Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member
    iTrader
    0

pc vliegt terug naar windows

hallo ik heb een paar vraagjes.
    Mijn pc is een quad core 2.66ghz met grafische kaart nvidia gtx 470 van 1280mb.

Ik speel altijd voetbalgames en creeer zelf spelers.Zo heb ik bvb bij pes 2010 een belgische competitie aangemaaktmet zelfgemaakte spelers.Vroeger had ik hierbij vl problemen dat dat veel geheugen innam vd pc en dan vloog mijn pc terug naar windows.Kan ik daar iets aan doen? ook staat 'updates downloaden ingeschakeld bij mijn pc,is dat noodzakelijk die updates want dat neem toch ook na paar jaartjes veel geheugen in beslag wat mijn gamen gaat beinvloeden of vergis ik me hierin?

Al heeft deze nieuwe pc wel groot geheugen toch vrees ik er voor dat als ik zelf spelers ga maken (en met die updates te downloaden) dat vandaag of morgen de pc weer gaat uitschakelen en naar windows uitvliegt tijdens t gamen?

Dan heb ik nog een vraagje over pes 2010 zelf.Weet er iemand hoe ik de ploegopstellingen terug in standaardpos kan brengen?Bij fifa kan je op 'standaardinstellingen' klikken maar bij pes 2010 vind ik zo een button niet?

Dank bij voorbaat voor de hulp grtjs

Member Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is wel waar dat kitservers extra geheugen in beslag nemen, maar als het echt crasht, dan lag het bij mij wel altijd aan 1 of andere kit of smoelwerk dat ni goe werkte, en was het opgelost met die weg te doen of te vervangen. Of met een andere kitserver. Maar in feite: speelt is den 2011!

Member
    iTrader
    0

hoi

ma als ik updates verwijder van de pc en uitschakel dan heb ik het niet,mag je updates uitschakelen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten