Dat gaat men later nog bekend maken. Ik had het zelf al opgezocht op de site van GT academy 2012.
Introduction - GT Academy 2012 - gran-turismo.com
Dat gaat men later nog bekend maken. Ik had het zelf al opgezocht op de site van GT academy 2012.
Introduction - GT Academy 2012 - gran-turismo.com
Zeg gastjes, dit kan beter hé:
Trophy Rankings - GT Academy 2012 - gran-turismo.com
edit: op die pagina "Average Gold Ranking" aanvinken
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 4 mei 2012 om 12:11
Dat is eigenlijk niet eerlijk ook eh, België is veel kleiner ivm Japan en de VS. Al die landen die ons voorgaan hebben sowieso meer spelers.
Ge moet rangschikken op average Gold maar dan ist nog altijd gene vette![]()
ik ga dit weekend ook eens proberen![]()
Ik denk dat de meeste van ons wel 10x gold hebben, veel meer kunnen we momenteel niet doen![]()
Hopelijk in de volgende round een time trial, maar ik vrees dat de full lap voor round 8 zal zijn.. En dan nog elke keer restarten als je aan de finish bent. Hopelijk ben ik mis
Dat is waarOorspronkelijk geplaatst door Goldrusher
maar heb maar 3 man in m'n friendlist die al hadden gereden en dat was juist voor Gold te halen vermoed ik.
Als iemand wat scherpere tijden heeft neergezet ondertussen doe ik wel meeIs altijd tof om elkaar tot de limiet te drijven
![]()
Nu die 2 eerste rondes is het wel wat saai vind ik, zeker met die Leaf. De 2de auto valt nog mee maar enkel die op Tokyo en Nurburgring vond ik wat uitdagend.
7/10 1ste plaats van al degene uit mijn friendslist
Average gold van 5,4 voor België![]()
Haha wij sucken wa met een average van 5.4 :') Croatie is wel indrukwekkend :o Al redelijk wat golds (1000+) en toch nog een gemiddelde van 8+ :o
Zelf ook al 10 golds maar mijn account is hollands dus ik help de statistieken van die hollandershy: ze kunnen het wel gebruiken met een gemiddelde van 5.0
![]()
maak u nog een belgische account ook aan eh
Ik zal ze vanavond of dit weekend ook es doen.
Spel is al binnen sinds gisteren of zo... wel stom dat ge het niet kunt doen in GT5 zelf (of stom dat ik er over gekeken heb...)
zo nationalistisch ben ik ook weer niet dat ik het allemaal nog eens ga doen op een nieuw account![]()
ik heb net ook meegedaan.
Is toch echt niet moeilijk om 10/10 te halen.
anyway, ik zat meestal rond de 4-6e plek in men friendslist.
Er is 1 friend die in 90% van de gevallen sneller is dan schredy.
ook 10/10, en paar mensen uit deze thread friendship request gestuurd want niemand uit mijn lijst heeft dit al gespeeld en wil beetje kunnen vgl met "gemiddelde" spelers die gewoon voor de lol mee doen.
Denk dat niemand van hier écht kans maakt om GT Academy te winnen![]()
je moet wel heel erg goed zijn om echt de plaatsen voor de GT Academy te winnen
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)