Pagina 103 van 165 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.060 van 3288
    Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Damn als ik dat hier zo lees krijg ik terug zin om FM eens boven te halen. Ik wou er aan beginnen, maar het was toeters en bellen overload. Ik wist niet wat eerst gedaan Denk dat het in het begin veel werk is om alles in te stellen, maar dan is het zoals vroeger zeker?

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Het is een beetje zoeken als je er even tussenuit bent geweest maar er zit sinds dit jaar een uitstekende tutorial in de game.

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Aha, thanks. Denk dat ik die toch maar even ga volgen dan

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kampioenschap voor de derde keer binnen en ook voor de eerste keer de Beker gewonnen. Nu de laatste match van het seizoen: Champions League finale tegen Barcelona.

Jammere is wel weer dat ik de laatste twee matchen acht spelers ben verloren aan blessures. Da's toch niet normaal... . En natuurlijk zitten mijn beste spelers tussen die geblesseerden (Zimling, Digne, Elkeson, Vleminckx, Meunier). Vadis en Figueras zijn pas terug van een blessure van twee maanden, en geraken niet speelklaar (zeker Vadis niet). Donk, Vazquez, Hogli, Bacca en Bakenga zijn uitgeput .

Noch voor middenveld, noch voor aanval heb ik nog wisselspelers . Het wordt dus met een verzwakte B-ploeg een CL finale spelen tegen Barca

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik denk dat ik ook ma voor de helft weet wa te doen en dak er veel meer uit kan halen.

ik speel op dit moment ne 4-4-2 ma krijg den indruk dat mn ploeg ni goe kan aanvallen... ik zou graag wille da mn 2 spitse vooraan blijven hangen. tis ook precies dat als er ene door gaat, dat den andere blijft hangen in plaats van ook mee naar voor te komen. met men 2 spitsen en 4 middenvelders kan ik mss ook meer over flanken spelen ma da lukt mij ook ni echt goed?

kan iemand mij is zeggen wat er verkeerd sta ingesteld of wat te zetten bij die opties van mn spelers... achteraan lijkt mijn verdediging ook ma een zeef met momenten

psn :: zjerre
    Playing :: BF4 (PS4), GTA V, Last of Us
    Waiting for :: Watch Dogs
    Follow My South West USA Travel Blog

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mocht iemand met de editor de Brabantse reeksen in die database in orde krijgen, laat het me maar weten.

iTrader
    0
    1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.

Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    1-3 verloren. Donk in de 70ste minuut geblesseerd waardoor ik maar met 10 voort kon. Met mijn ploeg op volle sterkte had ik dit misschien zelfs kunnen winnen. Twee goals afgekeurd geweest omwille van buitenspel en een doelkans van Bacca eveneens afgestopt door een buitenspel dat er zeker geen was.

Ik zou blij moeten zijn dat ik zo ver ben geraakt en met een B-ploeg toch nog een 1-3 haal, maar de manier waarop ik verloren heb is gewoon teleurstellend.
    da maakt het spel zo episch e. Daje daar echt zo hard mee meeleeft enzo..

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht

Precies int echt

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misterblort Bekijk bericht
    da maakt het spel zo episch e. Daje daar echt zo hard mee meeleeft enzo..
    Inderdaad!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Precies int echt
    Haha .

Bakenga dit seizoen 50 keer offside. Toch al een verbetering, ik geloof dat hij vorig seizoen boven de 100 zat... .

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    5-1 op men dak in st truiden

7/24 seizoenstart ouch

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    K tis gelukt, het probleem was da er nen update is geweest en ge kunt kiezen of ge die gebruikt of de standaard.
    ge moet dus de standaard pakken

Member Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hier gaat het goed..

- 1es, met 25/30, doelsaldo van +25 (41 gescoord, 16 tegen)
    - De top 6 van "average rating" komen allemaal uit mijn team
    - Topscorers: 1 (Ngadrira, 16) en 2 (Van Leeuwen, 11) zijn van mij.

Wel leuk als alles zo goed gaat...

Enige mindere is mn keeper, die is nogal zwak, in de winterstop eens kijken voor ne betern aan te schaffen

Member
    iTrader
    0
    idd leuk als alles zo goed gaat
    ik draai eigenlijk onverwachts goed mee in top van 3de klasse

na 10 wedstrijden sta ik gedeeld 2des met 4 punten achter op de 1ste
    Laatst gewijzigd door jerre125; 7 mei 2012 om 19:57

Member Maver!ck's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    hup mertens op de transferlijst voor 2M

mss wel eens binnenhalen refa ga ik verkopen denk ik

een belg heeft weer voordelen, damn mijn ploeg ziet er al helemaal anders uit en ik zit nog maar aan de helft van het 2de seizoen
    Laatst gewijzigd door Maver!ck; 7 mei 2012 om 20:30 Reden: twas maar voor 2M :p

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Net de computer moeten herstarten waardoor ik weer wat progressie verloren ben. Super frustrerend aangezien het al de derde keer is of zo dat ik een reeks wedstrijden opnieuw moet doen...

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Net de computer moeten herstarten waardoor ik weer wat progressie verloren ben. Super frustrerend aangezien het al de derde keer is of zo dat ik een reeks wedstrijden opnieuw moet doen...
    Dat en het feit dat de laatste patch er voor zorgt dat fm weer meer crasht, hebben er voor gezorgd dat ik voor elke match save.

Member Antwerp1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kampioen en beker gewonnen met Napoli in seizoen 1, seizoen 2 na 5 matchen eerst met 13/15 en 3/6 in de CL. Vorig seizoen was het Europees wat minder (3e plaats in de CLpoule en dan eruit in de 1e ronde na de poulefase in de EL tegen Sparta Praag), dus dit seizoen wil ik Europees beter doen

Ben er ook in geslaagd mijn goudhaantjes (Hamsik, Lavezzi, Inler, Cavani) te houden, hoewel ik heel veel aanbiedingen met heel grote bedragen heb gekregen. Van mijn basisploeg is niemand weg; enkele oude rotten gestopt en de overbodige jongens weggedaan en vervangen door Vladimir Weiss, Coutinho, Thorgan Hazard, Courtois en een stuk of 6 spelers die 17 of jonger zijn.
    Ben dus eigenlijk niet echt versterkt gezien de basis nog hetzelfde is, maar mijn jongeren worden vrij snel beter en Weiss en Coutinho zijn wel mooie back-ups voor Lavezzi en Hamsik

Member ranudero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben ook eens begonnen met SC Dikkelvenne in 2de provinciale. Er zat wel geen enkele speelbare speler bij (allemaal grijze namen) dus mijn eerste taak was een 20-tal vrije transfers aantrekken

Eerste match in beker toch vlot gewonnen (5-0), twas wel tegen een 4de provinciale

Member Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Dat en het feit dat de laatste patch er voor zorgt dat fm weer meer crasht, hebben er voor gezorgd dat ik voor elke match save.
    Ik save sowieso voor elke match, heb het op fm2010 eens voorgehad dat ik een kwart seizoen opnieuw kon spelen. Never again

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten