|
|
#1 | |||||
|
FIFA 12
![]() officiële site | easportsfootball.com release: 29 september 2011 genre: voetbal dev: EA Canada >>> GameTrailers FIFA 2012. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Goldrusher; 9 november 2011 om 21:55 |
|||||
|
||||||
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
Eens met de Rode Duivels geprobeerd. Eerste 4 matchen telkens tegen Dortmund ...
Ik heb altijd maar met 3.5 of 4 sterren teams gespeeld en dan zo eens met Hazard spelen is wel geweldig. Net nog 3-2 verloren, Mignolet echt zwaar geflatert. Die kerel trapt vanop de punt van de 16, recht naar doel, en die zat erin. Ik geloofde ni wat ik zag ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
Iedereen tegen wie ik speel speelt opeens met fucking veel druk. Als ik druk zet doe ik dat door de rechter pjltoets in te drukken tot de optie superaanvallend aanstaat en daarna benedenpijltje en dan links wat de optie 'hoog druk zetten' activeert. Dat werkt vrij goed maar ik kom soms spelers tegen die druk zetten met 3 man op de man met de bal?? Hoe doe je dat?
|
||||
|
|||||
|
|
#7 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#8 (permalink) | |||||
|
Citaat:
"We've Been Theren, Done That" , 2 maand terug is daar ontzettend veel over gediscussieerd (lees: geluld) geweest, ondertussen hebben de meeste er ondertussen al leren mee spelen en valt het nu (heel) goed mee. Daarom aan u en tuninboy de raad: Niet memmen, wel oefenen, komt wel goed ... En als het nadien nog niet lukt --> terug fifa 11 spelen Laatst gewijzigd door HOPLON; 7 november 2011 om 16:02 |
|||||
|
||||||
|
|
#9 (permalink) | ||||
|
Aan de 'betere' spelers hier (div 1 & 2): Gebruiken jullie veel voorzetten of is het puur uitspelen dat jullie doen? Indien jullie veel voorzetten gebruiken, staan deze op manueel (of semi auto of auto)?
Thanks ! |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 2 gasten) | |
| beunhaas |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|