Pagina 115 van 165 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.281 t/m 2.300 van 3288
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    Eens begonnen met Chelsea.

Bedoeling is de ploeg verjongen en CL winnen.

http://i46.tinypic.com/2d9tso0.png
    Drogba, Malouda, Alex, Anelka, Hilario, Bosingwa, Ferreira, Mikel en Essien zijn allemaal vertrokken. Zo zijn de salarissen omlaag gegaan van 8.5 mil naar 7 mil per maand.
    Dan een paar gerichte versterkingen gedaan op de flanken, spits en verdediging. In het tussenseizoen nog Fellaini gehaald om het vertrek van Essien en Mikel op te vangen.

In de competitie zijn we veel beter dan verwacht bezig. We kunnen los kampioen worden.
    http://i45.tinypic.com/2wlwpz7.png

In de CL zijn we vlot doorgestoten naar de 1e ronde door teams zoals Zenith, Olympiacos en Zurich te verslaan. Shaktar staat ons nu te wachten.
    Mooi break-even gedraaid met je uitgaande/inkomende transfers...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Gewoon stap per stap doen, ik zal ff kort uitleggen wat ik meestal doe;

1) Tactics instellen en de spelers opstellen (in u geval zult ge eerst nog een tactic moeten aanmaken), ook set piece takers + penalty takers + captain instellen
    2) Spelers in de juiste training zetten (ook hier zult ge eventueel een training moeten aanmaken) en afhankelijk van de speler, specifieke trainingen instellen
    Ge kunt ook direct eens kijken voor welke training ge een betere coach nodig hebt.
    3) Zuid amerika/centraal europa/oost europa/Uk&ireland/centraal africa laten scouten + overige scouts op specifieke landen
    4) Kijken wat er verbeterd kan worden aan u kern (breedte, diepte) en deze spelers dan zoeken (kijkt eens in de thread, er zijn al genoeg spelers aangeraden). Ook kijken naar wie er buiten kan/moet en wie uitgeleend kan worden (jeugdspelers dan)

Dat zijn bij mij meestal de eerste zaken die ik doe, in u geval raad ik u ook aan om u friendly matches zelf te doen (dan ziet ge direct waar er eventuele problemen zijn bij u tactic)
    Dan gewoon voortspelen en er zullen wel zaken naar voren komen die gedaan moeten worden (zoals faciliteiten upgraden enzo).

Uiteraard ook wat stowned zei.
    Als je niet goed weet welke stats goed zijn voor welke positie, gewoon naar je tactics gaan, op player instructions klikken en dan worden ze in het blauw aangeduid (er is ook nog een andere, iets uitgebreidere manier maar die weet ik niet vanbuiten, kzal straks eens kijken)

Hey Snoeckers,
    Ik heb dus je raad wat opgevolgd. Ik ben opnieuw begonnen met Beerschot AC (zat toch niet zo ver). Ik heb meteen een nieuwe tacktiek aangemaakt. Naast mijn bestaande 4-4-2 heb ik een 4-5-1 en een 4-3-3 aangemaakt. Ik heb ook goed naar de statistieken gekeken en ik heb een kapitein, vrije trap nemers ect aangeduid.

Ik heb mijn assistent de training voor mijn spelers laten instellen. Ik heb hier nog wel een vraag bij. Moet je die training elke keer instellen? Ik vermoed van niet en wordt de training ook automatisch aangepast door de assistent of moet je dat zelf doen?

Ik heb ook de scouts op specifieke landen gezet. Ik heb hier wel gekeken naar de specialiteit van elke scout. ZO heb ik bijvoorbeeld een Griekenland kenner en die heb ik dan op U20 jarige spelers in Griekenland gezet.

Heb dan ook 2 spelers op de transferlijst gezet die ik niet meer nodig heb. ik doe dit ook uit noodzaak omdat ik geen geld heb om transfers te doen... Dus ik kan eventuele "target" niet hetzelfde bieden dan ze willen, ik kom zelfs niet eens in de buurt...

-------------

Hopelijk ben ik goed bezig.. Als iemand nog tips weet en wil delen met mij zou dat fantastisch zijn. Ik ben ook benieuwd naar spelers die haalbaar zijn, niet meteen de toptalenten maar spelers die voor beerschot een meerwaarde kunnen betekenen.

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Robinson was hier toch een miskoop. Ik heb al twee zeer goede linksbacks lopen en nu kan hij zich niet eens settlen in BelgiŽ... -_-

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R009 Bekijk bericht
    Hey Snoeckers,
    Ik heb dus je raad wat opgevolgd. Ik ben opnieuw begonnen met Beerschot AC (zat toch niet zo ver). Ik heb meteen een nieuwe tacktiek aangemaakt. Naast mijn bestaande 4-4-2 heb ik een 4-5-1 en een 4-3-3 aangemaakt. Ik heb ook goed naar de statistieken gekeken en ik heb een kapitein, vrije trap nemers ect aangeduid.

Ik heb mijn assistent de training voor mijn spelers laten instellen. Ik heb hier nog wel een vraag bij. Moet je die training elke keer instellen? Ik vermoed van niet en wordt de training ook automatisch aangepast door de assistent of moet je dat zelf doen?

Ik heb ook de scouts op specifieke landen gezet. Ik heb hier wel gekeken naar de specialiteit van elke scout. ZO heb ik bijvoorbeeld een Griekenland kenner en die heb ik dan op U20 jarige spelers in Griekenland gezet.

Heb dan ook 2 spelers op de transferlijst gezet die ik niet meer nodig heb. ik doe dit ook uit noodzaak omdat ik geen geld heb om transfers te doen... Dus ik kan eventuele "target" niet hetzelfde bieden dan ze willen, ik kom zelfs niet eens in de buurt...

-------------

Hopelijk ben ik goed bezig.. Als iemand nog tips weet en wil delen met mij zou dat fantastisch zijn. Ik ben ook benieuwd naar spelers die haalbaar zijn, niet meteen de toptalenten maar spelers die voor beerschot een meerwaarde kunnen betekenen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Zoek verder eens op google naar "free players FM 2012" enzo .

Ik neem aan dat je matchvoorbereiding bedoelt? Matchvoorbereiding kan je ofwel door je assistent laten regelen ofwel zelf doen. Die voorbereiding geldt enkel voor de eerstkomende match. Als je dus 10 matchen op verdedigende posities traint, maar de 11de match op aanvallende dan telt voor die 11de match enkel die aanvallende training. Uitzondering is teamwork. Als er bvb. 5 dagen zijn voor de match, dan kan je bvb 4 dagen op teamwork trainen en 1 dag op verdedigen.

Ik laat mijn scouts regio's scouten (Centraal Europa, Oost-Europa, VK & Ierland, Zuid-Amerika, ...) en dan de belangrijkste competities (jeugd & eerste klasse). Als je een competitie laat scouten, dan doe je dat best enkel met competities die speelbaar zijn. Als de Griekse competitie niet speelbaar is, heeft het niet veel nut dat je die intensief zit te scouten.

Member
    iTrader
    0
    Zoek verder eens op google naar "free players FM 2012" enzo .

Ik neem aan dat je matchvoorbereiding bedoelt? Matchvoorbereiding kan je ofwel door je assistent laten regelen ofwel zelf doen. Die voorbereiding geldt enkel voor de eerstkomende match. Als je dus 10 matchen op verdedigende posities traint, maar de 11de match op aanvallende dan telt voor die 11de match enkel die aanvallende training. Uitzondering is teamwork. Als er bvb. 5 dagen zijn voor de match, dan kan je bvb 4 dagen op teamwork trainen en 1 dag op verdedigen.

Ik laat mijn scouts regio's scouten (Centraal Europa, Oost-Europa, VK & Ierland, Zuid-Amerika, ...) en dan de belangrijkste competities (jeugd & eerste klasse). Als je een competitie laat scouten, dan doe je dat best enkel met competities die speelbaar zijn. Als de Griekse competitie niet speelbaar is, heeft het niet veel nut dat je die intensief zit te scouten.

Nee, effectief de training voor spelers persoonlijk... De ene traint op kracht, de andere op zelfbeheersing...
    Ik vermoed dat ik bij het opstellen van mijn spel Griekenland wel als een speelbaar land heb gezet. Dus nu hoop ik dat mijn scout een paar leuke talenten vindt.. BTW hoeveel landen heb jij in je database zitten en vertraagt dat je pc niet mateloos...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R009 Bekijk bericht
    Nee, effectief de training voor spelers persoonlijk... De ene traint op kracht, de andere op zelfbeheersing...
    Ik vermoed dat ik bij het opstellen van mijn spel Griekenland wel als een speelbaar land heb gezet. Dus nu hoop ik dat mijn scout een paar leuke talenten vindt.. BTW hoeveel landen heb jij in je database zitten en vertraagt dat je pc niet mateloos...
    Ah, individuele training . Individual Training Focus - Guide to Football Manager 2012

Ik speel op een oude laptop, dus het gaat hier inderdaad wat traag.

BelgiŽ: Pro League en Second League
    Spanje: Liga BBVA en Liga Adelante
    Frankrijk: League 1
    Engeland: Premier League
    Duitsland: Bundesliga en Zweite Bundesliga
    ItaliŽ: Serie A

Medium databank, topspelers van alle continenten geladen en de spelers van de topclubs in BraziliŽ.

Dan nog een hele reeks competities die "view only" zijn.

Member St0wned's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Robinson was hier toch een miskoop. Ik heb al twee zeer goede linksbacks lopen en nu kan hij zich niet eens settlen in BelgiŽ... -_-
    hem een paar weken op vakantie sturen kan soms helpen. khad dat eens met Navas

iTrader
    0
    Al gedaan, kwam meteen terug klagen nadat hij terug was. Heb hem dan maar beloofd dat ik hem zou laten gaan..

iTrader
    1 (100%)
    kzou hem laten wegkwijnen bij de reserven WRAAK

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Courtois is hier een beetje de miskoop geworden raar genoeg...
    Mijn huidige keeper is bijna "versleten" en ik had de kans om hem goedkoop te kopen. Nu heb ik hem al regelmatig laten spelen en k denk op 10 matchen 15doelpunten binnen gehaald.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St0wned Bekijk bericht
    kzou hem laten wegkwijnen bij de reserven WRAAK
    6,5 miljoen euro laten wegkwijnen is nu ook niet echt een optie

Member
    iTrader
    0
    Even een vraagje tussendoor, kan je football manager 2012 online met elkaar spelen ?

iTrader
    1 (100%)
    6,5 miljoen euro laten wegkwijnen is nu ook niet echt een optie
    te zien met welke ploeg je speelt eh

iTrader
    0
    Brugge

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flameshot1992 Bekijk bericht
    Even een vraagje tussendoor, kan je football manager 2012 online met elkaar spelen ?
    Ja, via een netwerkspel, al is dat een heel gedoe.

iTrader
    0
    Godverdomme, tweede jaar op rij de CL finale verloren.

4-2 verloren van ManCity. AguŽro en Pastore zijn echt wel te sterk voor Almeback en Donk . Twee sterkhouders waren geblesseerd en ťťn geschorst. Met hen er bij had het misschien iets beter gegaan, maar goed.

Jammer jammer. Ook de bekerfinale met 0-1 verloren van STVV (STVV en Westerlo spelen al vier seizoenen in Playoff 1). Wel voor de vierde maal de competitie gewonnen.
    Het ging moeilijk dit seizoen.

Ik zou graag de CL winnen, maar het is moeilijk met deze ploeg. Het is al een klein wonder dat ik twee seizoenen op rij de finale haal. Ik vind ook bitter weinig spelers om mijn team te versterken. Ofwel zijn ze niet goed genoeg, ofwel zijn ze te duur, ofwel willen ze niet..

Ondertussen ingegaan op het voorstel van Manchester United om daar manager te worden. Heb dat opgeslagen op een andere save ofc. Wil toch nog ťťn seizoen met Brugge voortdoen nu om die CL finale binnen te halen..

iTrader
    32 (100%)
    Nog ongeveer 10 matchen te gaan en we zouden de titel kunnen pakken hier bij Liverpool. Het jammere is dat we sinds januari niet echt meer stabiel spelen en regelmatig punten laten liggen. Nu is de winningstreak weer opgang maar met City en Arsenal als komende matchen zal het toch spannend worden. United staat maar 1 punt achter ons en als ik dit niet win... Heel het seizoen is het een verhaal van tweede zijn dus zo super is het ook weer niet.

Nu heeft Barcelona mij wel een contract aangeboden met een budget waarbij je echt van gaat dromen. Als ik me niet vergis was het zo iets van een 250.000.000 dus tja... Maar geen idee of ik dat wel wil en het zal vooral afhangen van de tittel of niet. Heb ik hem niet dan vertrek ik denk ik hoe dan ook bij Liverpool. Heb ik hem wel dan tja....

Ondertussen ben ik ook nog maar 62 dagen weg van het WK met BelgiŽ en na mijn titel op het EK wil ik het toch goed doen. In een groep met Australie, Zweden en Colombia is het eigenlijk een haalbare kaart om door die groepsfase te komen. Daarom niet noodzakelijk als eerste maar als tweede kan ook. Ik zou toch liefst de halve finale willen halen maar dat kan wel al moeilijk zijn.
    Laatst gewijzigd door Darkgnome; 22 mei 2012 om 10:53

iTrader
    0
    Darkgnome, het is titel. Niet tittel.

iTrader
    32 (100%)
    Ondertussen mijn kans op de titel laten wegslippen in een knotsgekke wedstrijd tegen City 3-2 verloren in de 88ste minuut... :-(

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Ondertussen mijn kans op de titel laten wegslippen in een knotsgekke wedstrijd tegen City 3-2 verloren in de 88ste minuut... :-(
    Lol, City doet tegenwoordig veel in de laatste minuten van een wedstrijd XD. Ik ga deze avond eens beginnen aan mijn management carriŤre... Kijk er echt naar uit om wat zaken te doen met andere teams en hopelijk kan ik een goede start maken met Beerschot..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten