Heeft er ooit al iemand die in eerste divisie speelt gespeeld tegen dien ene die met Anzi Makalachkala speelt, superdefensief en bal naar voor rammen naar Eto'o.
Hoe is die in eerste geraakt?
Heeft er ooit al iemand die in eerste divisie speelt gespeeld tegen dien ene die met Anzi Makalachkala speelt, superdefensief en bal naar voor rammen naar Eto'o.
Hoe is die in eerste geraakt?
wat is jullie win streak op fut?
Ik speel meestal toernooien, nu sta ik op 196 - 10 - 44
Het heeft lang geduurd voor ik fut ontdekte, speel altijd pro clubs
al 2x het probleem gehad dat mijn radar en die kader met de stand niet verscheen ..
Laatst gewijzigd door Gleke; 25 juni 2012 om 13:55
Kampioen gespeeld in eerste divisie in seizoen 13![]()
wel ambetant dat ge bij h2h seasons vast zit aan tactical defending :/ staat greyed out en kan het nie veranderen, speel liever met legacy
Ja geweldig, weer iets typisch FIFA-achtig. Mijn tegenspeler is in de aanval en ik tackle hem buiten het strafschopgebied. Dit is duidelijk te zien bij de match-highlights na de wedstrijd en hij krijgt een penalty ... Hierdoor verlies is met 2-1. Ik had echt zin om men controller naar men scherm te gooien.
Gisteren nog eens 2 matchen gespeeld.
1ste match verloren.. echt 4x alleen op doelman en nog missen, kansen tegen de sterren op, allemaal gemist het begon echt lachwekkend te worden. We naderen 85ste min en dan wist ik gewoon.. damn, ik ga verliezen, 90ste min. pot tegen.
2de match (ik Engeland hij Nederland), alles vliegt erin, wat ik ook deed, hij viel in het mandje.
Weird.
Ist eigelijk nog de moeite om me dien FUT te beginnen, aangezien Fifa13 ook ni zo ver meer weg is?
Krijg het spel echt niet onder de knie.., als ik verdedig blijft de AI gewoon rondhollen met de bal tot ik een verdedigende fout maak en daarna gewoon simpelweg mijn 16 in wandelt alsof het zijnen hof is..
Aanvallend lukt het ook niet echt![]()
ik kan geen online fut meer spelen? als ik een game zoek zegt hij: er is een fout opgetreden. probeer het later opnieuw
Het was weer gezellig in FIFA ... Constant lag tijdens het spelen. Ik kon niets maar de tegenspelers weer alles. Met momenten is dat echt om gek van te worden. Aan mijn internet ligt het niet want de snelheid is perfect. Daardoor gedegradeerd uit divisie 1 maar nu met 12/12 in divisie 2. Ik zal snel weer in divisie 1 zitten.
ESL Benelux PS3 FIFA12 organiseert vanaf volgende week maandag hun Summer Season. Er vallen kleine prijzen te rapen, dus ben je een fan van FIFA12, schrijf je zeker in! Meer info kan je hier vinden.
Daarnaast is er ook elke week maandag een Surprise Cup. Het concept is hier simpel... Vijf minuten voor cup start wordt er een team gegeven waar iedereen dient mee te spelen. Dit kan eender welk team zijn. Win je het tornooi, dan krijg je een plaats in de Hall of Fame! Meer info kan je hier vinden.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)