Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Member LaCucaracha's schermafbeelding
    iTrader
    34 (90%)

ambities op lange/korte termijn?

Tijd om dit forum s wat meer leven in te blazen met een nieuw topic, dacht ik zo
    Wat zijn op lange en korte termijn jullie ambities? Hebben jullie een "langetermijnproject"? Hoe trachten jullie het te realiseren?

Ik zit momenteel in 6e klasse, train verdedigen en ben bezig met 4 multiskillers ( 2 wingbacks, 2 CV's) op te trainen, 1 ervan ga ik binnekort verkopen. Het doel is om er 3 op te trainen tot bovennatuurlijk verdedigen, de CV heeft uitmuntend spelmaken, de wingbacks hebben respectievelijk uitmuntend en wonderbaarlijk vleugel. In mijn ofenmatchen, stel ik jonge 17 jarigen op die redelijk passen hebben, hen train ik op van matig tot redelijk verdedigen en verkoop ze dan.

Mijn kern bestaat voor de rest uit nen hoop bejaarden ( en een jonge briljante keeper) Die doen hun werk perfect...

Het uiteindelijke doel is om binnen 1 a 2 seizoenen ( zodra multiskillers bovnenatuurlijk zijn) over te schakleen op vleugelspeltraining en 2 superwingers te halen en die samen met mijn wingbacks te trainen. NA 1 seizoen vleuglespeltraining, schakel ik dan over op passen en koop ik mij 3 goede mids en 2 goede spitsen die ik dan ga trainen op passen Op die manier hoop ik binnen enkele seizoenen in 3e klasse te zitten of hoger

Momenteel heb ik 15 miljoen op de bank staan, ik hoop binnen 2 seizoenen iets van n 25 miljoen te hebben

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ik ging dit seizoen voor de titel maar door meermaals onbegrijpelijke redenen ben ik gestopt vorige week om mee te dingen voor de titel; ik speel al zeer lang mee dus ik ken hattrick zeer goed enzo maar aan sommige zaken kan je niks aan doen en het zijn deze zaken waar ik me enorm aan erger.
    Ik had heel hoge lonen, had duidelijk op bijna alle vlakken de allerbeste spelers en je zorgt er dan bv voor je teamspirit oke zit en dus hoger ligt dan bij de ander, ook dus betere spelers, veel betere spelers, de stamina's en formen die goed staan enzo en toch speel je gelijk tegen een ploeg die onderaan staat en die belange zo goed niet is als u.
    Ik kan daar niet tegen en de fut is eruit dan en dan stop ik ermee, verkoop ik al m'n spelers en doe alleen nog verder mee spelers te trainen en mee winst door te verkopen, zo zorg ik ervoor ik na een 2tal seizoenen opnieuw voor de titel kan gaan en een betere ploeg nog kan aanmaken.

Ik heb allesins geen doelstelling om ooit bv naar 1-2-3de klasse ofzo te gaan, dat duurt me echt wel te lang allemaal en ook de vele veranderingen in de game hebben me al teveel parten gespeeld en daardoor had ik er ook geen zin meer in en heb ik me meermaals laten zakken om zo sneller kampioen te spelen en meer te winnen

Member *Springkonijn*'s schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Korte termijn: proberen in huidige reeks te blijven
    Lange termijn: ervoor zorgen dat mijn 2 projecten voor het NT er ook effectief ingeraken. Momenteel zit dat zeer goed, dus dat komt wel in orde (hoop ik). 2 spelers met een tsi, dat samen 2/3 van totale tsi van de ploeg uitmaakt, kosten wel handen vol geld. Alle andere zaken staan daar dus op afgestemd.

iTrader
    34 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *Springkonijn* Bekijk bericht
    Korte termijn: proberen in huidige reeks te blijven
    Lange termijn: ervoor zorgen dat mijn 2 projecten voor het NT er ook effectief ingeraken. Momenteel zit dat zeer goed, dus dat komt wel in orde (hoop ik). 2 spelers met een tsi, dat samen 2/3 van totale tsi van de ploeg uitmaakt, kosten wel handen vol geld. Alle andere zaken staan daar dus op afgestemd.
    ah nice
    zijn dat dan die 2 aanvallers daar? Zien der idd ni slecht uit
    ik zou graag een jeugdinternational trainen , heb er ene opt oog (OCD), maar staat gelist aan 8 miljoen
    heeft wel op zijn 20e uitstekend verdedigen en wereldklasse spelmaken, uitstekend ervaring en goed leiderschap, dusja

Member coillie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    korte termijn: nie degraderen en evt kampioen spelen
    lange termijn: terug naar IVe gaan, financieel gezond blijven en evt erna naar IIIe als het kan zonder zelfmoord te zijn

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaCucaracha Bekijk bericht
    ah nice
    zijn dat dan die 2 aanvallers daar? Zien der idd ni slecht uit
    ik zou graag een jeugdinternational trainen , heb er ene opt oog (OCD), maar staat gelist aan 8 miljoen
    heeft wel op zijn 20e uitstekend verdedigen en wereldklasse spelmaken, uitstekend ervaring en goed leiderschap, dusja
    Jep, zijn inderdaad die 2 aanvallers. Eentje uit de eigen jeugd en eentje gekocht voor 7 miljoen.

Approved 9-lifer Stimpy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    account weg wegens inactief

iTrader
    16 (100%)
    Toch nog eens een klein schopje: de eerst NT'er is een feit!

iTrader
    34 (90%)
    nice
    wat zijn zijn skills?

Member )TmC('s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn broer had vroeger ook een Belgische NT-speler, namelijk François Rousseaux
    gekocht in den tijd voor een 400.000 euro, die prijzen zijn duidelijk nogal gestegen, amai!

Mijn doelstelling is om in vijfde klasse te geraken, heb er net naast gegrepen (kwalificatiewedstrijd verloren), maar dit was misschien beter zo, 'k heb nu een bovennatuurlijke keeper aangekocht en een jongere reusachtige middenvelder zodat er terug wat jongere spelers op mijn veld rondlopen, want met die oudere spelers is het toch altijd wel uitkijken voor blessures of spec-drops.

Eens in vijfde zal mijn doelstelling vierde klasse worden natuurlijk.

Gem. rating was vorig seizoen 247.8 en beste rating 268, volgend seizoen zou ik toch zeker naar een gemiddelde rating van 260 willen gaan met soms uitschieters richting 280.

Mijn ploeg = Spekkereet id = 1026452

Greetz en succes aan iedereen volgend seizoen!
    Spekkereet (1026452)

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    account weg wegens inactief
    same.. kzou wel wille herbeginnen, ma kheb er de moed ni voor

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten