Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Tactic: guruh

Member guRuh's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)

Tactic: guruh

Wilt er iemand mijn tactiek eens testen?
    Ik ben er compleet wild van, ben er heilig van overtuigd dat hij SUPER is .
    Aan jullie om me op mijn plaats te zetten

Link: http://users.skynet.be/belsack/Home%...%202008%29.tac
    Let op het volgende:

- de defensieve lijn is heel klassiek:
    -- 2 sterke DC's, snelheid is welkom. Moesten je verdedigers uiterst snel zijn, aarzel dan niet om de defensieve lijn op te schuiven. Hoe trager je verdedigers... hoe dieper je speelt.
    -- De backs zullen sterk oprukken. 1 van de twee backs minder dan de andere (zie LCM en RCM). Uiteraard moeten ze kunnen voorzetten, tacklen, en een goed uithoudingsvermogen hebben, gewoon goeie backs dus (Daniel Alves )

- het middenveld:
    De CM kan je een box to box noemen. Eigenlijk moet hij vooral fungeren als DMC, een pijltje naar achter is veiliger als je minder goalen wilt slikken. Als hij echt goed op afstandschoten heeft, kan je dat vermeerderen. Ik verkies echter om dat niet te doen omdat de spelers voor hem dat gewoonweg beter kunnen. Maw, hij zal nooit volledig mee aanvallen, hij blijft werken als breekijzer (Work Rate!! Tackling!!)
    - De LCM en RCM (belangrijk!): In mijn tactiek staat de RCM met een pijl naar de spits. Dit is omdat hij goed kan afwerken en echt goed als spits kan spelen (Maxi Rodriguez). Mijn LCM (Carlos Eduardo) is dan weer super in het aflopen van de zijlijn en de voorzet afleveren. Pas dit aan aan jouw spelers! Rushes op rechts en LCM dat gaat afwerken is perfect mogelijk

- Aanvallende linie:
    -- AMC: klassieke AMC, goede pass in de voeten en veel creativiteit, pikt ook zijn goaltjes mee. Als hij erg fysiek is in de lucht kan je hem eventueel ook nog met een pijl naar voor zetten zodat hij zich moeit in de 16 op voorzetten vanop links/rechts. Een normale AMC kan dit niet, dus laat maar zo .
    - Spitsen: ik heb goeie ervaringen met een linkspoot op de rechtse positie te zetten. Ze laten wisselen van plaats zou ook kunnen, maar dat systeem stuurt zichzelf soms in de war

Voila, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
    Je krijgt vrij veel goals tegen, maar je scoort er een pak meer, dat is toch mijn ervaring.
    Als je besluit de tactiek te testen: doe het op een iets langere termijn (vijf tiental matchen?)

Ik speel met deze spelers:
    LeoFranco
    Rafinha - Perea/Breno/Zapata - Antanio Lopez
    Maxi Rodriguez - Mascherano - Carlos Eduardo
    Aguero
    Forlan/Altidore/Reyes

//goeroe (hindoe)leermeester [de (hij); -s]
    //portfolio

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    zal eens proberen maar ik denk niet dat ik er de spelers voor heb, mijne MC, steven defour is niet echt het type dat jij op je MC hebt staan en mijn backs zijn niet zo aanvallend ingesteld, Dor Malul kan dat mss nog wel maar dien is weg binnen paar wedstrijden, voor de AMC positie heb ik dan wel weer de perfecte speler, Anton Sosnin.
    Maar ik zal straks eens proberen

iTrader
    5 (100%)
    Hm ben blij dat je het zelf zegt.

De mensen die met Atletico Madrid spelen moeten het zeker eens testen.
    Zet desnoods Aguero in de spits in Raul Garcia als AMC.
    Als MC heb je echt wel iemand nodig met verdedigende kwaliteiten (I'm thinking Lucas/Denilson/Gattuso/Keita/Jean II Makoun/Mascherano/Mudingayi/...)

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    em macheert hier ni zo goe 6-2 verloren, halve finale cl, maar is wel normaal denk ik, ik ben daar me heel veel chance geraakt ook al heb ik geen goeie ploeg kheb er duidelijk de spelers ni veel, heb wel maar 4 schoten minder gehad op doel dan zij, dus ik heb gewoon kutspitsen die ni kunnen afwerken

iTrader
    5 (100%)
    Ja das ook nogal een moment om hem te beginnen gebruiken

Approved 9-lifer Close_Up's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Werkt alleen met een zeer stevige centrale defensie. En uw MC is zowat de belangrijkste schakel in heel uw tactiek. Doet een echt dmc zijn.

Als ik het bijvoorbeeld toepas op mijn ploeg(anderlecht) nu dan ga ik compleet de mist in. Een wedstrijd tegen standard 4 keer gespeeld met deze tactiek. En elke keer verloren, met 4-0 4-0 5-0 7-1. Met polak op de mc positie, niet echt ideaal zoals het in uw tactiek staat. En ook mijn centrale verdedigers missen wat snelheid.
    Maar op zich moet het wel werken. Maar eerder een tactiek voor echte topploegen.

iTrader
    5 (100%)
    inderdaad, het is dan ook niet voor niets dat Mascherano (mijn MC dus) op een gemiddelde van 7,56 staat, wat ik toch extreem hoog vind.

Moraal van het verhaal: spelers bepalen tactiek, tactiek bepaalt je spelers

Ondertussen 23 matchen ongeslagen, net 7-1 van Zaragoza gewonnen

Member Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kijk nooit naar in welke stats mijn spelers uitblinken hoor Enkel naar beste positie kijk ik Zo kan ik Kaka bij Milan quasi nooit gebruiken omdat ik enkel met twee flankAMC's speel^^.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten