Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 359
    Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
    Dat is wel overdreven die bedragen... ne Zidane kostte indertijd 3 miljard BEF, dat is ocharme 75 miljoen euro.
    En we weten allemaal dat Cesc nog niet aan de enkels van Zizou komt
    Ach die transferbedragen werken in beide richtingen en bovendien verdien je normaal gezien wel genoeg geld in FM dus echt zo'n probleem is het niet. Mij stoort het alvast niet.

Heb deze winter zowat mijn ganse reserven van Man Utd verkocht heeft toch bijna 30 miljoen opgebracht dus last van geen spelers kunnen verkopen heb ik ook niet.

Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Probeer eens een speler voor dubbel zijn waarde te verkopen, je zal lang bezig zijn.
    Weer een non-antwoord, of beter gezegd een utred-antwoord.

Member BBQezel's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evil_konijn Bekijk bericht
    Probeer eens een speler voor dubbel zijn waarde te verkopen, je zal lang bezig zijn.
    eigenlijk niet
    als een spelers paar wedstrijden speelt en hij haalt een average van 7.20+ zul je makkelijk voor dubbele en meer kunnen verkopen hoor als er teams hem willen, natuurlijk nu wel niet zo snel als hij al 10+mil waard is meteen maar geleidelijk aan kan het ^^

Shaktar: Eddie Johnson gekocht, speelde 6wedstrijden waaronder 5invalbeurten en ging voor 8.5mil + 50% doorverkoop weg en kocht hem voor 3.6mil ofzo... je moet gwn ook geluk hebben inderdaad

maar spelers die goede average hebben ben je snel kwijt hoor ^^

met Shaktar dus jeugdcomplex dat verbeterd word, stadion word groter maar onbekend hoeveel...
    ook kampioen met 20 punten los ofzo dankzij topaankopen en 1 enkele vraag voor meer transfer geld kwam er in totaal 101mil vrij
    voornaamste inkopen: Makoun, Van Der Vaart, Gyan, Modric
    dat was voornamelijk want andere zijn amper in me team of spelen gewoonweg nog niet
    spelers werden zo goed als niet verkocht behalve nutteloze speler(s)

maar iedereen zit wel achter mijn spelers aan ...
    Club Brugge
    FC Barcelona

Member Tobi-'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    mooi met Shaktar , VdV vastleggen, heb 'm ook.
    Eddie is altijd een superspeler.
    Mooi verhaaltje!
    Cercle Brugge & FC Liège
    PSN: SrFranzFerdinand

iTrader
    4 (100%)
    Ik bedoelde eig wel spelers van 10 miljoen plus. Voor spelers van 4 miljoen is dat zo moeilijk niet.

Member Nattefrost's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Barça kwam bij mij Vidic ophalen voor €34M, het is mss geen dubbel (weet niet meer juist hoeveel hij waard was), maar ik vond het toch al een mooi bedrag. De CPU zou waarschijnlijk eerder 50-60M vragen voor zo'n speler, maar dat vind ik echt belachelijk.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nattefrost Bekijk bericht
    Barça kwam bij mij Vidic ophalen voor €34M, het is mss geen dubbel (weet niet meer juist hoeveel hij waard was), maar ik vond het toch al een mooi bedrag. De CPU zou waarschijnlijk eerder 50-60M vragen voor zo'n speler, maar dat vind ik echt belachelijk.
    Dat is wel nice, op mijn spel heeft Madrid die bij zen ploeg weggehaald voor 20 miljoen ofzo.

Approved 9-lifer Close_Up's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Misschien niet zo een tof weetje maar, zo goed als mijn volledige verdediging bij Tongeren Hedera Millen is geleend. (2de seizoen,eerste seizoen kampioen geworden en gestegen naar 2de). Ook is mijn verdediging een gecombineerde vaste verdediging van de U19 en U21 ploeg van belgië.
    It used to be empty here

Member -Phoen!x-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik speel met Real madrid, hou de supporters tevreden met elk seizoen wel een supertransfer: micah richards, fabregas, karim benzema (), ...
    & voor het moment raak ik niet af van bojan... (gratis getekend int begin, maar kon ondanks mooie stats nooit echt een basisplaats afdwingen), zelf voor 0 wilt niemand hem ><
    Men average age is 21-22 jaar & beste speler is Sosnin (AM), huidige waarde een kleine 40milj €, gekocht voor 700.000€ van sint-petersburg

Enig probleem is casillas die wel elk seizoen opnieuw 1-2 spelers disliked... tot nu toe altijd die spelers gedump wegens dat casillas nogal een goeie keeper is , maar zijn houdsbaarheiddatum is bijna bereikt & men geduld ook genoeg op proef gesteld dus zal zijn laatste seizoen worden (heb ook cech gratis getekend dus wel wat reserve).

Ben ook Spaans bondscoach (finale van EK verloren tegen frankrijk, penalties in finale, 0-5 in groepfase... kloteteam!)

edit: bij mij is c ronaldo trouwens voor 80milj € naar roma gegaan, & dan goed seizoen later voor 100milj naar barcelona. Laatste keer dat ik manu checkte zaten ze in lage middenmoot (15+-), behalve rooney alle goeie weg ><

Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Phoen!x- Bekijk bericht
    Ik speel met Real madrid, hou de supporters tevreden met elk seizoen wel een supertransfer: micah richards, fabregas, karim benzema (), ...
    & voor het moment raak ik niet af van bojan... (gratis getekend int begin, maar kon ondanks mooie stats nooit echt een basisplaats afdwingen), zelf voor 0 wilt niemand hem ><
    Men average age is 21-22 jaar & beste speler is Sosnin (AM), huidige waarde een kleine 40milj €, gekocht voor 700.000€ van sint-petersburg

Enig probleem is casillas die wel elk seizoen opnieuw 1-2 spelers disliked... tot nu toe altijd die spelers gedump wegens dat casillas nogal een goeie keeper is , maar zijn houdsbaarheiddatum is bijna bereikt & men geduld ook genoeg op proef gesteld dus zal zijn laatste seizoen worden (heb ook cech gratis getekend dus wel wat reserve).

Ben ook Spaans bondscoach (finale van EK verloren tegen frankrijk, penalties in finale, 0-5 in groepfase... kloteteam!)

edit: bij mij is c ronaldo trouwens voor 80milj € naar roma gegaan, & dan goed seizoen later voor 100milj naar barcelona. Laatste keer dat ik manu checkte zaten ze in lage middenmoot (15+-), behalve rooney alle goeie weg ><
    Kheb dien sosnin ook maar dien is maar een 7 miljoen waard bij mij, wss omdat mijn training niet zo goed is, ik speel maar met standard!

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weer een tweede oude ster in mijn ploeg. Op 1 januari 2013 komt David Beckham naar Lommel.

Al 3 spelers van mij die naar een andere club gaan en waar je van leest dat de supporters meteen truitjes met zijn naam op willen. Frustrerend !
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Approved 9-lifer In_The_End's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kheb ooit Carragher op zen 37e nog naar kvsk gehaald
    Hattrick: TKiFr: s1-3:VI.247; s4-8:V.69; s9: VI.286; s10-13: V.109; s14: IV.37; s15-18: III.1, s19: IV.60, s20-21: V.28 s22: IV.63
    Popmundo: Jim Muller, drummer of No Control
    LAST.FM

Approved 9-lifer Close_Up's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mijn geleende spits laat zich zien.
    http://closeup.dommel.be/Gomis.JPG
    It used to be empty here

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    23 miljoen + 30% op de volgende verkoop voor Biglia maw, kheb hem voor meer dan het vierdubbele verkocht
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mooie deal. Ik heb hem max voor 20 miljoen aan Porto verkocht zonder % op de doorverkoop. Achteraf gezien vrij spijtig want een van mijn enige spelers die waar de aankopende ploeg nog extra geld mee verdiend (voor 23miljoen naar Atletico).
    Trotse winnaar van de pronostiekcompetitie 2005-2006
    Sponsored by 9 lives

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten