1-2 voor, maar beste mid deraf met rood![]()
1-2 voor, maar beste mid deraf met rood![]()
Het stadion is te klein wanneer Hu Huai Yi zich door de centrale verdediging worstelt en de 2 - 0 voor Stimp binnenknalt.Stimp verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te concentreren op hun verdediging.
overwinning zal wel binnen zijn
De ruststand is 5 - 0.i-Unit dicteerde het spel met 61 procent balbezit.
Tijdslaafjes had het meeste balbezit, namelijk 66 procent. Wel 0-2 achter.![]()
Crabbers FC - TKiFr 3 - 2
3 - 2 is de ruststand.Deze helft was voor TKiFr, dat de bal 51 procent van de tijd in bezit had.
2 - 0 is de ruststand.Stimp, dat een balbezit had van 76 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Met 3-0 zochten de spelers de kleedkamer op voor de rust.Deze helft was Shotters met 55 procent het meest aan de bal.
ng lekker op pic, ma nu is mn aanvaller geblesseerd, en wsl lang ant tekstje te zien
![]()
De tussenstand is 1 - 1.Beide ploegen waren erg aan elkaar gewaagd gedurende de voorbije 45 minuten.
hmm, hopelijk geen puntenverlies
Halftime score was 1 - 2.veldekens claimed to be the more dominant force in the game, and the statistics agreed with them - possession being 56 percent.
crap
komaan vcv!![]()
Al 2-0 achter, hopelijk komen we nog terug
De ruststand is 0 - 0.Geen van beide ploegen kan de wedstrijd naar zich toe trekken op dit moment.
Heb mijn tactiek een beetje verandert en hem compleet vast gezet, hopelijk scoren mijn spitsen nu nog.![]()
op 2 min van 2-0 naar 4-0
joepie
6-0 voor, het is weer op en top spannend![]()
5-0 voor en 81% bb... m'n tegenstander had er psies nie veel zin in ... reservespits er nu ook nog es af 't gaat de goeie kant op, straks kom ik zelfs nie meer aan 11 man![]()
1-3 achter met 60% bbz tegen een lunder..
Kan iemand mij dat uitlegge? :o
4-4 ondertussen
Vuil kuthoerenspel
KVO kan de achterstand verkleinen tot 2 - 1. Op de linkerflank maakt Edward Świerz een prachtige combinatie, die vlijmscherp door de verdediging sneed, uitstekend af.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)