Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 43

Discussie: Journal: Dadash

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0

Journal: Dadash

Ik ben begonnen met een spel te starten met Club Brugge. Maar dat ging te traag na verloop van tijd. 90 seconden moeten wachten om een dag te processen was me teveel. Dus opnieuw begonnen met een kleine DB en enkel de Premier League geselecteerd. Als ploeg koos ik Man Utd omdat ik in FM 08 daar 9 mooie seizoenen mee beleefde.

Verwachtingen zijn natuurlijk hooggespannen bij zo'n topclub. Jammer genoeg is het budget dat daarvoor voorzien is niet bepaald groot zeker niet als je moet concurreren met stadgenoot Man City die net een sugardaddy heeft gevonden. De transfers beperkten zich in het begin dus tot Marcelo voor 5,5 miljoen van Real Madrid wegeplukt en Belleti voor 4,6 miljoen van Chelsea. Marcelo is belangrijk omdat Giggs al wat oud is en doordat ik O'Shea verkocht voor 9 miljoen aan Man City is Marcelo ook de enige back up indien Evra iets overkomt. Belleti is dan weer de back up van Neville ook al niet meer van de jongste.

Maar de toptransfer is natuurlijk die van Balotelli die overkomt van Inter voor 15 miljoen. En door de lange blessure van Ronaldo en later Rooney meteen een pak speeld tijd krijgt. En na de winter de basis plaatst overneemt van Giggs/Marcelo als linksmidden.

De 4 oefenmatchen worden gewonnen maar de eerste officiele match tegen Portsmouth om de Community Shield wordt met 0-2 verloren. Eerste kans op een beker dus al verkeken. Geen nood ik krijg al vlug een herkansing tegen Zenit voor de Europese Supercup en dit keer pak ik hem wel. In de competitie start ik met een 15 op 15 maar al vlug komt Arsenal opzetten en wordt het duidelijk dat het een razend spannende race wordt tot het einde met de jongens van Wenger.

In de Champions League groepsfase loopt alles voortreffelijk al moet ik wel nog eventjes diep gaan om toch als groepswinnaar door te stoten aangezien Roma net als ik een 15 op 18 scoort.

Ondertussen loopt Arsenal tegen de winter al een paar speeldagen voorop zelfs met een match minder. En wordt het nu helemaal duidelijk dat het een spannende en lastige twee strijd wordt.

Tussendoor pak ik nog even vlot het WK voor Clubs mee. In de League Cup vlieg ik er in de kwartfinale tegen Liverpool uit na verlies op Anfield Road met 4-3.

In oktober kwam Lyon plots met 25 miljoen over de brug voor Nani die ik accepteerde om zo weer wat budget te krijgen waardoor ik in de winter dus eens mijn slag slaan op de transfer markt. Ik had al een tijdje mijn oog laten vallen op Diarra van Portsmouth maar ik was niet de enige dus moest ik vlug zijn. Met een bod van 21,5 miljoen kon ik hem onder de neus van Liverpool wegkapen.

Door de verkoop van Nani moest ik natuurlijk ook opzoek naar een nieuwe buitenspeler die ik vond dankzij Aston Villa die hun oog op Arshavin hadden laten vallen en heb hem dan maar voor 13,5 miljoen van onder hun neus geplukt.

Na de winter kom ik voor een paar speeldagen aan de leiding maar dan begint Arsenal pas echt op volle toeren te draaien.

In de CL mag ik tegen Marseille uit beginnen daar kom ik al gauw 0-2 voor maar moet toch naar huis gaan met een 2-2 gelijkspel. Thuis moet ik oppassen als ik 0-1 achter komt maar op het eind win ik toch nog met 3-1.

En natuurlijk als je in de competitie het lastig hebt met een tegenstander dan kom je die natuurlijk ook tegen in de beker en dus mag ik in de kwartfinale van de CL tegen Arsenal opnemen.

Ondanks behoorlijk wat schrik van Arsenal win ik toch de heenwedstrijd met 2-0 dankzij 2 strafschoppen in de slotfase en mag dus met een gerust gemoed naar het Emirates stadium afzakken voor de return. Alhoewel ik wordt compleet weg gespeeld door Walcott en met nog 24 seconden te gaan sta ik 3-0 achter. Gelukkig heb ik nog een corner die voor de voeten van Rooney valt aan de eerste paal Rooney legt hem mooi terug naar Anderson die hem tussen Nasri en Walcott binnen knalt waardoor ik in extremis door mag naar de halve finale.

In de competitie verlies ik door een nederlaag op Chelsea en een gelijkspel op Liverpool de voeling met Arsenal. Met 5 punten achterstand en een minder doelsaldo moet ik hopen dat Arsenal punten laat liggen en mag ik zelf niks laten liggen wat alles behalve simpel is. Gelukkig moet Arsenal nog naar Chelsea en Liverpool dus alles is nog mogelijk.

In de CL mag ik het in de halve finale opnemen tegen Juventus de oude dame is helemaal terug van weggeweest. Thuis win ik met 3-1 na een domme owngoal van Vidic die hem naast VDS trapte. In de terug wedstrijd sta ik tegen de rust 2-0 achter. Gelukkig komen mijn spelers als herboren uit de kleedkamers en sta ik na een waanzinnig kwartier waarin voor Rooney opviel en eigenlijk zou blijven opvallen voor de rest van het seizoen plots 2-3 voor wat ook de eind stand is. Naar de finale dus tegen Bayern Munchen die Real Madrid met 3-4 en 4-0 cijfers versloeg.

In de competitie is ondertussen niks in staat om Arsenal tegen te houden ook Liverpool en Chelsea niet en speelt Arsenal zo los kampioen door hun laatste 11 wedstrijden te winnen. Ze winnen zo de premier league met 94 punten dat zijn er 9 meer dan ik. Ik heb op mijn beurt dan weer 9 punten voor op Chelsea. Newcastle mag het met zijn 4e plek volgend jaar ook eens proberen in de Champions League.

3 dagen na het einde van de Premier League is het al zover de Champions League finale tegen Bayern die verrassend makkelijk met 3-0 wordt gewonnen dankzij een bijna hattrick van Rooney. Van Bommel hielp Rooney wat door de derde goal in eigen goal te verlengen al ging die zonder Van Bommel ook wel binnen zijn geweest.

3 dagen later wacht dan de FA Cup tegen Aston Villa. In de FA Cup altijd kleine teams geloot en dus nooit echt problemen gehad. Aston Villa komt vlug voor en het duurd tot het slot voor ik gelijk kan maken. De verlengingen dienen tot niks en in de strafschoppen delf ik het onderspit.

Zowel in de Premier League als in de FA Cup dus 2e geeindigd maar gelukkig maakte mijn zege in de Champions League erg veel goed. Normaal heb ik het altijd moeilijk om Europees meteen mee te spelen nu lijkt het dus omgekeerd.

Tijdens de zomer ga ik op zoek naar een nieuwe keeper ter vervanging van VDS en een nieuwe rechtsback ter vervanging van Neville. Wie het worden zal vooral afhangen van hoeveel budget ik krijg. Maar dat zal wel mee vallen dankzij die miljoenen van de CL hoop ik.

Verwacht een nieuw verslag elk (half)seizoen of zo. Al kan dat met een de komst van GTA IV straks wel wat langer duren. Morgen voeg ik trouwens nog wat screenshots toe.
    Laatst gewijzigd door dadash; 30 november 2008 om 09:42

Approved 9-lifer Timaeus's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Goed gedaan

Member [F6]Viper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Uitgebreide verslagen kunnen mij altijd bekoren

btw :
    seizoen 2010/11, eerste match in poulefase van CL, Man Utd vs Hoffenheim : 0-1

iTrader
    0
    Nog wat extra info over vorig seizoen. De totale omzet bedroeg 382 miljoen waarvan 46 miljoen uit Merchandising kwam. Balotelli en Belleti waren de 2 beste transfers volgens het seizoens overzicht. Daar kan ik me zeker in vinden. Want vooral Balotelli speelde ondanks zijn jonge leeftijd de pannen van het dak en won dan ook oververdiend de prijs voor beste jongere.

Ondanks het feit dat mijn contract nog een gans seizoen door liep kreeg ik toch een nieuw contract aangeboden van de voorzitter. 400 000 per maand voor 4 jaar. Een verdubbeling van mijn loon dus meteen aanvaard.

Zoals aangekondigd zocht ik in de zomer vooral naar een nieuwe keeper. Nu waren alle goede keepers erg duur makkelijk 30-40 miljoen. Dus besliste ik maar dat als ik een keeper zou kopen ik meteen voor een hele goeie zou gaan. Aangezien Buffon en Cassilas voor geen geld ter wereld te kopen zijn zette ik mijn zinnen op Mandanda. Marseille vroeg 55 miljoen maar na wat onderhandelen kreeg ik de prijs toch tot 42,5 miljoen. Meteen goed voor een nieuw record.

Doordat mijn nieuwe keeper zoveel koste had ik geen geld meer over om een rechtsback te kopen en dus zullen Belleti en Neville het nog een seizoentje langer moeten doen.

Het bestuur beslisste in het tussenseizoen ook om het stadium uit te breiden met 16 000 plaatsen waardoor ik nu 92 000 toeschouwers kan ontvangen. Ik kreeg ook een Amerikaanse feeder club en heb in de winter nu een Chinese feeder club ontvangen. Mijn merchandising inkomen zal dus een pak stijgen dit seizoen.

De bookmakers maakten mij tot topfavoriet voor winst in de Premier League. Ik begon aan het seizoen met een 15 op 15 terwijl Arsenal bleef steken op een 3 op 15. Een prima start dus. De Europese Super Cup won ik met 2-1 van de Spurs.

In de Champions League werd ik ook door de bookmakers angeduid tot favoriet. In de groepsfase had ik geen enkel probleem met Anderlecht, CSKA en Benfica. Na 4 speeldagen was ik al zeker van groepswinst en kon ik de resterende wedstrijden mijn sterren wat laten rusten. Na de winter wacht Bordeaux in de eerste ronde.

Het WK voor Clubs was ook een makkie 4-0 en 6-0 zorgden voor een nieuwe beker.

De Carling Cup (League Cup) was een pak minder in de derde ronde meteen uit tegen Chelsea en dus er meteen uit. Chelsea speelt straks de finale tegen Liverpool.

In de competitie herpakte Arsenal zich ondertussen wonderwel en speelt weer helemaal mee. Bezorgden me tot dusver ook mijn enige nederlaag in de competitie. 2-3 verloren door een fantastische van Persie.

Eind november moest ik normaal tegen Liverpool spelen in de competitie maar die match is nu al 3 keer uitgesteld en staat momenteel gepland einde maart 4 maanden later dan gepland dus.

Tijdens de winter was het weer Man City die het actiefst waren op de markt. Kochten dit seizoen al voor 171 miljoen aan nieuwe speler nadat ze vorig seizoen al voor 96 miljoen aan spelers hadden gekocht. Ik haalde in de winter via een vrije transfer Dennis Kruse binnen een 18 jarige verdediger. We zien wel of het wat wordt.

Mandanda bleek tot nu toe een toptransfer te zijn. Heeft super reflexen en heeft al een pak mooie saves gedaan. Het feit dat ik maar 1 goal per 2 matchen binnen krijg is zeker voor een groot deel te danken aan hem. Mijn gelijk werd nog eens bevestigd toen hij UEFA doelman van het jaar werd. Rooney werd trouwens spits van het jaar en Ronaldo middenvelder van het jaar.

We zijn nu 1 februari en ik sta momenteel 5 punten voor op Arsenal en Chelsea met een match minder gespeeld. Nog volop op titel koers dus.

iTrader
    0
    Na de wintertransfer periode kwamen we even in een dipje na 2 gelijke spelen waardoor onze voorsprong van 5 naar 1 punt zakte. De 2e match die ik gelijk speelde was overigens mijn 100e match al. Gelukkig herpakte mijn team zich vlug en wonnen we onze volgende wedstrijd in de 5e ronde van de FA Cup wat later volgde al de 6e ronde waar we ook weer wonnen en zo door mochten naar de halve finale tegen stadsgenoot Man City.

