Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Cycling Manager

Member
    iTrader
    0

Cycling Manager

Zijn er hier mensen die nog Pro Cycling manager spelen? Ik heb 2006 vrij veel gespeeld, en speel sporadisch nog op 2007. Niet veel nieuws, maar een degelijke game voor de liefhebbers al bij al... Er zijn geen alternatieven voor zover ik weet.

Ik speel op PC? maar er is ook een PSP versie.

Nog volk ^^?

Jaja, volgens mij heb ik dit in het verkeerde forum gezet, sorry

Member Timmie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    4
    moved

"De wereld is soep en het denken meestal een vork: tot smakelijk eten leidt dat zelden."
    Harry Mulisch.

Approved 9-lifer passero's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    ik heb het even geprobeerd maar het lukte me niet goed
    Als ik meedeed aan een wwedstrijd waren mijn rijders al na een halve wedstrijd pompaf... en we zaten nie eens vanvoor

Member
    iTrader
    0
    In de zomer wel wat gespeeld, maar het is nogal crap als vinokourov u inhaalt en ge direct denkt: doping

25% van de database is geschorst ofzo int echt. Misschien in de vakantie is zoeken achter een geupdate database, zonder de zondaars.

Member Timmie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero Bekijk bericht
    ik heb het even geprobeerd maar het lukte me niet goed
    Als ik meedeed aan een wwedstrijd waren mijn rijders al na een halve wedstrijd pompaf... en we zaten nie eens vanvoor
    hehe,dat had ik ook altijd

"De wereld is soep en het denken meestal een vork: tot smakelijk eten leidt dat zelden."
    Harry Mulisch.

Member
    iTrader
    0
    Ge moet natuurlijk wel zien dat u renners iets of wat fit zijn...

25% is wel een beetje te veel van het goede Wesdude . In de 2007 versie heb je Vinokourov, Kasjetskin (of hoe je dat in godsnaam schrijft) en Rasmusen bij de toppers die nog rondrijden en die eigelijk geschorst zijn. Uiteraard heb je nog wat andere subtoppers of gewone renners (Moreni, Leukemans) die er ook in zitten. Maar echt veel zijn het er toch niet...

Oh, en vanaf 2008 wint Vino toch nix meer , hij piekt zoizo naar de tour, maar dan wint Dekker al zonder héél veel problemen.

Kga nu beginnen aan een het2009 seizoen met Rabobank. Vorig jaar de Tour gewonnen met dekker, 3x 2de in Parijs Roubaix, RVV en Gent-Wevelgem met Flecha. Milan San Remo gewonnen met Bettini, dat waren zowat de meest memorabele... Dekker ook 2des geworden in de protour eindstand, en de ploeg 2de meeste overwinningen. Dit jaar heb ik Rogers er bij en probeer ik Cancellara nog te tekenen; dan moet ik toch eens een kasseiklassieker kunnen winnen .

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk bericht
    hehe,dat had ik ook altijd
    En wat doe je er dan aan? Of ben je dan gewoon gestopt? :P

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door passero Bekijk bericht
    En wat doe je er dan aan? Of ben je dan gewoon gestopt? :P
    Als je renners gewoon in het pak zitten moeten ze hem normaal gewoon kunnen uitrijden hoor... Je kan best een paar knechten je kopman heel de tijd laten beschermen. Als hij dan nog moe is halfweg, dan heeft hij een fitness van 11% ofzo en is het echt niet de bedoeling dat je hem opstelt

Member =[LoF-ViRe]='s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Leuk spel dat wel veel tijd in beslag neemt, nog meer dan football manager.
    Verder vind ik de old-school database heel leuk met alle toppers en hun teams van vroeger, en alle toppers van nu al ingebouwd als jeugd.
    In gewone database had ik wel altijd problemen dat zelfs al win ik alle belangrijke en minder belangrijke koersen ik aan het eind van het seizoen toch nog altijd verlies draaide. Zo na 3 seizoenen failliet. Iemand hier tips of oplossingen voor?
    Unreal Tournament [WoD]TC, FuZZy, KaiKyra
    PS3: ID: fuzzykeuhn
    Platinums: 12!
    PC: Asus P6T Deluxe V2 / i7 920 + Scythe Mugen 2 @4GHz / Corsair dominator 6GB / MSI GTX 295 / XM-25 SSD 80GB + 1TB Spinpoint F1 / Asus 24" 2ms

iTrader
    5 (100%)
    Weblogs
    3
    Kan je eigenlijk zo geen carriere beginnen met een beginnende ploegske en kermiscoursen doen ofzo?om je dan zo op te werken of kan je enkel maar de echte ploegen nemen en de grotere races doen?

Ben begonnen met quickstep en na 1 koers had ik toch 1 iemand in de top 10 (steegmans) na een sprint toch nog de top 10 binnengeduikt...
    Op 20km van de finish was er een groepje onstaan uit het peleton en jammer maar die kon ik niet bijhouden...

Member
    iTrader
    0
    Dat hangt er van af Lof-Vire. Als je je de goals van de sponsor niet kon vervullen maar toch telkens een aantal nieuwe toprenners aantrok, dan zal je budget uiteindelijk wel te laag geworden zijn... Maar als je een beetje kijkt, en er voor probeert te zorgen dat je niet valverde, A schleck, F schleck, boonen, bennati, cancellara, ballan, evans, bettini, Contador, Ricco, Di Luca; als kopmannen hebt, dan kom je er wel normaal . (beetje overdreven, maar je snapt wat ik bedoel)... Met welk team speelde je?

@Passero : je kan met een procontinentale ploeg beginnen, en daarmee opwerken naar een protour ploeg. Er is maar 1 koers kalender, dus van die kermiskoersen enzo zitten er niet in. Ik weet dat er packages zijn met zowat elke renner die je je kan indenken, dus ook de continentale ploegen, en waar je waarschijnlijk veel meer keuze hebt qua races, maar deze heb ik nog nooit gespeeld... Het is trouwens al vrij uitdagend om met een slechte procontinentale ploeg het spel te spelen. Je moet echt alles op alles zetten om af en toe een ereplaats mee te kunnen pikken. Je moet je seizoen echt al goed uiplannen dan. Met een sterk team kan je zien wat je wil winnen wanneer het dichterbij komt...

Bleh, Cancellara is gevallen in de ronde van California, sleutelbeenbreuk. Nu staat flecha er nog altijd alleen voor voor de kasseiklassiekers. Cancellara zou fit zijn ongeveer een 10tal dagen voor RVV, dus misschien dat ik met een trainingkamp er tussen te gooien hem nog op acceptabel niveau krijg voor Parijs-Roubaix, maar top 10 wordt zelfs dan al moeilijk... Want om een echte klassieker te winnen (op hard weliswaar), moet je echt gewoon top zijn ^^

Member
    iTrader
    0
    ik vind het een zalig spel.Ook omdat je alles kan aanpassen.Iemand die problemen heeft met de gameplay of de database kan mij altijd eens een PM sturen.Ik help je er graag mee weg.Ook als je dreigt failliet te gaan ofzo in een carriere kan ik dat aanpassen.Je moet maar eens iets laten weten

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten