Het maakt het enerzijds wel aangenaam dat ge niet overal doorvliegt maar na tijdje steekt het tegen.
Bon zal wel eens lukken
Verder groot liefhebber van de futsal mode. Echt aangenaam om spelen.
Het maakt het enerzijds wel aangenaam dat ge niet overal doorvliegt maar na tijdje steekt het tegen.
Bon zal wel eens lukken
Verder groot liefhebber van de futsal mode. Echt aangenaam om spelen.
eindelijk op stage 2 ook alles uit op hard![]()
Ik heb mijn pre order code voor het all star team ingevoerd via psn store, maar ik zie het nergens in het spel staan. Heeft er iemand hetzelfde probleem voorgehad? En kan er iemand helpen? Ik kan mijn code ook niet meer ingeven via de redeem code op fifa street. Het zou zo klote zijn moest ik mijn code kwijt zijn omdat het niet deftig was uitgelegd...
Gisteren in knockout toch de overwinning gekregen toen de tegenstander quite. Stage 2 vind ik niet zo leuk, met al die toernooitjes. Stage 3 ziet er wel leuk uit. Eerst gewoon alle stages doen en dan mss eens alles op hard proberen.
Nog altijd dat eerste tornooi niet uit op hard.
En ik maak het telkens zelf om zeep.
Momenteel geraak ik nog niet verder dan halve finale, kom dan soms tot 1-4 voor na 1 helft en dan zak ik gelijk ne pudding in elkaar, lukt er niks meer, verdedig ik slecht,... en doe er nochtans niet om![]()
heb men eerste echte speler vast: modric(op zich niet zo goed eigenlijk
but it's a start)
Vind deze street echt niet leuk, had er veel van verwacht na de demo maar online pfff soms ben ik 3 tot 4x zo goed en krijg ik de bal er niet in omdat de tegenstander een superkieper heeft en dan verlies ik soms zelfs met 5-1 ofzo... terwijl ik zeker 4x beter was. In de gewone fifa kan het zijn dat je eens gepakt wordt op de counter maar dan verlies je met 0-1 ofzo in dit spel heeft skill eigenlijks niets te maken of je nu wint of niet...
stage 4 moet je challenges doen tegen echte topploegen (arsenal, tottenham,... als je dan wint mag je een speler kiezen uit 3 voorstellen, nie altijd even goede voorstellen maar je kan als je op start duwt die stage resetten en opnieuw proberen ehdoe ik als ik alles uit heb)
Ik heb messi,henry,en iniesta in mijn ploegje steken
wel messi staat vast in mijn ploeg de rest niet. Iniesta is niet zo fantastisch eerlijk gezegd en zeker niet verdedigend. Messi is top qua tricks en afwerking dus wel een leuke extra factor in de ploeg. Iniesta komt nogal "traag" over. Henry nog niet geprobeerd
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)