Pagina 5 van 18 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 342
    Member
    iTrader
    0
    YouTube - PES2011 - Full Gameplay preview code - [HD]

gameplay video. Het doelpunt van Danny(portugal) is mooi maar jammer dat die keeper niet uitkomt. Hopelijk zijn de keepers toch wat beter en is dit een uitzondering

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mja, wat mij direct opviel zijn de national hymnes, iets van zelfsprekend voor een sportgame, maar het zat er nooit in. Nu dus wel.

Mja die goal van Danny was mooi, maar die keeper stond erbij en keek ernaar, hij verkleinde zelf zijn hoek niet. Ik vond de sfeer in het stadium ook maar pover, veelal was de timing van het gejuich van de supporters veel te laat enzo...

Wel goed dat ge de gamespeed kunt aanpassen...

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Pff, die hymnes is nix. Dat spoel je toch door als je MP speelt. Of je bekijkt het enkel met de finale.

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    Ik vond de sfeer in het stadium ook maar pover, veelal was de timing van het gejuich van de supporters veel te laat enzo...
    Is al jaar en dag, geen idee waarom ze dat nooit aangepast hebben. Spel is sfeerloos, keeper zag er ook niet goed uit bij die goal van Danny

Ff demo afwachten, maar ik vrees dat het voor het eerst in jaren Fifa wordt dit jaar ...

Member
    iTrader
    0
    Laatst gewijzigd door zino; 4 augustus 2010 om 13:53

iTrader
    2 (100%)
    Dus als ik het goed snap kan je nog passen in de "oude stijl" maar kan je ook de analoge stick gebruiken voor een pass die scherper moet of meer in de ruimte geplaatst moet worden? Dat kan ik wel gewoon worden denk ik... volledig met analoge stick, das wat anders.

Ik hoop echt dat je eindelijk gaat kunnen selecteren wie je wil als je met 2-3 in dezelfde ploeg speelt, want dat is verdomme balen in PES2010.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    Dus als ik het goed snap kan je nog passen in de "oude stijl" maar kan je ook de analoge stick gebruiken voor een pass die scherper moet of meer in de ruimte geplaatst moet worden? Dat kan ik wel gewoon worden denk ik... volledig met analoge stick, das wat anders.

Ik hoop echt dat je eindelijk gaat kunnen selecteren wie je wil als je met 2-3 in dezelfde ploeg speelt, want dat is verdomme balen in PES2010.
    Ik weet het niet zeker maar heb al dikwijls gelezen dat je nu bij iedere pass moet denken hoe hard en waar je em speelt .Dus het zou me verwonderen dat je met een druk o de pass-knop naar de dichtszijnde speler zal passen (=oude stijl). Ik bedoel maar als je bv met je centrale verdediger een pas naar je doelman wil geven en je geeft een tikje zal die bal veel te kort zijn. Ik denk dat het nog mogelijk zal zijn om met de pijltjes te spelen maar als je 100 procent wil gebruik maken van het nieuwe systeem zal het met de analoge stick moeten (voor de richting althans). Hoe hard je de bal speelt zal met de pasknop moeten gebeuren. Ik denk dat het zo iets zal zijn ook al ben ik niet zeker.
    PS/ de goal die ze toonden van danny(portugal) in een fimpje waar de keeper niet uitkomt zou komen door het feit dat het niveau op easy stond. Iemand van pesfan die het een tijdje mogen spelen heeft zegt dat de keepers zichtbaar verbeterd zijn
    Laatst gewijzigd door zino; 4 augustus 2010 om 21:03

iTrader
    2 (100%)
    Welja, ik bedoelde ook enkel de richting met "oude stijl".
    Wat betreft dat powerbalkje voor de passen ga ik denk ik minder problemen hebben. We zullen zien.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Hopelijk doen ze wat aan die schijtref. (6 updates en nog steeds achterlijke kankerref die geen penalty fluit als ik langs achter getackled word en de bal niet geraakt wordt als ik alleen door ben? fuck off!)

En aan de achterlijke keepers. Enkel MIJN keeper lost elk schot dat hij ziet, als ik hem doe uitkomen in een 1vs1 situatie dan krijgt hij een spastische aanval en gaat hij liggen, evenals bij een hoge bal, even breakdancen terwijl de bal over hem heen botst. OH FUCKING LEUK! Net een match 3 tegengoals gekregen op de voorgenoemde belachelijke wijze en twee rode kaarten voor compleet normale tackles. Alle matchen ervoor met minstens 4-0 gewonnen. Soms moet dat spel eens ff compleet achterlijk doen he.

En dat ze die ML es terug fixen op vlak van transfers. Ik wil ni wachten tot die kutscout na 6 seizoenen eindelijk een deftig aanbod doet aan Fabregas. Ik duw hem zelf wel 15miljoen in zijn pollen en dan moet ik niet gelijk nen debiel blijven hopen dat de scout het doet. Welke mongool heeft dat nu in z'n hoofd gehaald om het transfersysteem afhankelijk te maken van de retarded CPU? What the fuck?

Wat mij ook mateloos ergert is dat op cruciale momenten mijn speler blijft staan alsof hij Dirk De Prins ziet masturberen aan de overkant van't veld en te geschokt is om nog te bewegen. Wanneer de bal gelost is door de keeper en hij gewoon zijn voet moet strekken om een goal te maken. Hoe fucking vreselijk is dat?

En als uw speler geen techniek heeft van 90 zijn z'n kapbewegingen zo sloom dat zelfs Stephen Hawking de bal kan wegkapen als je op de flank je verdediger in de wind wil zetten. En met een speler als Fernando Torres valt langs geen kanten mee te dribbelen. Die jongen verkracht op wekelijkse basis een Engelse verdediging maar in PES verslikt hij zich vaak in simpele verdedigers terwijl ik met zwakkere spelers die verdedigers wl in de wind kan zetten? In PES2009 was Torres ook al zo raar ivm de realiteit, enkel goed om een flankpass op te geven en om hem constant in het straatje proberen te sturen. Dat klopt niet.

Het verdedigen is precies ook soms serieus mee gemoeid, opeens gaat mijn Piqu 5 meter uit positie staan, laat een spits doorbreken en opeens kan ie een spits met 79 speed niet bijhouden terwijl ie zelf, na ontwikkelen toch een heel stuk sneller is. Terwijl als ik Messi vrijspeel, zelfs Cannavaro op z'n 36ste hem kan bijbenen alsof Messi op 2 houten poten loopt. Ni dat veel uitmaakt, als de zogenaamde 'CPU-cheat' alweer in werking schiet worden mijn topverdedigers opeens logge olifanten op een ijsbaan.

Als ze dat al eens zouden aanpassen h, dan was PES het beste voetbalspel OOIT.
    WORD!
    Dat vasthangen van spelers is extreem irritant, net als de talloze flaters van de keeper (ter plaatse op de grond vallen ipv links/rechts springen, schot proberen te redden met de kop, zwakke schoten over de grond lossen terwijl de cpu keeper de ene wereldsave na de andere lapt, ...)
    En betere "collision detection" is ook welkom, het aantal spelers dat al half dr die van mij gelopen/gespast zijn en ballen die los dr benen en voeten rollen is intussen niet meer bij te houden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hitman47 Bekijk bericht
    Bye Bye game balance

Je vergeet dat een game bitter weinig randomness heeft.

x>y is altijd x>y
    terwijl dat in het echt nooit zo is.

Messi kan op een begadigde dag een heel plein dribbelen (dus dribble 94) en is massas snel (speed 90) alleen kan hij dat niet elke wedstrijd in het echt (x=y,x<y) op Pes telt die beperking niet. Dus mochten ze stats zoooo extreem doorslaggevend maken (Zie ik denk fifa 07 of 08 C.Ronaldo) dan krijg je gewoon 5 spelers die niet tegen te houden zijn door een verdediging. Dat kan nooit de bedoeling zijn.
    Die balance moet dan wel voor zowel spelers als cpu gelden want zoals Kablammo al zei is het nu zo dat de cpu een Messi inhaalt met zelfs de traagste spelers. Keer je de situatie om heb je met diezelfde spelers geen schijn van kans om hem bij te houden..

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kan er vooral niet bij dat de scheidsrechter zo fucked up is, dat is niet te geloven hoe erg die fluit. Kaarten alom voor mij en tackles in de 16, puur op de man, tegen mij worden nooit afgestraft.

360 uur PES2010, 6 penalties in totaal.
    Laatst gewijzigd door Cpt. Kablammo; 10 augustus 2010 om 11:37

iTrader
    2 (100%)
    Idd erg...
    Ze tackelen u zelf zonder dat je de bal hebt, twee man tegelijk als het moet.
    Ik heb al gedacht van de fouten af te zetten, maar dat kan alleen in training.

Approved 9-lifer ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    439 (100%)
    Weblogs
    1

Member
    iTrader
    0
    een kritisch preview van een die-hard pro evo speler
    Digitaalgras.nl &bull; View topic - [PES 2011] Algemeen

Member mp4me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tgohja overal wordt toch gezegd dat hij beter is dan pes 2010 en die vond ik al geweldig,ik ga hem zeker halen,want op de pc komt er toch niks beters uit.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    De keeper beslist nog altijd waar de bal wordt heengeschoten, en dat kan echt niet meer mijn vriendelijke Japanners. Dat is simpelweg not done. Verdedigers schieten de bal nog steeds automatisch weg uit de zestien, terwijl jij een counter wil opzetten en toch echt niet op die knop hebt gedrukt.
    De voordeelregel toepassen was en is nog steeds te moeilijk voor de scheidsrechter en dat zorgt voor de nodige frustratie.

Hoe is dat nu in godsnaam mogelijk dat ze dit NOG ALTIJD NIET GEFIXED HEBBEN.

iTrader
    2 (100%)
    Mja, nochtans is er een PES geweest in het verleden waar de voordeelregel goed beoordeeld werd. Je kon zelf nog een gele kaart krijgen na de actie.

Member
    iTrader
    0
    De response tijden zijn weg en het switchen tussen je spelers gaat veel beter. Dat is toch goed nieuws

iTrader
    2 (100%)
    Dat is idd goed nieuws

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    dat is goed nieuws

Member
    iTrader
    0
    PES 2011 komt uit op 30 september. Ze willen echt de concurrentie aan gaan met fifia lijkt me

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten