Deze spel hou ik goed in het oog want het ziet er goed uit vind ik.![]()
Deze spel hou ik goed in het oog want het ziet er goed uit vind ik.![]()
Inderdaad. Wat die destruction derby games zo geweldig maakte, was de complete chaos tijdens een race. 20 wagens die gelijktijdig de eerste bocht probeerden door te komen
In Dirthowdown zijn er amper 8 wagens per race. Lijkt me nu toch zeer weinig voor zo'n type game. Zelfs de demolition derby in grid had meer wagens.
Boxart:
Spoiler:
Heeft deze nu al vaste release datum ?
best leuk om te zien![]()
op game mania staat er nog steeds release 5/12 precies nog niet een vaste datum?
Major News: DiRT Showdown launches May 24th across mainland Europe, May 25th in the UK and ships to stores across North America on May 29th.
Did you want a demo? There's one coming for #dirtshowdown on May 1st.
@DiRTgame on Twitter![]()
9lives - X360 Games - DIRT Showdown - DiRT Showdown - hands-on
Rally, een sport die een select aantal stukje fans weet te trekken, is lang niet voor iedereen weggelegd. Toch kennen de meesten Colin McRae en werden er traantjes gelaten toen deze toppiloot door een tragisch en nogal dwaas ongeval het leven moest laten. Codemasters, die naam en faam had gewonnen dankzij zijn Colin McRae Rally-games, moest natuurlijk heel wat gaan veranderen aan zijn franchise. Het koos dan ook om met sponsors als Monster in zee te gaan en meer Ken Block in the picture te zetten in DiRT. Het scheuren door de bochten om een zo snel mogelijke tijd neer te plaatsen, was nog aanwezig, maar niet meer geheel zoals vroeger. Toch weet Codemasters door zijn maturiteit telkens topgames af te leveren die genietbaar zijn voor zowel jonge als oude chauffeurs. Met DiRT Showdown probeert het nog een ander doelpubliek aan te spreken. Fans van het oude Destruction Derby zullen binnenkort in deze arcade spin-off dus ook hun gading kunnen vinden. Maar heeft Codemasters wel genoeg frisse ideeën om hen tevreden te stellen?
Toch demo is uit testen en deze pas aanschaffen na de zomer
Demo niet ver meer...
Je kan nu al aanmelden op RaceNet voor een Founder badge, XP boost en exclusive livery voor Showdown.
GM heeft gestuurd dat ik 'm mag komen halen. Na het werk even oppikken en dan rammen![]()
Ligt ook al in MM oostakker; €48.90
Laatst gewijzigd door schredy; 22 mei 2012 om 13:49
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)