Ondertussen begon ook de Champions League weer. Waar ik makkelijk kom af maakte met Bordeaux 3-0 en 3-1. In de competitie wonnen we dan onze volgende 5 wedstrijden waaronder 0-2 bij Arsenal en zo een stevige optie op de titel te nemen. Jammer genoeg volgde na die 5 overwinningen weer een dipje met 3 gelijke spelen waaronder uit op Blackburn en Chelsea en een 3-3 gelijk spel thuis tegen Man City een klein drama die laatste natuurlijk. Daardoor kwamen Arsenal en Chelsea plots weer erg opzetten.

In de kwart finale van de Champions League wachte Inter die ik weer redelijk vlot met 2-0 en 3-1 opzij zette. In de halve finale van de FA Cup kon ik al meteen wraak nemen op City door te gaan winnen en zo door te stoten naar de finale waarin ik Chelsea ontmoete die Arsenal overwon.

In de competitie leek het plots nog een erg spannende slotfase te worden maar door mijn 6 laatste wedstrijden, waaronder een 0-2 overwinning op Liverpool en een 7-0 overwinning op West-Brom, te winnen won ik al bij al nog makkelijk de Premier League met 95 punten wat er op het eind nog 10 meer waren dan Arsenal en 13 meer dan Chelsea. Ik verloor in de competitie maar 1 keer, thuis tegen Arsenal.

In de Champions League halve finale ontmoete ik Real Madrid die in de slotfase van de heenwedstrijd nog een tegendoelpunt konden maken en waardoor ik met een magere 2-1 overwinning richting Madrid moest. Daar kwam ik ook nog eens vlug 1-0 achter maar slaagde er nog in om de situatie recht te trekken en nog te winnen met 2-3 waardoor ik met 6 zeges op rij naar de finale mocht.

Die finale moest ik spelen tegen Arsenal. Ondanks het feit dat ik de betere ploeg was kon Fabregas vlak voor rust het enige doelpunt scoren met een geplaatst schot van net buiten de zestien waardoor een verlenging van mijn Europese titel er net niet in zat. Een behoorlijke terleurstelling zeker aangezien we genoeg kansen hadden om te scoren. Van de 61 officiele matchen dit seizoen slaagde ik maar in 1 match niet te scoren laat het natuurlijk net de belangrijkste van allemaal te zijn.

Gelukkig kon ik al een week later revange nemen in de FA Cup finale tegen Chelsea. Het werd nog een leuke match met genoeg doelpunten dit keer. 4-3 was de eindstand.

De League Cup werd trouwens gewonnen door Arsenal die Liverpool klopten in de finale. Ik vloog er daarin al vroeg uit door Chelsea. Arsenal won ook de Community Shield.

Topschutter van de ploeg werd Rooney met 25 treffers. Ook Ballotelli speelde dit seizoen ondanks zijn jonge leeftijd te pannen van het dak met 18 goals en 20 assists. Verder presteerden ook Ronaldo, Evra en Belletti uitstekend. Vooral Belletti is wat verrassend aangezien zijn leeftijd van 33 en het feit dat hij amper 4,6 miljoen koste maar presteerd toch meer dan degelijk. Hargreaves gaat het nog niet makkelijk hebben om volgend seizoen van die rechtsback positie te spelen.

Ballotelli werd wel schromelijk over het hoofd gezien bij de verkiezing van beste jeugdspeler. Een trofee die hij vorig jaar nog won en nu ook weer topfavoriet was. Hij werd dan wel weer verkozen tot 2e beste speler na Fabregas. Redelijk onlogisch als je het mij vraagt. De enige prijs die we eigenlijk wonnen was die voor beste manager voor mij dus.

In het Champions League sterren elftal kon enkel Ballotelli een plaatsje veroveren. In de Premier League sterren elftal was ik wel een pak beter vertegenwoordig met maar liefst 7 spelers.

In de komende transfer periode ga ik proberen om Veloso (MC) en Traore (VL) binnen te halen. Veloso zou dan de plaatst innemen van Hargreaves die als rechtsback gaat gaan spelen en Traore dient vooral om wat meer reserve te hebben op de linkerflank en op termijn Evra te vervangen. VDS, Scholes, Neville en Giggs stoppen er dit seizoen mee. Ga zien of ik ze een plaatsje kan geven in mijn trainersstaff. Heb het al geprobeerd maar ze vroeger 75 000 - 200 000 per maand wat veel te veel is voor een trainer binnenkort nog eens proberen dus.

Mijn stadion wordt momenteel weer uitgebreid dit keer met een dikke 7000 plaatste wat het totaal op een even 100 000 zitplaatsten gaat brengen. Hetzelfde gebeurde trouwens in FM 08 waarin Old Trafford ook in mijn eerste 2 seizoen tot 100 000 plaatsten werd gebracht. Best leuk zorgt voor een pak extra tickets inkomsten.

Al kan ik zeker niet klagen van mijn inkomsten. Dit seizoen draaide ik een omzet van 436 miljoen een stijging van 54 miljoen tegenover vorig jaar. Mijn merchandising steeg dankzij mijn twee nieuwe feeder clubs (eentje in China en eentje in de VS) met 20 miljoen tot 46 miljoen. Ook de sponsors doen er een schepje bovenop waar ik vorig jaar nog op 37 miljoen kon rekenen krijg ik nu 39 miljoen.

Dankzij 3 opeenvolgende finale plaatsten in de CL sta ik nu ook 1e in de Uefa Coefficient ranking.

Ook nog een leuk berichtje de zware transfer uitgaven van Man City zorgen voor zware rode cijfers. Wel leuk om te lezen.

Member Finarfin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Blijf zo verder doen tot je de quadruple binnen haalt.

Banned Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mooi verslag, altijd leuk om ze te lezen!

iTrader
    0
    Bedankt voor de reacties

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Finarfin Bekijk bericht
    Blijf zo verder doen tot je de quadruple binnen haalt.
    Ik ga voor de 7 op 7. Niet enkel de Quad maar ook nog eens de Community Shield, Europese Supercup en WK voor Clubs er bovenop. Heb het in FM 08 voor elkaar gekregen in mijn 9e (was ook mijn laatste) seizoen. Dus kan nog wel even duren.

Een slechte dag is gauw gebeurd. En zeker in FM 09 vind ik dat mijn spelers vlugger moe worden rotatie lijkt belangrijker dan ooit zeker in de winter eens je tot 3 wedstrijden per week moet spelen rond kerstmis en zo. Dan moet je plots ook nog League Cup matchen spelen begint de FA Cup al. Dan durven je spelers plots wel even een off day hebben.

Member supervoet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heel mooi! Lekker uitgebreid enzoo...

Member OxYg3N's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat zijn die feeder clubs eigenlijk? En hoe krijg je ze?

Member supervoet's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devi Bekijk bericht
    Sattelietclubs
    Je krijgt ze door aan het bestuur te vragen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devi Bekijk bericht
    Feeder clubs zijn satteliet ploegen. Die kan je krijgen door te vragen aan het bestuur. Je hebt verschillende soorten je hebt gewone waarbij je wat spelers van jouw kunt uitlenen om zo wat wedstrijden te spelen meestal heb je bij zo'n deals ook een eerste optie wat wil zeggen dat als ze een bod aanvaarden op een van hun spelers jij dat bod kan evennaren en zo ook proberen die speler binnen te halen. De interresanste vind ik de commerciele deals met een club uit de VS, China, Japan of Korea waardoor je merchandising (truitjes enzo) verkoop enorm stijgt.

iTrader
    0
    In de zomer kreeg ik voor een dikke 80 miljoen om transfers mee te doen. En dus was het halen van Veloso (28,5 miljoen) en Traore (12,5 miljoen) geen probleem. Jammer genoeg heeft Arsenal niet echt goed gezorgd voor Traore want ondanks dat hij nu al 20 is is hij amper verbeterd kreeg geen wedstrijden en dat is er ook aan te zien. Moe normaal in staat zijn om even goed te worden als Evra maar daar gaat toch nog een hoop werk aan zijn om hem zo ver te krijgen. Er was ook behoorlijk veel interresse in mijn spelers en dus mocht Kuszczak voor 5,5 miljoen vertrekken. Ook Fabio mocht beschikken voor 4 miljoen.

