Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member Utred's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Tips voor een beginner

Ik heb me FM2008 gekocht omdat ik een groot voetballiefhebber ben en de fifa en pesgames beu aan het worden ben. Maar ik loop soms een bettje verloren en ik weet niet wat ik moet doen.
    Heeft iemand wat tips om het een beetje makkelijker te maken?

Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    om te beginnen vraag een verslag aan van je assistent over je ploeg.
    Dan kan je zien welke je beste spelers zijn en waar je verbetering moet zoeken.

vervolgens zet je scouts aan het werk. laat ze eerst zoeken in de landen waar hun balkje vol van is (hebben ze veel kennis over). mogelijk raden ze je spelers aan . let wel op de kwaliteiten van je scouts (beoordelen potentieel/ kwaliteit) dat die toch hoog genoeg zijn. hoe hoger hoe accurater hun verslagen zijn.

vervolgens bekijk je je budget en zie je dat op de positie waar je zwak staat een versterking kunt halen.

Dan wat training betreft. je kan die volledig zelf gaan instellen maar eerst zou ik toch het doen met trainingsschema's van andere mensen . op http://fm.manutd.nl/ ja je kunnen terugvinden wat die begrippen juist inhouden, al enkele trainingsschema' en nog vele meer zoals waar je moet op letten bij bv verdedigers, defensieve middenvelders etc.

hopelijk zet dit je wat op weg

Member guRuh's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Bekijk de reeks video's eens van Miles Jacobson
    Video 1: http://www.youtube.com/watch?v=uxEa_SSIyqc

Zijn weliswaar voor FM2007, maar als beginner maakt dat niet verschrikkelijk veel uit.

Succes!

Member -Phoen!x-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    videos over fm? klinkt echt enorm saai tbh

Nuja tips voor beginner: pak een rijk team, die hebben altijd al een goeie staff, budget enzo, dan moet je je enkel zorgen maken over het voetbal in het begin. (tactiek, transfers enzo)
    En begin eens met alle menutjes eens te doornemen :d

iTrader
    4 (100%)
    Is het normaal dat mijn spitsen(eto'o en henry, dus geen prutsers) en andere spelers meer dan 5 keer in de wedstrijd alleen voor de keeper komen en geen 1 keer scoren? Ik heb heel erg veel kansen gehad die normaal gezien zo goed als altijd een doelpunt zijn, maar de 2 goals waren op corner.
    Valencia daarentegen heeft 3 deftige kansen en ze zitten er alledrie in.

Member -Phoen!x-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat is FM vaak ja
    Van die matchen dat jij 20+ keer op doel schiet, de tegenstander 1 keer & je 1-0 verliest :>

(heb al erger gehad, tegenstander had 1 keer op doel geschoten & ik stond 2-1 achter... way to go! -& nee geen owngoal- )

Member Herodes-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik heb een probleem :P

het lukt me altyd wel op zeer goeie resultate neer te zette maar financieel lukt het me egt niet. iemand een paar tips om een gezonde financiele situatie te kunne krijge?

Member pinow's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herodes- Bekijk bericht
    ik heb een probleem :P

het lukt me altyd wel op zeer goeie resultate neer te zette maar financieel lukt het me egt niet. iemand een paar tips om een gezonde financiele situatie te kunne krijge?
    Stadion laten uitbreiden, lagere lonen of spelers met winst verkopen (my favorite )

iTrader
    0
    stadion laten uitbreiden gaat niet want er is geen geld, lagere lonen is moeilijk omdat ik ocharm 15 spelers inmn kern heb zitte, en spelers met winst verkope is vrij moeilijk als je geen startkapitaal hebt

Member Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Welke ploeg speel je?^^

iTrader
    4 (100%)
    Probeer een vriendschappelijke wedstrijd tegen een grote ploeg te regelen.

iTrader
    0
    standard luik

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herodes- Bekijk bericht
    standard luik
    dan hebde echt wel wa talent in uw ploeg die ge voor veel kunt verkopen, Defour, Fellaini (3.6mil na 1 jaar), Witsel(5.75mil na 1 jaar), Papasarantis. Met geld van mijn 2 transfers heb ik jong talent gekocht, 1e dervan kon ik na een jaar echt ni meer houden, had em gekocht voor 5 miljoen en na 1 jaar voor 9.75 miljoen verkocht. Ik speel ook toevallig met Standard en 2e seizoen had ik halve finale uefa cup en dit jaar speel ik Champions League, das direct al 4.4 miljoen denk ik voor gewoon in de groepsfase te spelen

Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    na een dik jaar kan je vragen voor financieel smaenwerkingsverband. dat helpt ook wel een beetje

iTrader
    0
    ik probeer juist om al die jonge talenten te houde en nog Aaritalo gekocht, ik heb Defour en Witsel enzo nog allemaal. ben zo goed als zeker door in groepsfase van de uefa cup maar uit vorige ervaringen hebk geleerd dat da eigelijk niet zo veel geld bij oplevert. volgend seizoen waarschijnlijk champions league dus dat zal wel veel geld oplevere.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten