|
|
#1861 | ||||
|
Hoe werke die contract boosts?
|
||||
|
|||||
|
|
#1862 (permalink) | ||||
|
HELP !
Ik heb een vraag ik speel nu een tijdje tegen een maat en in begon won ik zo goed als alles... Maar nu hij pakte Ac Milan en speelt met een opstelling 5-2-1-2. En geloof mij hij is onverslaanbaar er mee ik snap er niks van die ploeg is plots supersterk met die opstelling. Ibra en Pato loopt gewoon heel de verdediging eraf met die opstelling echt vreemd :o Iemand een idee of dat ne cheat tactiek is of een goede tactiek voor daar tegen te spelen. Ik won bijna altijd van hem maar na die opstelling nooit meer ... Iemand idee ? |
||||
|
|||||
|
|
#1863 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Wat is zijn PSN? |
|||||
|
||||||
|
|
#1868 (permalink) | ||||
|
1 van de hatelijkste dingen vind ik persoonlijk toch die ultra lichte strafschoppen.
Een paar wedstrijden geleden 2 strafschoppen tegen gekregen in 1 wedstrijd die eigenlijk totaal geen strafschop waren en waar ikzelf niets aan kon doen. Zojuist weer een wedstrijd verloren omdat de andere zo een flutpenalty krijgt. Als je effectief een sliding inzet in uw 16 en daardoor een speler neermaait dan versta ik dat er een strafschop gegeven wordt. Damn. Laatst gewijzigd door Fella; 9 februari 2012 om 18:23 |
||||
|
|||||
|
|
#1869 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1870 (permalink) | ||||
|
Mjah Fifa 12 is er op veel vlakken erg hard op vooruit gegaan maar op gebied van arbitrage is heel de game een debacle. Daarnet ook weer een rode kaart gepakt waar ik echt zuiver de bal heb.
maar niet alleen die overdreven lichte penalty's of soms het gebrek eraan is storend. Persoonlijk vind ik het gebrek aan een obstructie detectie voor spelers die niet aan de bal zijn echt extreem storend. Hoe vaak gebeurt het niet niet dat je probeert een 1-2tje op te zetten en dat je speler vervolgens van de sokken gelopen word... |
||||
|
|||||
|
|
#1871 (permalink) | ||||
|
Heeft er iemand al eens FIFA 12 op de PC gespeeld? Ik heb het spel op de PC en de PS3, en de kwaliteit van de graphics zijn echt immens. Op de PC mag ik met mijn ogen 5 cm van het scherm zitten, alles blijft haarscherp. Op de PS3 is het blurry as hell (en ik heb het op drie verschillende tv's getest.
Echt zo irritant, want ik wil het liefst op de PS3 spelen, maar ik speel het uiteindelijk meer op de PC omdat ik het niet langer dan 2 games kan volhouden met zo een beeldkwaliteit |
||||
|
|||||
|
|
#1872 (permalink) | ||||
|
waar ik me aan erger zijn die verkeerde tussenfilmpjes, je schiet op doel met bvb drogba en je ziet lampard in het filmpje die erna komt. En iedere keer dat die bal in hoekschop gaat tonen ze ook een speler van het verkeerde team die zijn hand opsteekt
|
||||
|
|||||
|
|
#1873 (permalink) | |||||
|
Citaat:
.Hoe geeft ge weer een vrije trap die over de muur gaat en dan valt? Dat was L1 naar voor en dan nog iet, of R1? Met L1 faalde ik daarnet ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#1874 (permalink) | |||||
|
Citaat:
R1 + stick naar voren houden.. |
|||||
|
||||||
|
|
#1875 (permalink) | ||||
|
fuckin debiele lijnrechters, ik ben de laatste man gepasseerd (niet helemaal, maar beide voeten zijn hem net voorbij) en ik geef de bal af aan een medespeler die hem maar moet binnentikken en hij fluit offside grrrrrrrrrrrrrr
|
||||
|
|||||
|
|
#1877 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Ik begin mij trouwens ook steeds meer aan de scheidsrechters te ergeren. Penalty & rood voor een tackle zuiver op de bal, geen fouten fluiten als er het duidelijk 1 is, inderdaad die obstructiefouten,... |
|||||
|
||||||
|
|
#1880 (permalink) | ||||
|
Tegenwoordig houden wij een online competitie onder vrienden.
Echt een aanrader, fifa krijgt zo toch iets 'nostalgisch' over hem. Gewoon wat tussen kameraden gamen, en wie het zwakst is ===> ![]() Eergisteren ook wel iets straf meegemaakt, ik speel met Lazio en mijn maat met Man U, bal is op het middenveld en ik zet een sliding in (volledig op de bal), hup rood na 15min. Begin er dan maar eens aan tegen Man U. ** (wel nog 3-0 gewonnen, mijn maat is nog maar juist begonnen...) |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| beunhaas |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|