goed werkende training?

hoeveel jeugdtrainers hebben jullie? (en houden jullie je veel bezig met de jeugd?)
    Ettelijke pagina's terug heb ik mijn training hier eens gepost.
    En ik denk dat ik voor elke trainingscategorie een jeugdtrainer heb die dan nog eens worden bijgestaan door de gewone coaches.

Ik concentreer mij ook vooral op jeugd (in veel games is de gemiddelde leeftijd van mijn kern 22-23 jaar).

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Toeme ferm op mijn doos gehad van Arsenal in de Kwartfinale van de CL. Ginder 4-2 verloren en thuis ook nog eens 2-3 .

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Ettelijke pagina's terug heb ik mijn training hier eens gepost.
    En ik denk dat ik voor elke trainingscategorie een jeugdtrainer heb die dan nog eens worden bijgestaan door de gewone coaches.

Ik concentreer mij ook vooral op jeugd (in veel games is de gemiddelde leeftijd van mijn kern 22-23 jaar).
    gevonden op p107.
    en ben je tevreden over je training?

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikey_1 Bekijk bericht
    gevonden op p107.
    en ben je tevreden over je training?
    Jep, al men spelers bereiken hun potentieel en groeien in de stats die ik wil.

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inqubus Bekijk bericht
    vorige week begonnen met de pentagon challenge.

Dit wil zeggen:

• champions league winnen in elke continent
    • unemployed beginnen aan de start van het seizoen
    • je reputatie instellen als sunday league footballer

Om te beginnen heb ik volgende competities ingesteld als speelbaar (wel telkens alleen maar de hoogste divisie):
    Dat vind ik dan eigenlijk "absurd" dat je dan enkel vanuit de hoogste klasse gaat spelen.

iTrader
    0
    Voila de dubbel gepakt. Na die 5 nederlagen in 8 wedstrijden (zelfs 4 in 5 wedstrijden) de volgende allemaal 12 allemaal gewonnen en dus los kampioen . 8 punten voor op Inter en Fiorentina. Daarna ook nog de beker gepakt met een zuinige 1-0 tegen Palermo die net daarvoor tegen Stutgart de EL finale verloren. Arsenal won de CL nadat ze dus oa mijn AC Milan hebben uitgeschakeld .

Volgend seizoen dus volop gaan voor Europese glorie.

Member Tracktor19's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Update van mijn FC United of Manchester spelletje:

League 1 wordt het toch een leuk seizoenseinde, heb in 10 wedstrijden nauwelijks verloren , begon met een paar overwinningen waaronder tegen de toen 2de in de stand met 4-0 gewonnen, waarna de moreel door het dak ging en de club aan de lopende band zijn beginnen te winnen. Sta ondertussen 12e op 3 wedstrijden van het einde en mathematisch zeker van behoud.

Minder goed gaat het financieel, zit onder meer door de hoge loonlast (zit zo'n 21k per maand boven het transferbudget). Komt vooral door contractverlengingen dat het nog wat hoger is. Zit nu zo'n 600-700 k in het rood, maar ga zo'n 55k per maand minder loon hebben door aflopende contracten, dus nog een maand of 2 grote loonlasten en daarna mindert het.

Zal ook mezelf moeten inhouden om extra spelers te halen die aangeboden worden door makelaars, zitten ook serieuze grootverdieners tussen. Dat worden wat vriendschappelijke matchen tegen ploegen uit de Premier League en Championship om wat inkomsten te generen. Mss ook proberen om een bekende speler binnen te halen om de inkomsten uit merchandising te verhogen.
    If Hitler decides to invade hell, i would advise the Lowerhouse to forge an alliance with the devil.
    Churchill

Member
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Dat vind ik dan eigenlijk "absurd" dat je dan enkel vanuit de hoogste klasse gaat spelen.
    met alle afdeling eronder wordt het wel heel erg zwaar voor men laptop

Member sandpatt's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik zou graag eens willen beginnen in de USA. Iemand al ervaring met de MLS?

Member
    iTrader
    19 (100%)
    ondertussen in mijn pentagon challenge na 3 maanden de overstap gemaakt van pumas naar orlando pirates in zuid-afrika. Deze is samen met kaizer chiefs de absolute topploeg daar.

ik heb ongelooflijk veel budget gekregen voor zo een kleine competitie (14 miljoen transfer en 6 miljoen voor de lonen). Ik ben er wel niets mee want spelers die in europa spelen enzo willen niet afkomen....dan maar gestart om de topspelers bij concurrenten op te kopen maar ze willen niet afkomen

soit toch paar versterkingen binnengehaald en nu na 12 speeldagen los op kop met 7p voorsprong. Ondertussen ook de super 8 cup gewonnen en zit in de kwartfinale van de beker. Doel is om eerste te eindigen zodat ik CL kan spelen die trouwens begint vlak na het aflopen van de competitie.

Als dat doel bereikt is dan ga ik voluit voor de Noord Amerikaanse waarbij ik hoop op een plaats mij Americas in Mexico of bij LA in de MLS

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Bij de MLS is het even aanpassen aan de regels met drafts e.d. maar eens je het helemaal onder de knie hebt dan vormt het wel een leuke uitdaging.

Spoiler:
    KAA Gent // Borussia MŲnchengladbach
    Men hoeft niet te hopen om iets te ondernemen, noch te slagen om te volharden.

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inqubus Bekijk bericht
    met alle afdeling eronder wordt het wel heel erg zwaar voor men laptop
    Dat kan ik dan wel begrijpen. Maar ik start het liefst toch in de laagste afdeling om me dan echt op te werken :-)

Member RonnoR's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Met die pentagon challenge duurt het dan wel erg lang .

iTrader
    0
    Voila tijd voor de opkuis. 4 spelers op de transferlijst gezet. Samen verkocht voor ongeveer 40 miljoen . Waren 29-32 jaar oud en geen basisspelers of gingen het volgend seizoen niet meer zijn. Dan heb ik weinig zin om nog lang 70-100k per week te betalen per speler. We gaan ze vervangen door jonge talentvolle spelers.

Ik kon ook wel wat extra cash gebruiken toen ik bij AC Milan kwam had mijn voorganger al voor een dikke 50 miljoen aan spelers gekocht en ik spendeerde (in de winter) nog eens een kleine 40 miljoen extra aan spelers. 27,5 miljoen voor Bale en 11,5 miljoen voor Bonelli (een regen die ik bij Fiorentina haalde maar daar door mijn opvolger niet aan spelen kwam). Alles samen staat er bij uitgaven onder transferkosten maar liefst 100,486 miljoen :O voor dit seizoen :o
    Laatst gewijzigd door dadash; 14 juni 2012 om 14:09

iTrader
    58 (100%)
    2e seizoen bij Chelsea zit er op.
    Na een gemakkelijk seizoen heb ik voor de 2e keer op rij de PL gewonnen (107 punten, 35 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren). Topschutter was Hazard met 20 doelpunten (Lukaku had er 19).
    Champions League heb ik ook binnengehaald na een 2-1 winst tegen Man City (men 2e belgische spits was beste speler van de CL).

Voor volgend seizoen weet ik nog niet wat ik ga doen, als er ergens een mooie positie vrijkomt zal ik wss naar daar gaan.
    Als ik blijf zal ik werken aan de club financieel gezonder maken, ik word hierdoor al geholpen door een paar spelers met zware contracten die op pensioen gaan (waaronder Torres en Mata).
    Eind volgend seizoen mag Chelsea spelen in een nieuw stadium van 60k (Chelsea stadium).
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Ik heb echt nog eens een uitdaging nodig want mijn games beginnen te vervelen Ik had gedacht aan een Brits avontuur waar ik Engeland, Schotland, Wales, Ierland en Noord-Ierland laadt en dan werkloos begin

Member
    iTrader
    0
    Download misschien een paar kutlandjes? Zo heb ik nu een erg leuke game in gans het Oostblok (maar dan ook echt alle landen). Ik zit nu in Letland.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten