Pagina 156 van 219 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.326 t/m 2.340 van 3276

Discussie: FIFA 12

Member Fella's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paselie Bekijk bericht
    manman, fifa efkes kotsbeu momenteel. Heb lange tijd in divisie 1 gespeeld en nu ben ik zelfs gedegradeerd naar 4. Niets lukt nog. Ik wordt constant simpel uitgetikt en enerveer me dan natuurlijk met als gevolg dat ik nog slechter speel
    I know that feeling.

Member bardok--'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proim Bekijk bericht
    Ben met Kortrijk aan mijn 2e seizoen bezig een een talent gescout in Argentini├ź: 16 jaar, overall 63-67, potential 81-87, estimated worth 4.400.000 maar wat ik hem ook van contract aanbied hij wil nooit tekenen.
    Zal het nooit lukken of wat ik moet doen?
    Ook eens gehad, heb toen gewacht tot het seizoen erna en toen lukte het meteen.
    psn: bardok-- BF3STATS
    komaan lierse!

Approved 9-lifer GGerre's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    lukt het in fifa 12 eigenlijk beter dan in fifa 11 om uw mannetje te passeren? ik erger er mij aan dat ik bijna nooit voorbij men man kan in fifa 11 (via snelheid of dribbel)
    Psn ID = fiezik
    Now playing = BF3 & BF4 Battlelog BF3 & Battlelog BF4

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GGerre Bekijk bericht
    lukt het in fifa 12 eigenlijk beter dan in fifa 11 om uw mannetje te passeren? ik erger er mij aan dat ik bijna nooit voorbij men man kan in fifa 11 (via snelheid of dribbel)
    Je moet het nu echt goed timen. Is niet gemakkelijk.
    Bij mij begint het te vlotten mannetje voorbij. Zeker in de 16, dan maken ze nogal snel een niet gewilde penalty fout.

btw: SIF Mirallas is echt een beest. Vlot dribbelend, hard schot en plaatsbal maakt hem niet uit
    PSN: Oudermans

Life is too short to worry

Member Irriducibili's schermafbeelding
    iTrader
    0
    alle, ben aan het uitzien naar fifa 13, heb het wat gehad met de 12.
    Wel een aanrader: Mexico speelt vlot.
    www.eendracht-aalst.be
    PSN: vinnie1919

Success has been and continues to be defined as getting up one more time than you've been knocked down

Banned
    iTrader
    0
    Man voorbij gaan tegen de computer is vrij simpel, gewoon doorstoten het moment dat die bij je komt en je bent hem 8/10 voorbij

iTrader
    1 (67%)
    Is er iemand die mij wat coins zou kunnen "lenen" op FUT?
    Ik zou graag een gouden teamke samenstellen & zo beginnen spelen, ipv al die matchen met een bronzen ploegske te moeten spelen.

Member Keirel's schermafbeelding
    iTrader
    261 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    Ik zou graag een gouden teamke samenstellen & zo beginnen spelen, ipv al die matchen met een bronzen ploegske te moeten spelen.
    Al die matchen? maximum 10 matchen me bronzen gespeeld en had al een volledig goud team Ff doorbijten man
    PS4
    Net uitgespeeld: COD Ghosts, The Amazing Spiderman 2, Wolfenstein the new order
    Bezig met: Fifa 15, Nba 2k15
    Te Koop: Lords of the fallen, Driveclub

Member inkei's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Brons is leuker als goud :-)
    Stalking the shadows in search for a dream
    The dream of ne0n-nightmares
    From your guns they feed

Platinum Member Spik3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fella Bekijk bericht
    *is zat dus soory voor de typvouTeen*

2de account aanmaken en altijd heel uw ploleg verkopen bla bla bla.... alle tips zijn hier

UT Money Making Tips - PS3Trophies.org
    PSN: Spike_3012
    Chelsea FC

Approved 9-lifer lobotomy's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    ofwel ligt het aan mij, ofwel aan fifa, ofwel aan de indruk in vgl met mijn tegenspeler, ma soms is da KLOTESPEL zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

mijn mannekes doen gewoon ni voort. controles duren 10 keer zo lang, eer ze de pas geven die ik vraag, 5 seconden... echt frustrerend. als ik verlies tegen iemand die beter is, heb ik echt iets van: petje af, ge zijt beter.. maar om zo te verliezen, aargh! bijna kampioen in divisie 1 maar op die manier dus niet.. (of met van die kutfifa penalties, maar kom, tot daar toe...) hoe kan da nu da da spel zo sloom doet opeens?
    urbambo, de broer van rambo!

Member ClayDavis's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Price check op een oranje Gerrard card
    The only way not to be a hypocrite is by not having any principles

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lobotomy Bekijk bericht
    ofwel ligt het aan mij, ofwel aan fifa, ofwel aan de indruk in vgl met mijn tegenspeler, ma soms is da KLOTESPEL zo traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

mijn mannekes doen gewoon ni voort. controles duren 10 keer zo lang, eer ze de pas geven die ik vraag, 5 seconden... echt frustrerend. als ik verlies tegen iemand die beter is, heb ik echt iets van: petje af, ge zijt beter.. maar om zo te verliezen, aargh! bijna kampioen in divisie 1 maar op die manier dus niet.. (of met van die kutfifa penalties, maar kom, tot daar toe...) hoe kan da nu da da spel zo sloom doet opeens?
    idem, ook is het soms precies alsof ze trager lopen.. Normaal loop ik met de flanken van ivoorkust iedereen eraf, en sommige matchen lopen die echt traag, ik heb zelfs al een paar keer gekeken of die geblesseerd was ofzo.. Of van die dwaze controles, je drukt op schieten en ipv de volley te nemen controleert hij de bal eerst en vliegt ze vijf meter voor zijn voeten naar de keeper toe

Member Jepjep's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Net een wedstrijd gespeeld. Ik had 9 schoten waarvan 6 op doel, waarvan 3!!! op de paal. Hij had 1 schot. En je raad nooit wat de eindstand was. 1-0 voor de tegenstander

iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeperdejep Bekijk bericht
    Net een wedstrijd gespeeld. Ik had 9 schoten waarvan 6 op doel, waarvan 3!!! op de paal. Hij had 1 schot. En je raad nooit wat de eindstand was. 1-0 voor de tegenstander
    Dat maak ik echt overdreven veel mee.
    & Meestal is zijn ene schot op doel dan echt zo een kut-schot dat iedere keeper uit 3e klasse zou pakken.

Pagina 156 van 219 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166206 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten