post hier je mening of discussie's over de hall of fame, timmie wil de sticky proper houde
Als je aanspraak maakt op een titel, post je criteria dan in de sticky
post hier je mening of discussie's over de hall of fame, timmie wil de sticky proper houde
Als je aanspraak maakt op een titel, post je criteria dan in de sticky
Laatst gewijzigd door Timmie; 12 december 2004 om 21:42
De sticky is terug open, lees de regels en wees duidelijk!
. Club met grootste stadionuitbreiding: TKiFr, In_The_End: 18.000 laatste uitbreiding op 24-12-2004
==>
. Club met grootste stadionuitbreiding: R.S.C.V. Vremde, tn-azerke: 20.000 Laatste verbouwing: 09-02-2005
Totale capaciteit: van 30.000 naar 50.000
als ge aanspraak wilt maken ergens op, post dan ff in de sticky
hier kunt ge praten over de records die er al zijn gevestigd.
. Club met meeste aantal overwinningen op rij
en
. Club langst ongeslagen
Hoe kunt ge da opzoeken? Begin vorig seizoen was ik 30 of meer wedstrijden ongeslagen en had ik iets van een 25 overwinningen op rij?
Iemand met supporter postte dat op het forum maarja, nu ben ik daar nie vet mee als 'k da nie kan opzoeken. Ik stond een tijdje bovenaan bij de lijst van België...
hoe kan je in feite meer dan 16 wedstrijden ongeslagen zijn?
de beker zit daar dan toch tussn en je kan toch onmogelijk niet verliezen in de beker in een heel seizoen?
sommige ploegen zitten niet in de beker
Idd, vanaf ik in de beker zat was het direct: byebye winningstreakOorspronkelijk geplaatst door Timmie
![]()
wie heeft er hier het meeste supporters in VI.de?
Ik heb er 1506.
- in VIe: FC Hederen, DJ Close_Up: 3 seizoen6,9,10
- in VIe: Staafies, SIO: 1 seizoen6
Haal daar toch keer die fout uit, djeezes![]()
ge gaat gewoon in uw wedstrijdarchief en ge begint te tellen..Oorspronkelijk geplaatst door TiGrOnX
en ether stop mee kneute, zieje ni dat da nog dezelfde lijst is omdat den helft ier altijd hetzelfde post terwijl er overduidelijk al iemand gepost heeft met betere resultaten en den andere helft voegt matchid etc ni toe, daarom is het nu simpel: géén correcte informatie = géén blik waard, direct delete
150replies lezen waarvan er 80tal dubbels tussenzitten is frustrerend..![]()
Ik heb nu al 2 potentiele U20 spelers in mn ploeg...telt dat ook? lol![]()
Club met laagste TSI-pull: 0TSI![]()
eefter vroeger eigenlijk ooit iemand speler me onbestaand tegengekomen?
da is weg é mo kben da vroeger lik ook nooit tegengekomen
of isset juist daarom 'onbestaand'![]()
Die gaat er zo hard aan he maat ^^Oorspronkelijk geplaatst door stvw
Einde vant seizoen van 7950 naar 40000 ze :')
Idd ja o_OOorspronkelijk geplaatst door Dieleman_F
al 3 spelerkes van mij die in databases zitten van nationale ploegen U20.Oorspronkelijk geplaatst door Archeoloogke
![]()
Toch al een begin he.![]()
kben uit de hall of fame geknikkerd![]()
eerst al door Ratz en dan ging ether der zich nog es mee moeien mee zijn sjanspull. bweik!
Ik heb 4 titels behaald met de straaljagers fc (nick=dreetjen) waarvan 2 in 4e, 1 in 5e en 1 in 6e.
Mijn flank (vincent horsthuis) haalde 6.5 sterren in deze match 37908645
Mijn hoogste middenveld rating is briljant (laag) of goddelijk (oude stats). Dit werd behaald in MatchID: 38393651
Mijn hoogste rechterflankaanval rating is: uitmuntend (heel laag)
. Meeste sterren rating totale team: 50.5 sterren in MatchID: 35261171
. Meeste sterren rating middenveld (wingers + IM's): 25.5 sterren in MatchID: 35261171
. Club met meeste fans => 2160 maar de laatste tijd wat verloren, door voor de cup te gaan.
. Langst in belgische beker: 30-03-2005 Het team kwam in seizoen 12 tot Bekerronde 9.
What's even worse than dying, is not being remembered by anyone --some dead guy--
altijd van die gasten die hier onze records omver komen werpen eh![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)