Het moment waarom velen gewacht hebben, is aangebroken!
Luttele momenten geleden stuurde SI de tweede patch voor FM 2008 de wereld in.
Over een pracht van een Valentijnscadeau gesproken ...
Meer info en download op FMBel: Patch 8.0.2 vrijgegeven
Het moment waarom velen gewacht hebben, is aangebroken!
Luttele momenten geleden stuurde SI de tweede patch voor FM 2008 de wereld in.
Over een pracht van een Valentijnscadeau gesproken ...
Meer info en download op FMBel: Patch 8.0.2 vrijgegeven
Eindelijk is de Belgische beker gefixed. Duurde lang genoeg.
Allez, laat eens weten hoe de patch speelt![]()
Hoe zit het met de cornerbug?
(inkoppen paar met vóór de eerst paal)
Dembele heeft er me net 2 ingekopt vanaf de 1e paal op een corner
btw er zit een fout in de update:
Portsmouth betaalt Tottenham 1 miljoen per match dat Defoe speelt voor een gans seizoen, daardoor gaat Portsmouth zo goed als blut en Tottenham wordt heel rijk.
Enige oplossing is om in de editor dat zelf te verwijderen.
Laatst gewijzigd door Wesdude; 15 februari 2008 om 12:45
Of een game met Tottenham beginnen![]()
Cristiano Ronaldo en Gareth Bale schieten nog altijd elke vrije trap in de muur.Ik speel wel verder in een bestaand spel, maar match engine patches zijn normaal save game compatibel, dus ik neem aan dat dat gewoon niet gefixed is. Aangezien dit de laatste patch is: gigantische misser. Voor de rest lijkt de match engine iets beter, maar veel andere zaken zoals confidence, financiën en transfer onderhandelingen blijven brol.
Is dit de allerlaatste patch die ze uitbrengen?
Had ook geen probleem met de beker in de vorige patch. De cornerbug zou wel mooi zijn als die opgelost is. Al moet ik dan wel een nieuw spel starten, kweet niet of ik daar nog zin in heb. En Tottenhambug is funny![]()
Weeral een compleet mistasten van SI met de nieuwe patch: van sommige spelers dalen de stats drastisch van de ene dag op de andere. Vb: Cristiano Ronaldo die bij mij nu in zijn allerbeste vorm verkeert is zomaar 1 of meer punten op een hoop attributen kwijtgeraakt. Ronaldo die voor de patch steevast 20 op dribbelen had (en terecht!), heeft nu nog maar 18. Spelers als Ibrahimovic daarentegen hebben wél 20. Pace, Acceleration, Free kicks, First touch, Penalty taking, Crossing, Finishing,... Allemaal minstens een punt minder. Bij Rooney en Tevez merk ik gelijkaardige dalingen.
Die dalingen zijn wel totaal niet in overeenstemming met hun prestaties, vooral bij de spitsen die nu beter afwerken dan ooit tevoren, dus ik veronderstel dat ik niet moet klagen. Alleen het feit dat het ganse verschijnsel zo inconsistent is tegenover andere spelers stoort mij; het lijkt de CPU spelers niet te treffen. Maar bon, afgezien hiervan spelen de matchen veel leuker, dus al bij al is de balans toch positief.
Spanish registration shit mag ook wel opgelost zijn..
Kortom: ik ga dus nog wachten met te downloaden en doe nog wel even voort met de 8.0.1. Het gaat nu ook net goed met FCB en Saint- Etienne ...![]()
WTF?
Sommige stats van bepaalde spelers dalen echt drastisch
Ik heb wel de indruk dat afstandschoten er iets gemakkelijker ingaan (?), en kansen worden beter afgewerkt.
én vrije trappen en corners gaan eindelijk wat beter.. penalties ook beter..
4of5 vrije trappen binnen in 8 matchen.
1x Stijn De Smet, 1x Sirl , 1x Matias Fernandez & ..?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)