Verder haalde ik Woods binnen die einde contract was bij Chelsea. Een redelijk talent jammer genoeg compleet verwaarloosd door Chelsea. Door het binnen halen van Veloso en Woods had ik wat teveel middenvelders en mocht Fletcher voor 17,5 miljoen beschikken.

In de groepsfase van de Champions League moest ik tegen Benfica spelen en toen viel me hun spits Cardozo erg op enorm sterk in de lucht en een fantastisch afstondschot. Jammer genoeg gaven mijn scouts toen aan dat het verkrijgen van een werk vergunning onmogelijk zou zijn. In de zomer kreeg ik echter een nieuw rapport waar mijn scout melde dat het wel zou mogelijk zijn om een werk vergunning te krijgen. Aangezien ik wel wat extra kopkracht in de aanval kan gebruiken aarzelde ik niet lang en haalde hem voor 17,5 miljoen binnen. Daardoor had ik Berbatov op overschot en die mocht dus vertrekken naar Chelsea voor 27 miljoen.

Daarnaast investeerde ik ook nog wat in de toekomst door supertalent Matt Lee en 16 jarige centrale verdediger binnen te halen voor 4 miljoen aan compensatie aan West Ham. Is nog erg jong maar mijn scouts en coaches zijn er razend enthousiast over en zijn stats zijn nu al erg goed. Ferdinand vervangen komt waarschijnlijk iets te vroeg maar tegen dat Vidic met pensioen gaat moet hij zeker goed genoeg zijn om een basisplaatst te veroveren.

Een erg actieve transfer periode dus. En al bij al nog redelijk goedkoop ook voor 63 miljoen gekocht en voor 54 miljoen verkocht. Dus erg veel verlies maak ik niet.

Balotelli volgde Ronaldo op als beste speler volgens de supporters. Giggs, Neville, Scholes en van der Sar gingen met pensioen. Giggs, Neville en VDS kregen wel een plaatst in mijn trainersstaf dus hun bijdrage aan het success van Man Utd is nog lang niet afgelopen.

In de zomer werd ook het WK gespeeld. Daarin versloeg Argentinie Portugal in de finale. Brazilie stelde behoorlijk teleur en dus werd Dunga ontslagen en vervangen door Scolari waardoor Chelsea dus een tijdlang zonder manager zat. Wat misschien hun iets minder start verklaard. Het WK 2018 zal overigens niet in Belgie en Nederland maar in Italie worden gespeeld.

We begonnen het seizoen met de Community Shield tegen Arsenal die we wonnen met 3-1. Meteen een leuk begin zeker tegen onze belangrijkste tegenstander. In de competitie zijn we weer topfavoriet en begonnen we uitstekend met 15 op 15. Toen moesten we naar Arsenal waar we 2-0 achter kwamen maar op het nippertje nog een gelijkspel uit te brand wisten te slepen. Zo kwam een einde aan een reeks van 11 wedstrijd zonder punten verlies en tegendoelpunt in de competitie. Maar geen nood we begonnen meteen aan een nieuwe die nu nog altijd duurd.

In de Champions League waar we samen met Real Madrid als topfavoriet vertrokken, al beschouw ik Arsenal eerder als mijn grootste concurrent, gingen we zonder problemen door. Na 4 wedstrijden waren we alweer gekwalificeerd en konden mijn reserven de klus afwerken. Dat lukte hen goed ze kwamen 0-5 voor tegen Galatasary maar moesten op het eind wel nog 3 doelpunten incasseren. Werder Bremen werd ook afgehandeld door mijn reserven met 4-1 we kwamen eerst achter. Altijd leuk als zelfs je reserven zonder problemen de tegenstand afmaken. Met 25 goals gescoord en 6 tegendoelpunten was het een erg spectaculaire groepsfase. In maart wacht echter het echte werk tegen Atletico Madrid.

In de League Cup mogen we straks tegen Arsenal strijden om een finale plaatst na winst tegen Plymouth, Chelsea en Sunderland. In de competitie kwamen we na het punten verlies tegen Arsenal nooit echt meer in de problemen. En staan zo op 1 januari na 18 wedstrijden 13 punten voor op Arsenal die wel een wedstrijd minder hebben gespeeld.

Nu zitten we dus in een nieuwe transfer periode maar na een drukke zomertransfer periode ben ik niet echt op zoek naar iemand. Al blijft een rechtsback van wereldklasse niveau nog altijd welkom zeker nadat Hargreaves zijn been brak en voor 6 maanden uit is.

Van mijn zomertransfers ben ik tot nu toe heel erg tevreden. Cardozo is een echt beest vooraan en zorgt ervoor dat Rooney en Tevez ook een pak beter spelen en meer scoren. Veloso vervuld zijn rol als spelmaker op het middenveld voortreffelijk en zorgt er samen met Diarra voor dat de tegenstander weinig aan rondspelen komt. En ook Traore en Woods zijn belovend heb ze een pak wedstrijd minuten gegeven hopelijk werpt dat zijn vruchten af.

Mijn doelman Mandanda werd trouwens weer uit geroepen tot doelman van het jaar en blijft dus tonen dat die 42,5 miljoen een goede investering zijn.

iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Misschien Santon halen als rechtsback ?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Durge Bekijk bericht
    Misschien Santon halen als rechtsback ?

Ziet er een leuke speler uit. Verre van top maar heeft potentieel. Is beschikbaar om uitgeleend te worden momenteel dus hem binnen halen zou niet al te moeilijk mogen zijn. Zal er nog wat scouts op los laten en dan zien wat ik er mee doe.

Al zoek ik vooral een rechtsback die meteen een basisplaats kan veroveren genre Srna, Daniel Alves of Maicon.

Wat me wel opvalt is dat de AI zijn talenten niet echt verzorgd. Vele toptalenten hebben nog dezelfde stats als 2 jaar geleden toen ik het spel starte. Zie ik het fout? Of is dat normaal? Is wel maar een gevoel heb van een paar spelers een screen van het begin maar belange niet van allemaal dus echt hard bewijs heb ik niet.

iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Talenten verbeteren wel maar slechts heel traag omdat de AI meestal de beste spelers opstelt en geen risico's durft nemen om iemand eens speelminuten te gunnen. En Santon speelt bij mij al meteen (AC Milan) dus zo'n risico is hij nu eenmaal niet. En met een 16 voor crosses is hij de ultieme winger.

Member Fré_'s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Cardozo is echt een held.
    Leidde bij mij helemaal op z'n eentje Benfica naar UEFA beker winst.

iTrader
    0
    Talenten verbeteren wel maar slechts heel traag omdat de AI meestal de beste spelers opstelt en geen risico's durft nemen om iemand eens speelminuten te gunnen. En Santon speelt bij mij al meteen (AC Milan) dus zo'n risico is hij nu eenmaal niet. En met een 16 voor crosses is hij de ultieme winger.

Kan idd over zowat de ganse rechtkant uit de voeten. Even vlug vergeleken en moet eigenlijk niet onderdoen voor Rafael en is een jaar jonger. En zeker aangezien Rafael al 2 jaar een aardig aantal wedstrijden heeft mogen spelen is ie amper vooruit gegaan. Rafael zou dus wel eens kunnen gaan en Santon komen.

iTrader
    -1 (0%)
    Weblogs
    1
    Hmm Santon is blijkbaar bij jou niet vooruitgegaan in die 2 jaar

iTrader
    0
    Hmm Santon is blijkbaar bij jou niet vooruitgegaan in die 2 jaar
    Zoals ik al zei talent verbeteren amper. Traore volgde ik vanaf het begin en die is in die 2 jaar ook niet verbeterd. Nochtans mag je van Arsenal toch wel verwachten dat ze in staat zijn om een talent goed op te voeden.

Op het officiele forum was er zo ook een thread over Balotelli en die was bij degene die hem niet zelf in de ploeg hadden ook niet verbeterd na 2-3 jaar. Is nochtans een super talent.

Beetje jammer hopelijk corrigeerd de patch het een beetje. Of wel heb ik nu net pech dat ik net die spelers uit pik die de AI niet goed begeleid al vrees ik ervoor.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten