Na 10-1 te verliezen tegen Ajax (4 rode kaarten) wonnen we in de beker tegen een 1ste provincialer met 16-0 en tegen Standard met 10-1
![]()
Na 10-1 te verliezen tegen Ajax (4 rode kaarten) wonnen we in de beker tegen een 1ste provincialer met 16-0 en tegen Standard met 10-1
![]()
Kben es een spel begonnen met Oudenaarde en het loopt vlotjes moetek zeggen, in de beker zitten we nu in de 6de ronde na 2de klasser eupen te hebben uitgeschakeld en in de competitie hebben we net onze 1ste match gewonnen van mede-degradatiekandidaat Londerzeel. Maar we gaan voor kampioen, en dat met een transferbudget van 5k en een loonbudget van hou u vast: 301euro! (waar ik met 2.5k overigens ver boven zit)
EN
ik heb Pietro Alatta aangenomen als scout(kwestie van es een tof weetje te verspreiden)
Laatst gewijzigd door *Brommerken*; 23 december 2007 om 23:14
FM 08 er af gegooid en terug de 07 geïnstalleerd + data patch van manutd.nl
Dwz: Een beter spel mét de nieuwste transfers etc.![]()
Ustari, Akinfeev en Schmeichel worden bij mij altijd beste keepers die er zijn (en die geen gens zijn).
Ik krijg de meest belachelijke stadionuitbreidingen ooit: vorig seizoen 47 zitjes, nu 877 zitjes. Terwijl mijn stadion elk weekend weer afgeladen vol zit met maar 12900 zitjes.![]()
Ze bieden hier continu zotte prijzen voor Richards.. 39mil , 48 Mil
Richards gaat een wereldtopper worden dus hou maar bij
en net een TOPPER van formaat gevonden als targetman
Andy Carrol ik denk van west ham, is groot en krijgt de ideale targetman stats
beter zul je niet snel vinden voor in de toekomst want hij is echt een groot talent, letterlijk en figuurlijk dan ^^
hmmmz net iets stom tegengekomen
kwas een paar dagen ergens anders en nam me spel me
daar dan en treble gewonnen maar nu ik terug thuis speel komt die treble niet in mijn profielstatus, wel in het teamgeschiedenis...
dus nu moet ik nog beter me best doen om de beste belgische trainer te zijn
Barcelona nu ook net in 2011-2012 kampioenschap simpel gewonnen en ook de CL weeral...
maar ben pissed dat die treble niet bij me eregalerij komt te staan![]()
ik kon hem gratis krijgen in 2011 maar ik speel ook al eventjes
maar denk wel da je in het begin rond de 5mil moet kunnen halen zeker, mss zelfs minder, maar of hij in het begin van het spel al wilt weggaan weet ik niet, hij is dan nog een jeugdspeler en bij een engelse ploeg gaan er niet veel jeugdspelers snel weg, tenminste bij mij toch
Ik heb het weer geflikt ! Een speler verkocht voor 14.5M + 40% aan Barcelona. Een half jaar later koop ik hem terug (ik moet volgens een weddenschap dit seizoen de CL winnen, dus had een topspits nodig) voor 15.25M. Ik krijg van Barcelona ineens ook 6M terug. :')))
Met KVSK in mijn 9de seizoen (2014-2015):
Kampioen in de JL (5 speeldagen op voorhand)
Champions League (0-2 tegen Man. City, na zowel Milan als Munchen eruit gekickt te hebben)
en de Beker van België !
Meteen de eerste keer dat ik zo'n succesvol seizoen heb, met de topscorer in de eerste klasse, CL, en beker!![]()
Ustari wordt ziek goed in FM08
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)