ik ga men eigen moeten terug trekken uit de R:O-share,vanwege dat ik deze als een kerstgeschenk heb gekregen van een van mijn vrienden!
dus sorry brtjanssens
ik ga men eigen moeten terug trekken uit de R:O-share,vanwege dat ik deze als een kerstgeschenk heb gekregen van een van mijn vrienden!
dus sorry brtjanssens
Crysis iemand? 10 euro per persoon
Ik zou graag Trine 2 kopen, ik krijg steeds een error code als ik het wil doen op de US psn store. (credit cannot be added)
Wie helpt![]()
Meh, echt rot dat ze de limiet hebben aangepast
Feit, topic is op leven na dood. Indien Trine 2 uitkomt wil ik best een duo groepje!
Sinds wanneer weet ik niet, maar mij is 't toch nooit gelukt.
Nu goed, ik denk er nu plots aan dat de reden daarvoor zou kunnen zijn dat mijn kredietkaart al op een BE-account was gebruikt, en dat PSN niet toelaat dat je eenzelfde kredietkaart op verschillende accounts gebruikt?
En wat bedoel je met converteren? Je $ op je US-account die je overhebt converteren naar op je BE-account? Dat lukt niet, denk ik.
Of bedoel je iets anders?![]()
Daaraan zal het niet liggen, ik heb mijn kredietkaart ook al op meerdere accounts (zowel be als us) gebruikt.
Maar tis wel +- een jaar geleden dat ik dat nog deed.
En met converteren bedoel ik van mijn US account een EU account maken met behoud van trophies/nickname.
Maar kheb daar al vaak op gegoogled en dat gaat niet. Stom geweest indertijd, khad een US account gemaakt omdat die store beter was.
Infamous FOB Share te koop. €2,5!
Te Koop:
DeathSpank: The Baconing (2.50)
PM indien interesse!
Iemand nog shares over van Stacking en Trine 1 & 2?
Te Koop:
• DeathSpank: The Baconing (€2.50)
• L.A. Noire R* Pass (€2.25)
PM indien interesse!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)