Noooooooooo, Gotze voor 2 maanden in de lappenmanden die was nog beter bezig dan vorig seizoen. Das echt wel ne mindere
Champions league ondertussen ook gewonnen. Abnormaal wat schitterende talenten ik had bij Borussia. Heb nu echter mijn ontslag ingediend omdat alles bereikt is. De basis is gelegd om Bayern van de troon te stoten, ik heb er echter het geduld niet voor.
Wel jammer dat ik al mijn talentjes moet achterlaten![]()
Ik begin nog eens opnieuw met Brugge. Zat nu in 2027 en het was me beu![]()
5 geblesseerden na de oefenmatchen :') Dit wordt een tof seizoen![]()
Laatst gewijzigd door n9ne; 24 mei 2012 om 11:12
Right..Brugge heeft al voor 4.7 miljoen uitgegeven.gewoon te gek. Heb wel een talent kunnen strikken.heeft getekend voor 5jaar. Een van die spelers die ik een paar posts hiervoor heb gepost.
Men eerste wedstrijd was tegen OHL. Meteen al de boot in met 2-0...echt kak!!!
Is enkel voor het eerste seizoen, dat overeenstemt met het huidige seizoen (enfin, nu afgelopen). Daarin gebeuren ook geen transfers meer tot de winter (en dan zijn het er meestal ook niet zo veel). Het maakt het spel net realistischer.
Anders heb je veel kans dat bvb Anderlecht meteen de helft van zijn topspelers verkoopt, waardoor je echt geen "realistisch" eerste seizoen zult spelen.
Het is ook uitdagender om het eerste seizoen door te komen met de spelers die je ter beschikking krijgt.
Heerlijke nieuwe aanwinst! Achttienjarige spits die voor de eerste keer een volledige helft mocht spelen: hattrick.Dat was nog maar zijn tweede match voor Club, in zijn vorige mocht hij vanaf de 66ste minuut invallen.
Ik zit trouwens weer in een moeilijke CL-groep: Inter, Leverkussen en Galatasaray. Nog nooit tegen Galatasaray gespeeld wel. Tegen Duitse ploegen heb ik het altijd lastig en Inter is gewoon een topploeg. Heb Inter in het tussenseizoen wel geklopt met een oefenmatch en ze hebben hun eerste match verloren tegen Galatasaray. Zelf met 0-1 gaan winnen in Leverkussen.
Laatst gewijzigd door Sir.Killalot; 24 mei 2012 om 00:28
Als je een spel start, kan je kiezen om transfers toe te laten in het eerste seizoen of niet.
Ook FM nog eens opgestart, begonnen met Vitesse. 11M transferbudget
IN:
Xulu (19-jarige Zuid-Afrikaan)
Praet
De Bock
Lestienne (huur)
Dragutinovic (vrije speler)
Begonnen met een 9/12 ^^
Gisteren een new game begonnen, doel is om van Charleroi een topclub te maken(dus van 2de klasse naar de groepsfase van de Champions League overleven) Wordt een lange game volgens mij
IN:
Oliver Korch (FC Midtjylland, 17 jaar) Vrije transfer, toptransfer voor mijn Charleroi
Alex Tuninetti (Ex-Juventus, 20jaar) Vrije transfer
Boris N'koa (Ex-Olympique Marseille, 19jaar) Vrije transfer
Vooral jongere spelers dus omdat er al ervaring genoeg is om makkelijk de 2de klasse te winnen
Ok iets raar hier: Ik start een nieuw game FM12 & zie dat Torres ineens maar 200K verdient idem andere spelers & niet alleen bij Chelsea... Ik heb ook maar 5milj transferbudget ?! Iemand die weet hoe dit komt?
Na jaren eindelijk een aanbieding gekregen van ManU, ik moet zeggen dat ik toch met pijn in t hart afscheid neem van Club. Maar heb alles gewonnen dit seizoen en dus tijd voor iets anders.
Wel jammer dat Club vanaf volgend seizoen in een nieuw stadium speelt
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)