Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Fin de siècle

Member
    iTrader
    5 (100%)

Fin de siècle

Aan de vooravond van een nieuw tijdperk.

Vooraleer FM2007 voorgoed verdwijnt in een stoffig hoekje van de pc-kamer, mag er wel eens gereflecteerd worden over dit spel.

Wat waren voor jullie de hoogtepunten?
    De dieptepunten?
    Wat ga je onthouden?
    Favoriete speler?
    Wat heeft je verbaast?

Kortom, gooi het er nog allemaal eens uit, dan beginnen we met een schone lei aan versie 2008.

//goeroe (hindoe)leermeester [de (hij); -s]
    //portfolio

Member Glor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gourcuff, Vandenborre, Biglia en Renato Augusto heb ik in elk spelletje wel onder mijn hoede gehad. Ik ben vooral fier op de talenten die ik ergens heb gehaald voor max 2miljoen en altijd doorverkocht aan >20 miljoen na een jaar of drie.
    Trotse winnaar van de pronostiekcompetitie 2005-2006
    Sponsored by 9 lives

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Favo speler: Eddie Johnson !
    Laatst gewijzigd door Tobi-; 17 oktober 2007 om 14:01
    Cercle Brugge & FC Liège
    PSN: SrFranzFerdinand

Approved 9-lifer
    iTrader
    227 (100%)
    1) De champions League 2x op rij gewonnen, met Inter;
    (2x vs R. Madrid, 1e jaar in de laatste min., 2e jaar van een 0-2 achterstand toch nog 5-2 gewonnen )
    2) In één jaar in alle finales gestaan (en meegedaan voor de titel tot de laatste minuut) en toch nog ALLES verloren, met Inter
    3) Mijn ongeloofelijke tijd met FC Basel, voor Inter
    4) Sergio Agüero (maar ook Nasri, C. Ronaldo en K. Nakata)
    5) Dat ik met Basel 2x Barça heb verslagen (terwijl ik niet echt een goede ploeg had, maar zij wel)
    AS Roma 1927

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ik dan ook maar: favo spelers: Eddie Johnson en Gonzalo Higuain (50 goals)
    Extreme spits voor in Brazilie: Romulo, heeft er eens 70 gemaakt op een seizoen (pre-season is van extreem laag niveau in BRA )

Meest memorabel : de talloze matchen met Southend tegen Arsenal, altijd voor de knikkers spelen, altijd winnen, altijd complimenten van copain Wenger krijgen .

Grootstte mislukking: nooit naar FC Barcelona gegaan, nochtans mijn favo ploeg.

Enzovoorts

//goeroe (hindoe)leermeester [de (hij); -s]
    //portfolio

Member
    iTrader
    0
    Hoogtepunten: Goh er waren er zoveel. Die eerste titel met FCB was natuurlijk het eerste maar de CL winnen tegen Liverpool was toch ook fantastisch. Ook de super entre in de Serie A door meteen de titel te pakken was mooi.
    Dieptepunten: 5 minuten voor mijn 1e seizoen gedaan was een goal tegenkrijgen en zo in extremis nog Anderlecht moeten laten voorgaan. Toch wel even in de put gezeten want het zag er 20 matchen of zo goed uit op een bepaald moment bijna 10 punten voor en al.
    Favoriete Speler: Pekhart een goede targetman die zich altijd weer in de basis speelde hoe veel spelers ik ook kocht die normaal beter zouden moeten zijn. Maar er zijn er nog natuurlijk ook Sinclair was zo'n spits die toch altijd maar terugkwam en in de nadagen van zijn carriere nog een CL finale besliste ondanks een gans seizoen niet te hebben gespeeld. Pena was ook een altijd betrouwbare pion waar ik mooie tijden mee heb beleefd bij FCB en later ook bij Milan.

Approved 9-lifer In_The_End's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoogtepunten: de CL winnen met 5-0 in de finale met KVSK, hoewel de halve finales tegen Barca ook wel nice waren. De Uefacup die ik na het verlaten van kvsk meteen win met Liverpool en de treble het seizoen erop. Barrow van Conference North tot in Premier League krijgen (nu nog winnen). EK winnen met België.
    Dieptepunten: in men eerste seizoen Liverpool door ne slechte start net naast de titel grijpen. Nooit het WK gewonnen.
    Hattrick: TKiFr: s1-3:VI.247; s4-8:V.69; s9: VI.286; s10-13: V.109; s14: IV.37; s15-18: III.1, s19: IV.60, s20-21: V.28 s22: IV.63
    Popmundo: Jim Muller, drummer of No Control
    LAST.FM

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten