Pagina 116 van 165 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.301 t/m 2.320 van 3288
    Member
    iTrader
    32 (100%)
    In England nipt de titel kunnen pakken, 1 punt verschil op United. Wel een enorme opluchting om eerlijk te zijn. Daarna kwam Barcelona wel terug met een enorm aanbod... Ze hebben tien jaar de titel niet kunnen pakken, geen succes meer gehad in Europa, dus ergens wel een uitdaging! Die ik dan ook heb aangenomen. Al denk ik wel dat dit mijn laatste topclub zal zijn, nadien ga ik de Belgische competitie in om daar de titel nog eens te pakken.

Het WK Van 2018 is ook afgelopen! We zijn (ongelukkig) vierde geworden. Eigenlijk een tornooi waarbij een foute keuze in de selectie de oorzaak was voor mindere resultaten. Lukaku was in de voorbereiding in top form, hij was ook zeer fit maar vlak voor de start out... Geen vervanger nodig, na een week zou hij kunnen aansluiten juist in de bepalende match voor door te stoten. Hij scoort natuurlijk maar kater in het tornooi valt hij weer uit en dan moest ik terug vallen op Benitto Raman en die speelde wel goed maar het is geen Lukaku... In de groepsfase al tegen Colombia mogen spelen met, natuurlijk, doelpunten voor Falcao... Dan kom je in de kleine finale tegen diezelfde tegenstander en wie beslist het in de toegevoegde tijd? Idd Falcao... Nu had ik een spits extra mee gehad die eenvoudiger zou scoren dan hadden we vermoedelijk de finale gehaald. Maar met als kan je niet veel doen haha het zijn de resultaten die tellen.
    Xbox360live tag: donsirus- add me if you want.

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Barca tien jaar lang de titel niet kunnen pakken, terwijl je nog maar in 2018 zit?

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R009 Bekijk bericht
    WOW... en elke week uitverkocht... Djeeses dan kan je wel snel je schulden afbetalen...
    Bwa valt mee, ik heb nu nog zoon +-60 miljoen schulden. Denk dat ik van zoon 70miljoen kom.
    dit dat links recht boven onder

xfire : blueheart

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Caparzo Bekijk bericht
    Bwa valt mee, ik heb nu nog zoon +-60 miljoen schulden. Denk dat ik van zoon 70miljoen kom.
    lol, dat is een klein putje . Maar nog niets vergeleken met de topclubs van nu...

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Barca tien jaar lang de titel niet kunnen pakken, terwijl je nog maar in 2018 zit?
    Oké, misschien geen tien jaar
    Xbox360live tag: donsirus- add me if you want.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Oké, misschien geen tien jaar
    lol, was het altijd Real of is Valencia nog eens uit de dode herrezen ?

iTrader
    0
    AC Milan is hier net gedegradeerd . En we zijn nog maar 2015. En ze hebben nog al hun topspelers.

Member
    iTrader
    0
    Iemand enige ervaring met deze spelertjes?

Naam: Paulo Hernán Hinostroza
    Positie: VM, M/AM (C)
    Leeftijd: 17
    Nationaliteit: Peru
    --------------------------------------------------------------------------------
    Naam: Thierry Ano Clovis
    Positie: AM (RLC), S
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Ivoorkust

--------------------------------------------------------------------------------
    Naam: Giovanni (Giovanni Darnei Martins da Rosa)
    Positie: S
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brazilië

Naam: Régis Etari
    Positie: M/AM (C)
    Nationaliteit: Frankrijk

Naam: Alex Tuninetti
    Positie: M(C)
    Nationaliteit: Italië

iTrader
    0
    Ze doen in elk geval geen belletje rinkelen hier, maar Clovis is wel een coole naam!

Btw, ik kan het eigenlijk wel iedereen aanraden om transfers in het eerste seizoen uit te schakelen. Enige ambetante is dat je langer moet wachten op aangetrokken talentjes die HG kunnen worden, maar voor de rest is het echt wel fijner (en langer realistischer). Je kan wel nog spelers lenen (zolang je er niet voor moet betalen) en vrije spelers aantrekken (zolang uw loonbudget niet overschreden wordt).

Member
    iTrader
    1 (100%)
    In Argentinië hebben ze hun eerste klasse omgevormd naar een vrouwen competitie

Member
    iTrader
    0
    Ze doen in elk geval geen belletje rinkelen hier, maar Clovis is wel een coole naam!

Btw, ik kan het eigenlijk wel iedereen aanraden om transfers in het eerste seizoen uit te schakelen. Enige ambetante is dat je langer moet wachten op aangetrokken talentjes die HG kunnen worden, maar voor de rest is het echt wel fijner (en langer realistischer). Je kan wel nog spelers lenen (zolang je er niet voor moet betalen) en vrije spelers aantrekken (zolang uw loonbudget niet overschreden wordt).
    Lol, Veel transfers kan ik in men eerste seizoen momenteel niet doen... Ik heb geen transferbudget.... Dus dat is echt wel nice!!!! ze trekken me aan. ik moet in de linker helft van de competitie eindigen maar ik kan wel geen versterkingen doen... En mijn ploeg heeft het wel nodig.

Member
    iTrader
    0
    Pfff, net bijna geflikt geweest door slechte lijnrechters. 0-2 gaan rusten nadat ze 2x hadden gescoord uit buitenspel gelukkig in de tweede helft nog 3x kunnen scoren en dus nipt gewonnen. Was onze 1e wedstrijd in de Europa League nadat we makkelijk door de 4e kwalificatie rondes gingen.

iTrader
    0
    Lol, Veel transfers kan ik in men eerste seizoen momenteel niet doen... Ik heb geen transferbudget.... Dus dat is echt wel nice!!!! ze trekken me aan. ik moet in de linker helft van de competitie eindigen maar ik kan wel geen versterkingen doen... En mijn ploeg heeft het wel nodig.
    Ja, maar de andere clubs kunnen ook geen transfers doen .

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Noooooooooo, Gotze voor 2 maanden in de lappenmand en die was nog beter bezig dan vorig seizoen. Das echt wel ne mindere
    dit dat links recht boven onder

xfire : blueheart

Approved 9-lifer
    iTrader
    6 (100%)
    Champions league ondertussen ook gewonnen. Abnormaal wat schitterende talenten ik had bij Borussia. Heb nu echter mijn ontslag ingediend omdat alles bereikt is. De basis is gelegd om Bayern van de troon te stoten, ik heb er echter het geduld niet voor.

Wel jammer dat ik al mijn talentjes moet achterlaten
    There is always a way!

Approved 9-lifer
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattehh Bekijk bericht
    Champions league ondertussen ook gewonnen. Abnormaal wat schitterende talenten ik had bij Borussia. Heb nu echter mijn ontslag ingediend omdat alles bereikt is. De basis is gelegd om Bayern van de troon te stoten, ik heb er echter het geduld niet voor.

Wel jammer dat ik al mijn talentjes moet achterlaten
    Dat is altijd het hatelijkste aan een ploeg achterlaten.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Ik begin nog eens opnieuw met Brugge. Zat nu in 2027 en het was me beu

5 geblesseerden na de oefenmatchen :') Dit wordt een tof seizoen
    Laatst gewijzigd door n9ne; 24 mei 2012 om 11:12

Member
    iTrader
    0
    Ja, maar de andere clubs kunnen ook geen transfers doen .
    Right..Brugge heeft al voor 4.7 miljoen uitgegeven.gewoon te gek. Heb wel een talent kunnen strikken.heeft getekend voor 5jaar. Een van die spelers die ik een paar posts hiervoor heb gepost.
    Men eerste wedstrijd was tegen OHL. Meteen al de boot in met 2-0...echt kak!!!

iTrader
    0
    Right..Brugge heeft al voor 4.7 miljoen uitgegeven.gewoon te gek.
    Welja, je moet die optie uitschakelen he .

Member
    iTrader
    0
    Welja, je moet die optie uitschakelen he .
    Kunde in RL ook niet doen hč..ff zeggen "ho mannen ik kan ni volgen..Gé moet ff geen transfers doen" gaat ni hč

Pagina 116 van 165 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten